חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

סטטיסטיקה והסתברות

סטטיסטיקה והסתברות.
האם קיים סדר? סטטיסטיקה והסתברות הן שתי מילים, כאשר לכול מילה משמעות משלה, וביחד מטרתן להציג מציאות.
סטטיסטיקה, מדע העוסק באיסוף שיטתי של מספרים, הנוגעים לענפים ולמקצועות שונים בהתפתחות החברה, המדינה, המשק הלאומי ועוד.
השיטה נוצרה על מנת להסיק מהם מסקנות, וללמוד מהם את חוקי ההתפתחות וכדומה, מילון אבן שושן.
הסתברות, שעור ההסתברות שדבר מסוים יתרחש.
היות מובן ומסתבר, מילון אבן שושן.
שיטת הסטטיסטיקה והסתברות נוצרה, הומצאה, מאחר ובשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, אנחנו עדיין לא מפרשים באופן ברור את זהותנו האמיתית, ולכן איננו מחוברים לעצמנו, כתוצאה מכך היכולת שלנו לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים נעשה באופן שגוי.
לכן, היכולת שלנו להבין את התהליך האישי והחברתי שאנחנו חווים אינו מובן לנו, כתוצאה מכך אנחנו חיים באשליה, ולכן המצאנו לעצמנו שיטה שבעזרתה אנחנו מנסים להבין את עצמנו ואת המציאות ואת הקשר בניהם, השיטה הזו נקראת סטטיסטיקה והסתברות.
איך רצוי להתייחס לנושא, ראשית עלינו להבין מהי זהותנו האמיתית ולהתחבר אליה.
שנית, עלינו להבין מהי המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים ולהתאים את עצמנו אליה.
שלישית, רצוי להבין ששיטת הסטטיסטיקה וההסתברות, שיטה זו מנסה לתת פתרונות מתוך מציאות שהיא אשליה לכן הפתרונות הן מהדמיון.
למה זה כול כך חשוב? זה חשוב כיוון שאז נבין שהשיטה היא לא רלוואנטית.
ללא היכולת שציינתי נלך לאיבוד מתוך מגוון הרחב של האפשרויות הקיימות.
מהי האמת? ראשית רצוי להבין שיש זהות ומציאות אמיתית אחת ויחידה.
שנית, כיוון שהכול קשור לכול רצוי לבחור ולהתחיל בנקודת התייחסות וממנה לקשר לשאר הנושאים.
מהם אותם הנושאים הקשורים להבנת אותה מציאות אמיתית? אתחיל ואתייחס מהנושא הקרוב לרחוק.
אתייחס לנושא מבחינתו של בן האנוש ולאחר מכן לנושא האבולוציוני, ולאחר מכן אתייחס לנושא הקוסמי, ולבסוף אתייחס לנושא הרוחני.
רצוי לזכור שכול הנושאים שציינתי מתומצתים וניתן לקרוא עליהם בהרחבה אצלי בבלוג, והם קשורים באופן הדוק אחד לשני וכמובן שאלינו באופן אישי.
למה זה כול כך חשוב להבין? בגלל שחשיבתנו ברמת המודעות כיום מתנהלת באופן לוגי, ולכן קיים הקושי בלהבין ולראות את עצמנו ואת המציאות באופן פנוראמי, תלת מימד, רחב יותר, בעל הקשרים רבים יותר.
כלומר, ברמת המודעות שלנו כיום אנחנו רואים, חושבים, ומפרשים את עצמנו, ואת המציאות שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים כחלקי תמונה, כחלקי פאזל, כתמונה, כאוסף של תמונות.
ככול שיש ביכולתנו לקשר בין חלקי הפאזל לכדי תמונה, ואת אוסף התמונות לכדי סרט, הפרוש הופך להיות ברור יותר, לכן קיים כיום הקושי לקשר בין מגוון רחב של חתיכות הפאזל שיוצרות את התמונה, ולקשר גם מתוך המגוון הרחב של התמונות הקיימות ולהביאן לכדי סרט, וכול זאת כדי להבין מי אנחנו ומהי המציאות.
מצב זה נוצר כתוצאה מכך שאישיותנו התנפצה לה למגוון רחב של דמויות ומציאויות, כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו.
כיוון שרק כאשר נבין מהי זהותנו האמיתית נוכל להבין מהי המציאות האמיתית, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית, ואין כול אפשרות להבין את הדברים בסדר ההפוך.
בן האנוש הוא הרכב אנרגטי ובעל צורה, הקשור באופן ישיר לאנרגיה הקיימת ביקום.
לתהליך האבולוציה יש מהות ויש לה מטרה, לכן לבן האנוש כאנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה בתהליך האבולוציה יש לחייו מהות ויש להם מטרה.
הנושא הקוסמי: כתוצאה מכך שהיה המפץ הגדול נוצר לו היקום.
אבל מהו התהליך שעובר על היקום? המפץ הגדול התרחש כתוצאה מכך שאנרגיה מסוימת התנפצה.
לכן, מרגע המפץ הגדול היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו נמצא בתהליך של חזרתה של אותה האנרגיה שהתנפצה למצב הצבירה הראשוני שלה.
הנושא הרוחני: לאחר שמקשרים את כל הנושאים שציינתי ניתן יהיה לפתור את החידה לנושא הרוחני.
לאחר שמבינים את התהליך האבולוציוני שעובר על האנושות הקשור לתהליך שעובר על היקום, ניתן יהיה להבין את הנושא הרוחני.
מה כול זה קשור לסטטיסטיקה והסתברות? אם מבחינה רוחנית הכול תוכנן על ידי הבורא, ואם לכול התהליך שהיקום עובר יש לו יעד, ואם לחייו של בן האנוש שהוא שייך למין האנושי יש מהות ויש מטרה מבחינה אבולוציונית והכול קשור לכול, ניתן להבין שהכול מוביל לעבר מטרה מסוימת אחת ויחידה.
כלומר, בכול הבלגן שנראה כך למי שלא מבין את הסדר הקיים, ושאינו מתאים את חייו לסדר הקיים, פרוש האני העצמי והמציאות נראים כמשהו שהכול בו קורה באופן אקראי, במזל, אבל לא כך הדבר.
כתוצאה מחוסר ההבנה לסדר הקיים וחוסר היכולת להתאים את עצמנו לסדר הקיים, המצאנו מגוון אפשרויות שאחת מהן נקראת סטטיסטיקה והסתברות.
אם כך איך רצוי שיהיה? רצוי שיהיה סדר בחיינו באופן כזה שהגוף הפיזי שלנו יתפקד ויפעל באופן מכוון, ואז עלינו להבין את הסדר הקיים במציאות האמיתית, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית, וברגע שמבינים את הסדר הקיים במגוון הנושאים שציינתי, רק אז ניתן יהיה להתאים את עצמנו למציאות זו.
ברגע שנעשה הדבר, כול מה שנותר לנו לעשות הוא לאסוף את הנתונים, לעבד אותם, ולהגיע למסקנות האמיתיות, ואז הדברים מפורשים באופן ברור יותר, שפוי יותר.
רצוי לזכור שאנחנו נחשבים למחשב ביולוגי על, וביכולתנו לאסוף נתונים, לעבדם, ולהגיע למסקנות האמיתיות ואת כול זה לבצע בכוחות עצמו.
סטטיסטיקה והסתברות מובילים למסקנות שגויות.
מסקנה: הדרך היחידה להבין את המציאות האמיתית היא קודם כל להבין את זהותנו האמיתית ולהתחבר אליה.
סיכום: ברגע שנפרש ונבין את זהותנו והמציאות האמיתית ונתחבר לתהליך האבולוציוני, קוסמי, רוחני, נוכל להזין את עצמנו בנתונים הנכונים, לעבדם, ולהגיע למסקנות האמיתיות, ואז המציאות האמיתית שאנחנו חלק ממנה תתגלה לנו.
כלומר, הכול מתנהל באופן מסודר ולכול יש מטרה.
כול ניסיון שלנו להמציא שפה שהיא אינה תואמת לזהותנו האמיתית, כמו למשל שפת המתמטיקה, הדבר יגרום לנו להמציא שיטות כמו שיטת הסטטיסטיקה וההסתברות שתגרום לנו לעיוות מחשבתית ומסקנות שגויות.
המסר במאמר: סטטיסטיקה והסתברות זו שיטה שהומצאה על ידי מי שחושב שכול הנעשה נעשה באופן אקראי, ושהכול הוא עניין של מזל בחיים וביקום, התייחסות זאת יוצרת מציאות שהיא אשליה, אבל לא כך הדבר הכול מתנהל באופן מסודר לקראת מימוש היעד הסופי.
 

אין תגובות: