חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

חור התולעת

חור התולעת.
מהו חור התולעת? חור התולעת הוא מושג מדעי המסמל כניסה למנהרת זמן, תופעה שמאפשר מעבר מקוצר במרחב ובזמן.
כלומר, מסדרון שמאפשר מסע במרחב ובזמן.
האם אפשרי הדבר? כדי להבין האם אפשרי הדבר, רצוי להתייחס לשני מימדים עיקריים.
מימד ראשון הוא מימד הדמיון, המימד השני הוא מימד המציאות האמיתית.
מהו מימד הדמיון? במימד הדמיון קיים זמן וקיימת מהירות.
מהו מימד המציאות האמיתית? במימד המציאות האמיתית לא קיים זמן ולא קיימת מהירות?
זמן משקף את המצאת השעון, מכשיר מכני כיום גם אלקטרוני, דיגיטלי, שנוצר מתוך מחשבה דמיונית ומוטעית, שקיימים חוקים שבו אנחנו נמצאים ושבו אנחנו חיים שמתנהל על פי מימד הזמן, בעולם אין חוקים אך קיים סדר שאפשר וניתן להבינו.
זמן גם משקף את אורח החיים שיצר לעצמו המין האנושי בעקבות המצאת השעון, שהכניס את האנשים ללחץ וליצירת אורח חיים שמבוסס על פי רגש הלחץ.
רגש הלחץ שאנחנו מרגישים בתוך גופנו נוצר כתוצאה מהורמון שאנחנו מייצרים בתוך גופנו, שגורם לנו להרגיש לחוצים ולהתנהג בהתאם, רגש זה שגורם לנו להרגיש לחוצים גורם לנו למצבי הזיה.
הרגשת הלחץ הפנימי מתעתעת זו גורמת לנו למחשבות ולדמיון, שכביכול אפשר וניתן לאבחן ולשחק עם הזמן, כתוצאה מכך שאנחנו הוזים ומפרשים באופן שגוי את זהותנו והמציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים.
אז מה כן קיים? במציאות האמיתית קיימת ההוויה, מציאות שאין בה עבר, אין בה הווה, ואין בה עתיד, כלומר מימד הזמן אינו קיים, ההתייחסות מבחינה אבולוציונית רצוי שתהיה כתהליך שעובר העולם, תהליך שמורכב משלבים שלבים ורצוי להבין את ההקשרים ביניהם, כמו סרט שנערך כבר.
מה הקשר לחור התולעת? עצם השימוש במימד הזמן וחישוב המהירות שכולל בתוכו את מרכיב הזמן, יוצר מציאות דמיונית שאינה קשורה להבנת המציאות האמיתית.
כלומר, לא קיים חור התולעת, כי לא קיים מימד הזמן בחלל אין חלל.
כדי לעבור מנקודה
א' לנקודה ב' רצוי להבין שקיימים שתי קבוצות של אנרגיות, כאשר לכול קבוצה התנהגות ואפשרות שונה לתמרון, אך משמעותית מאד בהתייחסות.
קבוצה אחת היא אנרגיה שהיא אינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה.
קבוצה שנייה היא אנרגיה שהיא ניטראלית ושהיא נקייה.
מה זה אומר? ההבדל בין שתי קבוצות האנרגיה היא, שאנרגיה ניטראלית נקייה היא אנרגיה שנחשבת כישות, ישות זו מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
ישות זו אינה בנויה ואינה מכילה בתוכה שדה אלקטרומגנטי, משקל, טמפרטורה וכול דבר אחר שיכול לקשור אותה או לכבול אותה או להגביל אותה מהחופש והחרות העצמית המוחלטת.
אנרגיה ניטראלית נקייה זו חופשית מכול תלות בגורם כלשהו.
אנרגיה ניטראלית נקייה זו ישות זו אינה עוברת מנקודה א' לנקודה ב' אלא היא גומעת את המעבר.
כלומר, אנרגיה זו יכולה להימצא במקום א' ולאחר מכן להימצא במקום ב', ללא דרך ללא הצורך לעבור את המרחק.
לעומת אנרגיה שהיא אינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה, שהיא בעלת טמפרטורה, משקל, שדה אלקטרומגנטי ואחר, שצריכה לעבור את המרחק עם כול ההשפעות החיצוניות עליה ושניתן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שסביר להניח שלא הגענו לידע זה כדי למזער את התלות.
המחשבה שקיים חור התולעת שדרכו אפשר להיכנס לתוך מנהרת זמן בחלל כשאין חלל, מחשבה זו נגרמת כתוצאה מפרוש שגוי של המדענים לזהות האמיתית של בן האנוש, וכתוצאה מכך לפרוש שגוי של המציאות האמיתית.
למה? כיוון שלא ניתן להבין את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, מבלי שתהיה לנו את היכולת להבין מהי הזהות האמיתית שלנו.
כלומר, לא ניתן להבין את הדברים בסדר ההפוך, קודם כול להבין את המציאות ואחר כך להבין את זהותנו האמיתית, לכן קיים חוסר ביכולתם של המדענים להבין את הסדר ביקום ואת סוגי קבוצות האנרגיות הקיימות ביקום והתנהגותן בהתייחסותם אלינו.
קודם כול אנחנו גם צריכים להבין מה מהות ומטרת חיינו, כסוג של הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, אנרגיה שנמצאת בתהליך שאנחנו מגדירים אותו כאבולוציה, תהליך שהוא חלק שעובר העולם.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה לאחר התרחשות תופעת המוות משתחררת ועוזבת את הגוף המת באופן אינסטינקטיבי.
השאלה שצריכה להישאל היא: באיזה מצב התודעה משתחררת ועוזבת, האם היא מודעת או שלא? בתהליך האבולוציה מהות ומטרת התודעה, כשהגוף תפקידו וייעודו לשמש לתודעה כהשתקפות לבנייה עצמית הוא לבצע את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר מאנרגיה שהיא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שמגובשת והאחראית הבלעדית על עצמה ונצחית.
מה מהות הבריאה? מרגע הבריאה ועד חזרתה של האנרגיה למצב הצבירה הראשוני שלה, העולם הוא בית חרושת לייצור תודעות, אנרגיות ניטראליות נקיות שצריכות להפוך לישויות עצמאיות ונצחיות תוך כדי תהליך החיים על מגוון רחב של אפשרויות.
מהי אותה אנרגיה ניטראלית נקייה? אנרגיה ניטראלית נקייה היא אנרגיה הזהה לאנרגיה של הבורא.
לכן, כדי ליצור את אותה האנרגיה של הבורא, נוצרים להם כול אותם ההרכבים והצורות האנרגטיים הקיימים, שמשמשים להיווצרותן של תודעות, ככלי המשמש כהשתקפות לתודעה למימוש התיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות בתהליך החיים, כמו במקרה שלנו כדי להעלות את הידע מתת המודע למודע.
לאחר התיקון של התודעה שהיא אנרגיה ניטראלית נקייה כמו שציינתי, הדומה לאנרגית הבורא שמודעת לעצמה וליכולותיה ונצחית, יש לה את היכולת לגמוע, כלומר להיות במקום א' ולאחר מכן להיות במקום ב', ללא המעבר של מרחק, זמן, מהירות, אך רצוי לדעת שכשאין מרחק אין צורך לעבור ממקום למקום.
לכן, חור התולעת ומנהרת זמן בחלל שלא קיים, הם מושגים שאינם תואמים את המציאות האמיתית.
מסקנה: חור התולעת הוא מושג מדעי שהומצא כתוצאה מפרוש שגוי ליכולת של המדענים למודעות עצמית, כלומר חוסר היכולת להבין מהי הזהות האמיתית וממה מורכב בן האנוש.
כתוצאה מכך, נעשה פרוש שגוי של המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים.
לכן, חשוב להבין את הדברים בסדר הנכון, קודם להבין את זהותנו ומהות ומטרת חיינו, ולאחר מכן יהיה ניתן יהיה לפרש את המציאות האמיתית.
סיכום: ישנן ביקום שתי קבוצות עיקריות של אנרגיות.
אנרגיה שהיא אינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה, ואנרגיה שהיא ניטראלית ונקייה.
אנרגיה ניטראלית נקייה היא ישות שעברה תיקון, טרנספורמציה, שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לעצמה ונצחית, אנרגיה זו חופשית מכול קשר או מגבלה כלשהי.
לכן, ביכולתה לגמוע את המעבר ללא מרחק וללא זמן וללא מהירות, כי כשאין מרחק אין צורך לעבור את המרחק.
המסר במאמר: ניתן לנוע ממקום אחד למקום שני, וניתן לגמוע ללא דרך, זמן, ומהירות ממקום א' למקום ב'.
כלומר, להיות כאן, להיות שם.
ישות אנרגטית שהיא ניטראלית ונקייה, לאחר סיום התהליך הגיבוש למודעות עצמית ונצחיות מסוגלת לכך, לכן ההמצאה לתופעה דמיונית המכונה חור התולעת, אינה קיימת במציאות האמיתית.

אין תגובות: