חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אנטישמיות

אנטישמיות.
מהי אנטישמיות? אנטישמיות פרושה שנאה כנגד בני הגזע השמי.
האנטישמיות מופנית בעיקר כנגד היהודים, כשהסיבה היא השתייכותם לדת היהדות.
מהי שנאה? שנאה זהו סוג של רגש, רגש השנאה גורם לאנשים לייחס, להשליך, אותו כלפי כול מיני גורמים שהם חיצוניים לשונא, כשבמקרה הזה הוא מיוחס כלפי היהודים.
אבל חשוב להבין, שכאשר מישהו חושב שהוא שונא מישהו אחר, וזאת כתוצאה מסיבה כלשהי, הוא עושה זאת כיוון שהוא אינו מפרש נכון את עצמו, כלומר את רגשותיו הפנימיים.
כלומר, מי ששונא בעצם שונא אך ורק את עצמו.
למה? כיוון שרגש השנאה שמרגיש מי ששונא, נמצא אך ורק בגופו של השונא, ולכן הוא יכול לשנוא אך ורק את עצמו.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים, רק שאנחנו מכנים אותם רגשות, רגש השנאה זהו סם שמיוצר בתוך הגוף, מה שגורם למי שמרגיש את רגש השנאה.
הבעיה היא בפרוש השגוי, כלומר אם אני שונא, אז את רגש השנאה אך ורק אני יכול להרגיש, כלומר אני שונא אך ורק את עצמי, הבעיה היא בפרוש השגוי לרגש השנאה, ויחוסו או השלכתו של רגש השנאה כלפי בן אנוש אחר.
כתוצאה מפרוש שגוי לרגשות הפנימיים שבנו ובעיקר לרגש השנאה, נוצרה לה האנטישמיות.
כלומר כול מי ששונא יהודים הוא בעצם שונא את עצמו, כשהיהודים הם האובייקט שהפכו להיות הקורבן לשנאה העצמית של השונא את עצמו.
כדי להימנע מאנטישמיות ולנטרל את השונא, חשוב לזכור שבן האנוש שייך למין האנושי, וכול אידיאולוגיה אחרת שמנתקת אותו מכלל קהילת בני האנוש בעולם יוצרת את הגזענות.
מסקנה: מקור האנטישמיות הוא רגש השנאה.
רגש השנאה נובע מפרוש שגוי של השונא לרגשותיו הפנימיים, לזהותו האמיתית, ולכן היכולת שלו לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי נעשה באופן שגוי, לא שפוי.
כלומר, מי ששונא יהודים או אחר בעצם שונא אך ורק את עצמו, היהודים במקרה הזה הם האובייקט שעליו השונא משליך, מייחס, את רגש השנאה הקיים בו. 
סיכום: חשוב לזכור שכול בני האנוש בעולם הם קהילה אחת.
השייכות היחידה של בן האנוש היא לעצמו, כול ניסיון הפרדה אחר יוצר את הגזענות.
גזענות נובעת מכך שבן אנוש אחד ו/או קבוצה של אנשים, מבדילה את עצמה מהשייכות הקולקטיבית שלה לקהילת המין האנושי, קהילה שיש לה יעוד, מטרה משותפת לשאוף ולהגיע אליה, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
המסר במאמר: האנטישמיות נובעת משנאת השונה, כך מרגיש ומדמיין השונא ששונא אך ורק את עצמו, שאינו מודע לכך.