חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אלימות

אלימות.
למה אנשים אלימים? אלימות נובעת כתוצאה מהתנהגות שהיא אינה רגועה, ואורח חיים שהוא אינו שלוו.
אלימות מתרחשת כאשר בן אנוש פוגע בבן אנוש אחר, אם הדבר נעשה באופן מילולי, ואם הדבר נעשה באופן פיזי.
למה? כיוון שמי שאלים סובל, ומי שסובל מוציא את תסכולו על האחר, שהופך להיות האובייקט והקורבן לתסכולו.
למה? כיוון שבשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו אנחנו איננו יודעים מהו רוגע פנימי, ולכן אנחנו איננו יודעים לפרש ולהגדיר לעצמנו מהי זהותנו האמיתית, ומהי המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים, כיוון שכך אנחנו חיים חיי סבל.
מהי זהותנו האמיתית? כיום בן האנוש הוא רגיש, אמוציונאלי, וחייו מתנהלים באופן שהוא אינו ענייני.
זהותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים, רציונאליים, שחיינו מתנהלים באופן ענייני, זהות שמותאמת למהות ומטרת חיינו.
כאשר נתחבר לזהותנו האמיתית, נוכל לפרש באופן ברור יותר את המציאות האמיתית, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
רק כאשר נתקן את האשיות ונשתנה, המציאות שבה נחיה תשתנה, ולא להיפך.
ואז? כאשר נגיע לשלב התפתחותי מתקדם זה, נפעיל את גופנו הפיזי באופן השפוי.
כאשר נפעיל את גופנו הפיזי באופן השפוי, אורח חיינו יתאפיין ויתנהל באופן מסודר ושיגרתי.
כלומר, אורח חיינו יהיה רגוע ושלוו.
מה זה רגש? רגש הוא חומר כימי, סם שאנחנו מייצרים בתוך הגוף, שגורם לנו להיכנס למצב של הזיה, ואז אנחנו יוצרים לעצמנו מציאות שהיא אשליה, מה שגורם לנו להתנהגות שהיא אינה רגועה ואף אלימה כתוצאה מהרגשות.
למה הדבר דומה? נרקומן מזריק את הסם לגופו באמצעות מזרק למחזור הדם, מה שגורם לו למצב של הזיה, ההבדל הוא שמי שמייצר ומפעיל את גופו באמצעות הרגש, שזהו גם כן סם, מייצר את הסם בתוך גופו, ואז הוא נכנס למצב של הזיה, מה שגורם לו להתנתק מזהותו האמיתית, למציאות שהיא אשליה.
מהו אורח חיים רגוע ושלוו? בשלב זה אנחנו מפעילים את גופנו ומתנהגים באופן רגשי, אמוציונלי, כלומר גופנו מופעל באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
כתוצאה מכך, התנהגותנו אינה רגועה ואינה תואמת את מהות ומטרת חיינו.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו איננו מייצרים ומפעילים את גופנו באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
כלומר, ההפעלה נעשית ללא הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, וגם ללא הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה.
חינכו, תכנתו, אילפו אותנו, לחיות עם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד, אבל אמרו לנו שהעיקר שלא נחייה עם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה, כמו: פחד, חרדה, דיכאון, שנאה, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
וככה עם הנדנדה הרגשית, עם הזיגזג הרגשי הזה, שנע בין הרגש החיובי הטוב לבין הרגש השלילי הרע אנחנו חיים.
אבל ישנה אפשרות שלישית, שאותה לא לימדו אותנו, והיא לחיות ללא הרגשות החיוביים הטובים, וגם ללא הרגשות השליליים הרעים הקיים בנו, וזהו הרוגע הפנימי וזוהי זהותנו האמיתית.
הסיבה העיקרית לאלימות היא הרגשות הפנימיים שבנו.
מהי השלווה? השלווה משלימה את הרוגע הפנימי, והיא מאפשרת לנו את החיים הבריאים כמו, תזונה, פעילות גופנית, שינה, שמירה על טמפרטורת הגוף, נשימות סדירות, שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, חיים ללא דאגות הישרדות ועוד.
אורח חיים שמתנהל באופן רגוע ושלוו, מאפשר לנו להיות בריאים יותר, אבל בעיקר מקטין ואף מונע מאיתנו את הסבל.
מה כל זה קשור לאלימות? אלימות היא תוצאה ישירה של חוסר מודעות עצמית ואורח חיים שמתנהל ללא סדר ושיגרה, וכתוצאה מכך שאנחנו לא רגועים, וחיינו אינם שלווים.
כתוצאה מכך קיימת האלימות.
המציאות האישית, המשפחתית, והחברתית כיום היא, שהשיטה שבה אנחנו חיים משקפת את אישיותנו האגואיסטית, האינטרסנטית והמניפולטיבית, שגורמת לאנשים להתנהג בהתאם.
כאשר שיטת המחייה היא באמצעות הכסף, והכסף הוא האמצעי היחידי כדי לשרוד ולחיות, מציאות זו אינה מאפשרת את החיים הרגועים והשלווים.
מצב זה מגביר את הפחד, החרדה והבלבול אצל האנשים, מה שמייצר אלימות.
מסקנה: חיים שמתאפיינים ברוגע ובשלווה, בסדר ושיגרה, יקטינו את האלימות האישית, המשפחתית והחברתית.
סיכום: הסיבה העיקרית לאלימות היא הרגשות הפנימיים שבנו, שהם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש טוב, והרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו.
כתוצאה מבעיות זהות, הפרוש שלנו לרגשות הפנימיים שבנו הוא שגוי, מה שגורם לכך שאת רגשותינו הפנימיים אנחנו משליכים, מייחסים, אותם כלפי אותו אובייקט שהופך להיות הקורבן שלנו לאלימות הקיימת בנו. 
המסר במאמר: חוסר היכולת לרוגע פנימי, בעיית זהות, חיים שאינם שלווים, ושיטת מחייה שמקשה על החיים מכול הבחינות, יוצרת מציאות אלימה.

אין תגובות: