חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

ריכוז

ריכוז.
איך אפשר לשאוף ולהגיע לריכוז עצמי מקסימלי? ריכוז עצמי הוא מצב פיזיולוגי המאפשר, לרכז, לאחסן, ולזכור נתונים ולעבדם, כלומר לקשר ולהגיע למסקנה הנכונה, האמיתית.
היכולת לריכוז עצמי שמתאפשר באמצעות התחברות עצמית, כלומר באמצעות היכולת לפרש באופן האמיתי את האני העצמי, את הזהות האמיתית, מאפשרת את היכולת לפרש באופן ברור יותר את המציאות האמיתית.
זהו הבסיס שמאפשר את הריכוז העצמי, שמאפשר את הלמידה וההתפתחות האישית והחברתית, ללא היכולת לריכוז עצמי לא יתאפשר לנו ללמוד ולהתפתח ולהביא את עצמו לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, ולכך יש גם השפעה חברתית.
כדי שנבין ונתחבר ונהיה מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונוכל לצאת מתוך דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שאיתו נולדנו ושאיתו חיינו, רצוי לשאוף שנחיה את חיינו בשגרה שהיא בעלת סדר תודעתי אחר, חדש, המאפשר לגוף לתפקד באופן בריא יותר.
ללא אורח חיים רגוע ושלוו שקיים בו סדר ושגרה לא יתאפשר לנו להביא את עצמנו לרמת ריכוז מכסימלית.
אורח חיים רגוע ושלוו שקיים בו סדר ושיגרה המאפשר את הריכוז המכסימלי קשור למכלול שלם של נושאים שיש להבין בהם.
הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו לא מייצרים ומפעילים את רגשותינו הפנימיים, לא את הרגשות החיוביים ולא את הרגשות השליליים, שיוצרים את כול המחשבות שווא, הדמיון, ושאר הבעיות האישיות שמשבשים את יכולת הריכוז ושמנתקים אותנו מהאני העצמי, מזהותו ומהמציאות האמיתית, כאשר השאיפה היא להיות תמיד מחוברים לעצמנו ולמציאות האמיתית.
השלווה היא אורח חיים בריא שכולל בתוכו מגוון נושאים שמאפשרים לגוף לתפקד באופן מאוזן ויציב, כמו, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת גוף, נשימות סדירות, היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, לחיות ללא בעיות הישרדות ועוד.
לרמת מודעות עצמית זו עלינו לשאוף, וזאת כדי שנוכל למצות באופן מכסימלי את יכולת הריכוז שלנו.
מסקנה: הריכוז העצמי הוא האמצעי הבסיסי שמאפשר לנו את היכולת לחקירה ולמידה עצמית לשם ההתפתחות האישית, התפתחות אישית מובילה להתפתחות חברתית.
סיכום: הבסיס להבנה בכול תחום ותחום בחיינו היא היכולת שלנו להיות מרוכזים.
הריכוז העצמי מאפשר את היכולת לרכז את הנתונים האמיתיים לעבדם וההגעה למסקנות האמיתיות.
כדי להגיע לרמת מודעות עצמית מתקדמת זו עלינו לחיות באורח חיים רגוע ושלוו.
אורח חיים רגוע ושלוו שיש בו סדר ושיגרה מאפשר לנו את הבריאות.
הבריאות מאפשרת לנו את הריכוז המכסימלי.
המסר במאמר: היכולת לריכוז עצמי מאפשרת לנו לזכור את הנתונים האמיתיים באופן ברור יותר, שפוי יותר.