חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

התגלות

התגלות.
מהי התגלות? מרגע תהליך ההיווצרות, הבניה, הגדילה וההתפתחות שלנו עוד בבטן אימנו, התחלנו ללמוד להכין את עצמנו לחיים שלאחר הלידה.
התהליך שלאחר הלידה נובע אצלנו מתוך דפוס התנהגות אינסטינקטיבי, ועם דפוס התנהגותי זה אנחנו מתנהגים באופן אוטומטי וללא כל מודעות עצמית.
דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי וההתנהגות שלנו שנעשית באופן אוטומטי מרגע היוולדנו ועד לרגע ההתגלות נעשה ללא כול מודעות עצמית.
ההתגלות היא רגע התפנית שבין החיים שהתנהלו על פי אותו דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שנעשה באופן אוטומטי ושאיתו חיינו עד לאותה התגלות, עד לאותו הרגע בחיים שבו התחלנו לייחס את המתרחש בתוך גופנו לעצמנו, ואז מתחיל המסע החיים שלנו מאותו רגע היציאה למודעות עצמית, רגע זה נחשב בעבורנו כהתגלות כי התחברנו לעצמנו, מה שמוביל אותנו לתהליך של חיפוש אחר תשובות לסבל שפוקד אותנו ואנחנו מודעים לו ולתיקון ושינוי האישיות.
רגע ההתגלות נובע כתוצאה ממשבר רגשי ו/או בריאותי.
רגע ההתגלות וההתחלה למודעות עצמית מלווים בפחד ובלבול, שמוביל  אותנו לחיפוש אחר סדר תודעתי אחר, חדש, שיתאים לזהותנו האמיתית ושיהיה מותאם למהות ומטרת החיים.
זאת כיוון שנולנו ללא כול מודעות עצמית, וחיינו מתוך חוסר ההבנה למי שאנחנו באמת, וחוסר ההבנה למהות ומטרת חיינו.
מסקנה: התגלות זהו מושג שהמציא בן האנוש לאחר שחווה הארה.
ההתגלות היא עצמית, כלומר בן האנוש שחווה התגלות גילה את עצמו, מה שמסמל את תחילתו של המסע האישי שלנו בחיפוש אחר הזהות האמיתית והבנת המציאות האמיתית.
לסיכום: מהות ומטרת החיים היא להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, שאחראים לתכנון חיינו, ונצחיים.
כדי להגיע לרמה התפתחותית מתקדמת זו, ראשית עלינו לצאת מתוך דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שאיתו נולדנו ושאיתו חיינו, שגרם לנו להתנהג באופן אוטומטי ללא כל מודעות עצמית, ולעבור לשלב מתקדם יותר שבו אנחנו מתחילים ללמוד על עצמנו ועל עצם קיומנו, על מהות ומטרת חיינו, הן מהבחינה האבולוציונית הן מהבחינה הקוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
שינוי זה גורם לפחד, חרדה ובלבול, מה שמוביל אותנו לחיפוש אחר סדר תודעתי חדש, שיאפשר לנו את הבניה המחודשת של אישיותנו ולהתאים לה את אורח החיים הבריא.
המסר במאמר: הארה, התגלות, משקפים את רגע תחילתו של השלב האישי למודעות עצמית.
 


אין תגובות: