חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

איי.אל.אס. ניוון שרירים ALS

איי.אל.אס. ניוון שרירים.

הגורם העיקרי לתופעת איי.אל.אס. הוא, שבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר הסיבה לתופעה היא מימוש הרצון של בעל התופעה למות ולהשתחרר מהגוף, אבל למה?
מהם הגורמים לניוון שרירים איי.אל.אס? תופעת איי.אל.אס. ניוון שרירים נגרמת כתוצאה מפרוש שגוי של בעל התופעה לזהותו האמיתית, כתוצאה מכך לאי הפעלה נכונה של הגוף מבחינה רגשית, מה שמוביל לחוסר הרצון שלו לחיות שמוביל להרס עצמי, אם במודע או שלא במודע נעשה הדבר עד למותו.
בתופעה פיזיולוגית זו, הפיקוח, הפיקוד, הבקרה וההפעלה על הגוף נעשה באופן שגוי, מה שמוביל לניוון השרירים, אי היכולת לתפקד עד כדי מוות.
הגורמים העיקרים לתופעה של ניוון שרירים הם:
ניוון שרירים איי.אל.אס. נגרם כאשר בעל התופעה שהאישיות שהוא ייצב לעצמו, הדמות והתדמית שהוא מרגיש, חושב ומדמיין שהיא זהותו, היא אינה מפורשת אצלו באופן האמיתי.
כתוצאה מכך זהותו זו היא אינה האני העצמי שלו, זהותו האמיתית.
לכן, המציאות שבעל תופעת ניוון השרירים מרגיש, חושב, מדמיין, וכתוצאה מכך מתרגם או מפרש לעצמו שהוא נמצא וחי בה היא אינה המציאות האמיתית, וזה מצב של אי הבנה מהו הגוף האמיתי ומהי המציאות האמיתית מבחינה תודעתית.
למה? בגלל ההזיה שבה הוא שרוי שנובעת כתוצאה מייצור והפעלת הגוף באמצעות הרגשות הפנימיים שבו, שיוצרת מצב של קונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי, פיצול אישיות, שכתוצאה מכך בתהליך איטי נמנעת מבעל התופעה היכולת לפיקוח, פיקוד ובקרה בהפעלת השרירים.
לכן, בסוף תהליך תופעת איי.אל.אס. השרירים מתנוונים מה שמוביל עד למוות.
דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת שברגע שמישהו אינו רוצה לחיות יותר, אם אי הרצון נמצא במודע או שלא במודע, מתחיל תהליך ההכנה לקראת המוות, תופעת איי.אל.אס. ניוון שרירים היא אחת מהן והיא משקפת זאת, ואכן היא מובילה למוות.
מגוון התופעות הפיזיולוגיות הפוקדות את המין האנושי בשלב התפתחותי זה הם תוצאה ישירה של אי הפעלה נכונה, ומאי הזנה ותחזוקה לקויים של הגוף.
כלומר, אורח החיים שאנחנו מנהלים בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית הוא אינו מתאים לגוף, ולכן הוא גם אינו בריא.
ניוון שרירים איי.אל.אס. זוהי תופעה פיזיולוגית שלא מבינים עדיין ממה היא נובעת, ולכן אין לה פתרון בשלב זה.
חשוב שבעל התופעה הפיזיולוגית יבין שגרימתה של התופעה היא תוצאה ישירה של סדר תודעתי שגוי שלו.
תיקון האישיות מצריך שינוי בתפיסה העצמית ושינוי הרגלי חיים שגויים, מה שיגרום לבעל התופעה להשתנות, וזה הקושי העיקרי של כל אחד מאיתנו.
תיקון האשיות יגרום לחזרתו מחדש של הרצון לחיות ולפרוש אמיתי של האני העצמי, ולתיקון בהפעלת הגוף, הזנה, ותחזוקתו, מצב זה יאפשר את חזרתו לתפקוד תקין, רגוע, מאוזן ויציב, מה שיאפשר לו לתפקד באופן מכוון, כמובן שהכול הוא יחסי למצב הנתון.
חשוב להבין ולזכור שלגוף יש את היכולת לרפא, לתקן, לחדש, לנקות ואף לבנות את עצמו, אך רצוי להבין איך לאפשר לו לבצע זאת.
רק בעל התופעה בעצמו, מתוך הבנה, הרצון לחיות, ובנית היכולת לשינוי הרגלים שגויים באורח החיים, יכול לתקן את עצמו בעצמו.
הגורם העיקרי והמשמעותי ביותר שמאפשר לנו את הבריאות הוא הרוגע הפנימי, וכדי להיות רגועים ראשית רצוי להבין מהם הרגשות שבנו.
מהם הרגשות הפנימיים שבנו? הגורם העיקרי והמשמעותי לתופעה שנקראת איי.אל.אס. הם הרגשות הפנימיים שבנו, שכוללים את הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו, כמו: אהבה, אושר, הנאה, צחוק, שמחה, יצר מיני ועוד, והם גם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו, כמו: פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד, שהם הגורם העיקרי להרס העצמי.
וכך עם הנדנדה הרגשית, עם הזיגזג הרגשי, שנע בין הרגשות החיוביים הטובים שבנו, לבין הרגשות השליליים הרעים שבנו אנחנו יוצרים לעצמנו זהות ואת המציאות שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים.
חינכו, תכנתו, אילפו אותנו שיש שתי אפשרויות שאנחנו צריכים ללמוד ולחיות על פיהם:
אפשרות אחת היא לחיות עם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, ושאליהם עלינו לשאוף באופן תמידי במהלך חיינו.
אפשרות שנייה היא לחיות עם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה, ושאליהם עלינו לא לשאוף ולהגיע במהלך חיינו.
אפשרות שלישית שאותה לא לימדו אותנו זו האפשרות המתאימה והבריאה, שמאפשרת לנו להפעיל את הגוף ללא הרגשות החיוביים הטובים שבנו וגם ללא הרגשות השליליים הרעים שבנו, מצב זה מאפשר לנו את הרוגע הפנימי.
כלומר, יש באפשרותנו לא לייצרם, ובכך להתנתק מהרגשות הפנימיים שבנו, וזאת מתוך הבנה, רצון, זיהויים, ובניית היכולת הפיזיולוגית לכך, אך רצוי שלא להדחיק רגשות, כי אז הרגשות הפנימיים ממשיכים להיות קיימים בנו ולהשפיע על תפקוד הגוף, מה שמשתקף בהתנהגותנו.
הרוגע הפנימי מאפשר לגוף שלנו לפעול ולתפקד באופן מאוזן ויציב, כלומר מכוון.
הרוגע הפנימי מאפשר את הרציונאליות, ואת ההתייחסות העניינית לעצמנו ולמציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו את הריכוז, את הבהירות, את איסוף הנתונים הרלוונטיים, עיבוד הנתונים, וההגעה למסקנות האמיתיות, מה שמאפשר לנו את השפיות.
הרוגע הפנימי מנטרל את ההרס העצמי ומאפשר את הרצון לחיות.
מה כל זה קשור לתופעת איי. אל. אס. ניוון שרירים? במקביל לכך שאנחנו במרוץ מתיש אחרי הפולחן הרגשי אחר ההרגשה הטובה בחיינו, אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר תדמית, ובהתאם לתדמית שיצרנו לעצמנו, אנחנו יוצרים לעצמנו מציאות שתתאים לתדמית.
אך כיוון שבשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו, המין האנושי עדיין אינו מודע לזהותו האמיתית, ולמציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, נוצר מצב שבו התדמית היא אינה זהותנו האמיתית, והמציאות שהתאמנו לתדמית שיצרנו לעצמנו היא אינה המציאות האמיתית.
כלומר, אנחנו חיים באשליה.
אשליה במבחן המציאות האמיתית מתנפצת לה ובעיקר פוגעת לנו בבריאות.
כיוון שהפרוש לזהותנו האמיתית ולמציאות האמיתית שגויה, נוצר מצב שאנחנו מנותקים, גם מזהותנו האמיתית וגם מהמציאות האמיתית.
למצב זה יש השלכות בריאותיות שאחת מהן משתקפת בתופעת איי.אל.אס. ניוון שרירים.
בעל תופעת ניוון שרירים איי.אל.אס. כדי שיוכל לתקן את עצמו, זקוק לאחד שיוכל לשמש לו כהשתקפות, כמראה, ושדרכו הוא יוכל להבין מה עליו לתקן באישיותו ובעצמו.
כדי להביא את הגוף לרוגע הפנימי, לתפקוד מאוזן ויציב, מכוון, ולאורח חיים שהוא שלו, רצוי להבין במגוון רחב של נושאים, כמו למשל: איך להגיע לרוגע פנימי, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת הגוף, נשימות סדירות, היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, ועוד.
חיים רגועים ושלווים מאפשרים את הבריאות.
מסקנה: תופעת איי.אל.אס. ניוון שרירים זו תופעה פיזיולוגית שמתרחשת בשלב מסוים בחיים עקב היציאה מהאינסטינקט ההתנהגותי שאיתו נולדנו ואיתו חיינו ללא כל מודעות רגשית והמעבר למודעות עצמית שמאפשרת את החיבור והמודעות לרגשות וזהו מצב קריטי בתהליך בגלל הבלבול הרגשי שנוצר על השלכותיו.
תופעה שנובעת בעיקר כתוצאה מאי הבנה, שמובילה לאי הפעלה נכונה של הגוף מבחינה רגשית, שכוללת בעיקר את העצמת הרגשות השליליים, רגשות שליליים שיוצרים את כל המחשבות שווא והדמיון וחוסר היכולת להתמודד איתם, שמובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות עד למוות, לרוב התהליך מתרחש שלא במודע ולכן חשוב להעלות ידע זה למודע אצל בעל התופעה.
סיכום: פרוש נכון לזהות ולמציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים וחיים ולתהליך ההתפתחותי האבולוציוני מהיציאה מהאינסטינקט שאיתו נולדנו, הרצון לחיות, והתאמת הגוף לאורח החיים הרגוע והשלו מאפשר לנו את הבריאות, וימנע מאיתנו את הסבל האנושי, סבל שנתונים בו גם בעלי תופעת איי.אל.אס.ניוון שרירים שנקלעו למצבם אך ורק כתוצאה מחוסר הכרות עצמית וידע לתהליך ההתפתחותי שיאפשר להם לעבור את השלב שציינתי. 
המסר במאמר: הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת  איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.
 

אין תגובות: