חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

הבורא ההוכחה האמיתית לקיומו

הבורא ההוכחה האמתית לקיומו.
איך אפשר לפתור את החידה לעצם קיומו של בורא לכול? כשמתכוונים לבורא הכוונה היא לישות "אנרגטית" שתכננה, שיצרה ובראה אותנו בני האנוש את העולם שבו אנחנו נמצאים וחיים ואת היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, בורא שתכנן ושאחראי לכול המתרחש מרגע היצירה ועד לסיומו של העולם והיקום מלהתקיים.
כדי לפתור את החידה לעצם קיומו של בורא לכול, אנחנו צריכים להתחיל לפתור לעצמנו כמה חידות, ולכן עלינו להתחיל מעצם היווצרותנו וקיומנו.
חידה ראשונה, איך נוצרו החיים מבחינה אבולוציונית, שזה בית הספר שלנו למודעות ונצחיות?
החיים נוצרו כאשר בשלו להם התנאים על פני העולם שלנו ליצירת הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, הרכב אנרגטי זה בשלב מסוים התפצל לו להרכב זכרי והרכב נקבי.
פיצול להרכב נקבי והרכב זכרי אפשר את ההזדווגות ביניהם ואת ההתרבות.
בעת ההזדווגות בין הזכר והנקבה נוצרה לה התודעה ובנייתו של הגוף הפיזי.
מהי התודעה? התודעה היא אנרגיה הזהה לאותה האנרגיה שיצרה את העולם.
כלומר, התהליך האינסטינקטיבי שמתרחש לו בעולמנו על מגוון הרחב של האפשרויות הקיימות בו נוסף לנו הוא ליצור את התנאים שיאפשרו את שכפולה של אותה האנרגיה שממנה נוצר הכול.
שיכפול זה מאפשר את יצירת מצב הצבירה.
כלומר, מצב הצבירה של העולם והיקום הוא אינו גז, נוזל, מוצק ופלזמה, אלא אנרגיה ניטראלית נקייה, אנרגיה הזהה לאותה האנרגיה שממנה נוצר הכול.
חידה שנייה, ממה מורכב בן האנוש, מה מהות ומטרת החיים?
בן האנוש מורכב מהתודעה ומהגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה שהיא מי שאנחנו זהה לאותה האנרגיה ניטראלית ונקייה, שממנה נוצר הכול.
מבחינה אבולוציונית, התודעה שהיא מי שאנחנו היא מצב הצבירה שהטבע יצר.
הגוף הוא אמצעי ביולוגי, כלי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
התודעה בעת התרחשות תופעת המוות משתחררת ועוזבת באופן אינסטינקטיבי את הגוף המת.
התודעה זקוקה לגוף כדי שישמש לה כהשתקפות, כמראה, לשם התיקון, לשם הטרנספורמציה, לשם השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות באמצעות תהליך החיים וזה מהות ומטרת חיינו.
כלומר, מטרת החיים היא שהתודעה שהיא מי שאנחנו שאינה מודעת ולכן היא אינה נצחית מהרגע שנולדנו, תהפוך להיות ישות אנרגטית שמודעת ונצחית.
חידה שלישית, מה כול זה קשור לרוחניות?  
שאלת השאלות היא האם האנרגיה הניטראלית הנקייה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, יכולה הייתה ליצור את מה שאנחנו מכנים העולם והיקום?
התשובה היא שכן, כי ישות שמודעת ונצחית שאינה יכולה להתנפץ לרסיסים יצרה מציאות שממנה כביכול האנרגיה הניטרלית הנקייה התנפצה ושממנה נוצר הכול.
לכן, הקשר לרוחניות הוא בכך שהמפץ האנרגטי לא היה יכול להתרחש.
כלומר, כול מה שאנחנו עדים לו מתקיים אך ורק בדמיוננו, כנשמות.
חידה רביעית, אז מה באמת כן קורה לנו מבחינה רוחנית?
בעולם האמיתי כולנו נשמות, ישנן נשמות שהן מודעות לעצמן ולעצם קיומן וישנן כאלו שאינן.
הבורא הוא ישות אנרגטית שמודע לעצמו ולעצם קיומו ונצחי.
הבורא, תכנן, יצר, ברא, בתודעתו בדמיונו תכנית לימודים שבה כול נשמה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה תעבור תיקון, תעבור טרנספורמציה, תעבור שינוי שבתהליך כביכול אבולוציוני היא תהפוך להיות לנשמה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
תכנית לימודים זו של הבורא מאפשרת לו להפנט כול נשמה שצריכה לעבור תיקון, ולשדר לתודעתה שדר טלפתי שבו היא תצפה בסרט תלת מימד, כהולוגרמה, שבה היא תיוולד, תחייה, ותמות כביכול כבן/ת אנוש בעולם החיים, מה שנקרא גלגול נשמה אחד, שבו היא תעבור תיקון מסוים, כאשר תהליך זה ימשך על פני מספר רב של גלגולים בתהליך האבולוציוני עד לתיקון הסופי והתעוררותה של הנשמה מההפנוט, כאשר היא מודעת לעצמה ולעצם קיומה, ונצחית כמו הבורא.
חידה חמישית, האם קיים אלוהים? התשובה היא שמבחינה אבולוציונית, לא.
האם קיים קשר בין הבורא שהזכרתי לאלוהים? לאלוהים לדתות ולכתות אין כול קשר לבורא ולנושא הרוחני, נושא זה קשור אך ורק לתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
אמונה באלוהים אינה מאפשרת את פתרון החידה וההבנה לעצם קיומו של בורא לכול.
תהליך האמונה באלוהים ואורח החיים הדתי, במהותו הוקם כדי ליצור שלב מתקדם יותר בתהליך למודעות עצמית והתפתחותית לשם ההבנה מהו אותו האני העצמי שלנו ולהתחבר אליו, בתהליך אחר החיפוש לפירוש לזהותנו ולמציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, מהבחינה האבולוציונית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
מרגע הבריאה ועד לסיומה של הבריאה, הבורא אינו משתתף בתוכנית הלימודים שהוא יצר, ברא, לכן הדיבור, הפניה, והתפילה אינה רלוונטית ואינה אפקטיבית, כי המאמין פונה לעצמו אך הוא אינו מודע לכך.
ללא ההבנה לזהותנו ולמציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, לא ניתן יהיה להבין את הנושא הרוחני, כלומר לא ניתן יהיה להבין את הנושא הרוחני ולפתור את החידה לעצם קיומו של בורא לכול עוד לפני שאנחנו יודעים מי אנחנו ומהי המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים.
מסקנה: בן האנוש יצר את אלוהים, ואילו הבורא יצר את בן האנוש העולם והיקום.
סיכום: ללא ההבנה לזהותנו האמיתית לא יהיה ניתן לפתור את החידה, האם קיים בורא לכול.
כול ניסיון להבין קודם כול את הנושא הרוחני לפני ההבנה לזהות האמיתית שלנו יתפרש באופן שגוי, כי ההתבוננות היא פנימית.
המסר במאמר: קיים בורא לכול שזו אנרגיה ניטרלית ונקייה, וזה המצב הצבירה שממנו נוצר העולם והיקום, אנרגיה שכביכול התנפצה ושעלינו להגיע אליה מתוך תיקון האישיות המנופצת שלנו.

אין תגובות: