חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מדע

מדע.
מה רצוי שהמדענים ידעו לפני הכול? המדענים חוקרים ומנסים להבין מה היה רגע לפני המפץ הגדול? מה גרם למפץ הגדול ומה התנפץ? את היקום ותהליכיו וכל מה שהוא מכיל בתוכו, את כוכב הלכת שבו המין האנושי נמצא וחי, את תהליך האבולוציה וכוכב הלכת, ואת הגוף הפיזי האנושי ועוד.
המדענים גם מנסים לחקור האם קיים אלוהים או בורא לכול, ומנסים לפתור את התעלומה הדתית והרוחנית.
בקיצור כמעט ואין תחום שהמדענים אינם חוקרים ולומדים אותו.
אבל יש תחום אחד שבו מבחינה אבולוציונית המין האנושי עדיין לא הגיע לרמת מודעות עצמית, שתאפשר לו לפרש באופן הברור, השפוי, את האני העצמי, את זהותו האמתית.
כתוצאה מכך, היכולת המדעית לפרש את המציאות האמתית אינה אפשרית כיום.
כלומר, כול עוד לא נפרש את עצמנו באופן הברור, לא נוכל לפרש את המציאות באופן הברור, מה שלא ניתן לבצע בסדר ההפוך, כמו שזה נעשה כיום.
מדען שחוקר יוכל להגיע להישגים באופן ישיר ליכולת ההכרות שלו את עצמו, מעצם היותו כבעל הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, כחלק אינטגראלי מהיקום ומהתהליך שהיקום וכול מה שהוא מכיל עובר.  
תודעתית בתת מודע שלנו קיים כול הידע האבולוציוני, קוסמי ורוחני.
כול מה שעלינו לבצע הוא להתחבר לזהותנו האמתית, ולהעלות ידע זה למודע במהלך חיינו, ולשם כך רצוי להיות במודעות עצמית.
מסקנה: כדי להבין את הסדר החיצוני לנו, עלינו קודם כל להבין את הסדר הפנימי לנו.
סיכום: מהות החיים ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מבחינת היקום ותהליכיו וכול מה שהוא מכיל בתוכו, והן מהבחינה הדתית והרוחנית, על מגוון הרחב של הנושאים הנחקרים, מניעים את האנושות ללמוד, לחקור ולהתפתח.
אבל רק לאחר שנבין מהי זהותנו האמיתית כבני אנוש ונתחבר אליה, נוכל להתקדם לשלב התפתחותי מתקדם יותר, למה? כי כאשר נהיה מחוברים ומכוונים מבחינה תודעתית לגופנו הפיזי, נוכל לכוון את המחקרים שלנו לכיוון הבנת המציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים, ולא ללכת לאיבוד באין סוף האפשרויות הקיימות.
המסר במאמר: מדען החוקר בשם המדע שאינו מודע לזהותו האמתית ומחובר אליה, והוא אינו מבין את מהות ומטרת חייו, לא יוכל להבין ולהתאים את עצמו למציאות שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, לא מהבחינה האבולוציונית, לא מהבחינה הקוסמית וגם לא מהבחינה הרוחנית.