חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מסקנות

מסקנות.
איך מגיעים למסקנות? למסקנות אנחנו מגיעים לאחר שאנחנו מעבדים את הנתונים ו/או המידעים שאנחנו אוספים במהלך חיינו מתוך ניסיון החיים והידע שצברנו.
איך מעבדים נתונים? מידע הוא שגוי, נתון הוא אמיתי.
ידע הוא אוסף המידעים ו/או הנתונים שצברנו במהלך חיינו.
הגוף שלנו הוא מחשב על וכדי שנגיע למסקנות האמיתיות עלינו לעבד את הנתונים האמיתיים.
במידה ונעבד את המידעים השגויים נגיע למסקנות שגויות.
במידה ונעבד את המידעים השגויים ביחד עם הנתונים הנכונים נגיע למסקנות שגויות.
כדי להביא את גופנו למצב של תפקוד מכוון ובריא, עלינו ללמוד את השדרים שמשודרים אלינו מתוך גופנו ולהבין איך להתייחס לאותם השדרים כנתונים שהם אמיתיים, ולא למידעים שהם שגויים שיגרמו למסקנות שאינן אמיתיות.
המסקנה הבסיסית האמיתית היא קודם כול להבין מהי זהותנו והמציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, כי ללא הבסיס הזה לא תתאפשר לנו השפיות.
וכדי להגיע לשפיות המדוברת עלינו לחיות באורח חיים שמתאים ובריא לגוף, ותואם למהות ומטרת החיים.
אורח חיים רגוע מתאפשר לנו ללא הרגשות החיוביים והשליליים, ואילו השלווה כוללת בתוכה מגוון נושאים כמו, שינה, תזונה, פעילות גופנית, היגיינה אישית וסביבתית, נשימות סדירות, שמירה על טמפרטורת הגוף, חיים ללא לחץ, חיים ללא בעיות הישרדות ועוד.
חיים רגועים ושלווים שקיים בהם סדר ושיגרה, יאפשרו לנו לאסוף את הנתונים האמיתיים, לעבד אותם ולהגיע למסקנות האמיתיות.
כאשר נגיע לשלב התפתחותית מתקדמת זה, רמת המודעות העצמית שלנו תאפשר לנו להבין את התהליך האבולוציוני, קוסמי והרוחני, אבל בעיקר את עצמנו.
מסקנה: הגוף שלנו הוא מחשב על שעלינו להבין איך לכוון אותו, וזאת כדי שנוכל לאסוף את הנתונים האמיתיים, לעבדם, ולהגיע למסקנות אמיתיות.
סיכום: ללא היכולת שלנו להגיע למסקנות האמיתיות לא נוכל לפרש את זהותנו והמציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים.
החשיבות להגעה למסקנות האמיתיות תוציא אותנו מהאשליה שבה אנחנו נמצאים, ותקדם אותנו לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, בריאה יותר, רגועה ושלווה יותר.
המסר במאמר: מסקנה יכולה להיות שגויה והיא יכולה להיות אמיתית, מה שיכול לעשות את ההבדל בין אמיתי ללא אמיתי ובין שפיות לאי שפיות.