חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

נסים

נסים.
האם מתרחשים נסים ואיך מתבצעים הקסמים? נס נחשב לתופעה שנעשית על ידי ישות כלשהי, ישות שאינה נמצאת ושאינה שייכת למימד או לעולם שבו אנחנו חיים, שבאה לעזור או להעניש או לשלוח מסר כלשהו מהעולם שבו היא נמצאת או אחר, לדעת המאמינים.
כשמזכירים נסים מתכוונים המאמינים לתופעות שהן על טבעיות, שקשורות לרוב לעולם הדתי, המיסטי, נסים שמבוצעים על ידי האלוהים על פי הדתות, או שהנסים מבוצעים על ידי האלים או אחר לדעת המאמינים.
לדעת המאמינים נסים שקרו בעבר ואולי גם כיום, הם ההוכחה לעצם קיומה של ישות אלוהית או אלים או ישות כלשהי אחרת, כלומר האמונה היא שנס זוהי תופעה שמפורשת ונחשבת כמשהו שהוא על טבעי, שנעשה על ידי איזשהו כוח עליון.
אבל, אמונה היא אינה הבנה.
למה? כיוון שרמת המודעות של המין האנושי, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, אינה מאפשרת לנו להבין את עצמנו באופן הברור, כלומר את זהותנו האמיתית, ולכן היכולת שלנו לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים נעשית לרוב באופן שגוי.
תהליך ההתפתחות האבולוציוני מאפשר לנו להבין באופן הדרגתי את היכולת האישית הקיימת בנו, אבל כיוון שברמת המודעות שלנו כחברה אז וגם כיום, אין לנו הסברים לרוב התופעות שנחשבות כנסים, אז אינסטינקטיבית בגלל חוסר ההבנה לאותם האירועים אין לאיש המאמין הסבר, לכן המחשבה היא שהנסים נעשים על ידי כוח עליון כלשהו.
אבל אין כזה דבר תופעה או תופעות שהן על טבעיות, כלומר נסים.
כול התופעות הן טבעיות אך האירועים לא מובנים.
לכן ההתייחסות היא שהתופעות הן טבעיות והאירועים הם מעשה קסמים, אם הם נעשו בעבר בהווה או שיעשו בעתיד, אם המעשה נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע.
אומנם ישנם אירועים בטבע שאינם קשורים למעשה קוסמות, אבל גם אירועים אלו הם אינם נסים, אלא תופעות טבע שעלינו להבין למה הם קרו או מה הסיבה להם.
במידה ורוצים להבין איך נעשים הקסמים על ידי קוסמים, מה שהאנשים המאמינים חושבים שאלו הם נסים, רצוי קודם כול להבין בכמה נושאים אשר קשורים ליכולת האישית שלנו, ואני לא מתכוון לקסמים שנעשים באמצעות זריזות ידיים או טריקים למיניהם, לכן חשוב להבין בעיקר בנושאים הבאים, ממה מורכב בן האנוש? מהי שפת הטלפתיה? היפנוזה ועוד.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
בעת התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת, הגוף הוא אמצעי ביולוגי, כלי ביולוגי, אשר נבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שעברנו עד היום, ותפקידו לשמש לתודעה כהשתקפות לשם המודעות העצמית והנצחיות בתהליך החיים.
מהי טלפתיה? טלפתיה היא שפה, שפת הטלפתיה מאפשרת את התקשורת בין בני האנוש, שנעשית באמצעות שדר אנרגטי שמשודר וגם נקלט באמצעות התודעה, וזוהי השפה האמיתית שלנו ולא כמו שהיא נעשית כיום באמצעות שפת הדיבור.
תקשורת באמצעות שפת הטלפתיה מתרחשת ללא התערבות של השדרים שמשדר וקולט הגוף כמו, ראיה, שמיעה, קול, דיבור, מגע, ריח, טעם ועוד.
מהי היפנוזה? היפנוזה זהו מצב שבו אנחנו מבחינה תודעתית יכולים להפנט, ובכך מתאפשר למהפנט להשתמש, לשלוט, באחר למטרה מסוימת, אם זה מבחינה רפואית ואם זה למטרת בידור.
אנשים שחוו קסם עברו חוויה שהתרחשה בתודעתם, בדמיונם, כלומר הם קלטו שדר אנרגטי ששודר מתודעתו של המשדר כלומר מהמהפנט שגרם להם לחוויה שחוו, השדר נקלט כסרט תלת מימד, דומה לחלום.
מהם קסמים? קסם טלפתי הוא שדר אנרגטי שמשודר מתודעתו של הקוסם לתודעתו של הצופה.
שדר טלפתי זה הוא שדר דמיוני ולכן הוא נחשב כקסם.
קסם זהו אירוע אשר לא  קרה במציאות האמיתית אלא בדמיוננו בלבד, ולכן זוהי מציאות שהיא אינה אמיתית אלא אשליה, והכוונה כפי שציינתי לא לקסמים שנעשים באמצעות זריזות ידיים או טריקים למיניהם שגם הם יוצרים אשליה.
ישנם קסמים שאנשים ראו דרך מסכי הטלוויזיה, מה שגרם להם לחשוב שהדבר הוא אמיתי, אבל גם המצלמות הם אמצעי שקולט אנרגיה מהסביבה, ואמצעי תקשורתי זה קולט גם שדר אנרגטי שמשודר מתודעתו של הקוסם, מה שגורם לצופה לחשוב שהאירוע התרחש באמת.
כלומר, השדר האנרגטי ששודר מתודעתו של הקוסם כשדר דמיוני, נקלט גם אצל האנשים שסביבו וגם במצלמות המצלמות, מה שמתעתע וגורם לאנשים לחשוב שזה קרה באמת, אבל זה לא קרה באמת אלא בדמיון.
אפשרות נוספת היא היכולת של הקוסם לשדר באופן טלפתי מכול מקום לכל אחד ואחת מאיתנו ללא קשר לזמן, מרחק ומהירות.
קוסם הוא אומן, והקסמים שהוא יוצר הם האומנות שלו, אבל הקסמים הם אשליה והם לא אמיתיים, ולכן הקוסם וגם האנשים שמרצונם החופשי מכנסים את עצמם לעולם האשליות, מתנתקים מהאני העצמי שלהם, מזהותם ומהמציאות האמיתית לעולם הדמיון, ואת זה לא רצוי ולא בריא לעשות, כיוון שרצוי שנהיה תמיד מחוברים לעצמנו, לזהותנו ולמציאות האמיתית, כי דמיון זה לא המציאות האמיתית.
מסקנה: נס הוא פירוש שגוי לתופעה של האיש המאמין.
נס נובע מכך שהאיש המאמין מפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי באופן שגוי.
נס נחשב כמשהו שהוא על טבעי לדעתם של המאמינים שנעשה על ידי כוח עליון כלשהו.
כמובן שכול אחד ואמונתו, אבל אמונה היא אינה הבנה.
אין דבר כזה נסים במציאות האמיתית, כול התופעות הן טבעיות רק שרצוי לחקור וללמוד כדי להבין אותם.
מעשי קוסמות שנעשים על ידי קוסמים, וישנו הקסם הטלפתי שנוצר ונובע מתודעתו של הקוסם כתוצר אומנותי דמיוני, משודר באמצעות שפת הטלפתיה כשדר אנרגטי שנקלט בתודעתם של קהל הצופים ובמצלמות שמצלמות ומקליטות את השדר, כשבמופע משתמש הקוסם גם בהפנוט לשם ביצוע מעשה הקוסמות.
סיכום: נסים וקסמים מתייחסים לאירועים ולתופעות מסוימות שהתרחשו בעולמנו, ומפורשים באופן שונה אצל כל אחד ואחת, אבל יש מציאות אמיתית אחת לכולנו.
כשיש מציאות אמיתית אחת יש פתרון אמיתי לכול אירוע ולכול תופעה, לכן אין אירוע או תופעה שהם על טבעי, כי כול האירועים וכל התופעות הם טבעיים, רק רצוי להבין אותם ולהבין איך הם נעשים או מתרחשים.
המסר במאמר: נס נחשב לאירוע שהוא על טבעי לדעת המאמינים, קסם נחשב לאירוע אומנותי לדעת המבינים, אבל חשוב להבין שדמיון זה לא המציאות האמיתית.
קסם בא לתעתע בצופה, כלומר זה לא אמיתי.
לכן, רצוי להבין מהו קסם ולא להאמין בנסים.
 

אין תגובות: