חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

סטיבן הוקינג

סטיבן הוקינג.
האם למדען סטיבן הוקינג יש את היכולת לגלות את האמת? המדען סטיבן הוקינג חוקר את מקור היקום ואת מבנה היקום, ההיסטוריה של היקום, ואת הקשר של היקום לאנושות הנקרא קוסמולוגיה.
מהמעט שאני יודע על סטיבן הוקינג אני מבין שהוא אינו בכיוון הנכון לפתרון החידה, כי הוא מנסה להבין את היקום עוד לפני שהוא הבין מי הוא.
כדי לפתור את החידה לכול, רצוי להתחיל מפתרון החידה לשאלות הבאות, מי אנחנו? ומהי המהות והמטרה לעצם קיומנו כבני האנוש על כוכב הלכת שהוא ביתנו?
כלומר, ברגע שלבן האנוש כאינדיבידואל תהיה את היכולת לפרש ולהבין בעצמו ועם עצמו את זהותו האמיתית ואת מהות ומטרת עצם קיומו כישות אנרגטית שהיא בעלת הרכב וצורה, ואת מטרת חייו על כוכב הלכת שעליו הוא מתגורר מבחינה אבולוציונית כחלק אינטגראלי מהתהליך שעובר על היקום תהיה לו את התשובה לשאלה, מה המקור? המהות והמטרה לכול? הן מהבחינה הקוסמית והן מהבחינה הרוחנית.
לסטיבן הוקינג אין את התשובה לשאלות אלו אלא תיאוריה שפיתח מדמיונו הפורה.
למה? הסיבה לכך היא התופעה הפיזיולוגית שקיימת בגופו הפיזי אשר משקפת זאת.
כלומר, לסטיבן הוקינג בגופו קיימת תופעה פיזיולוגית שנקראת ניוון שרירים איי. אל. אס.
מהי תופעת איי. אל. אס.? תופעת איי. אל. אס. היא תופעה של ניוון שרירים בגוף שגורמת לבעל התופעה בתהליך הדרגתי להיות משותק, וזאת כתוצאה מאי היכולת שלו להפעיל את שריריו, וכתוצאה מכך נגרם שיתוק לגוף שמוביל למוות.
כלומר, התופעה גורמת לאיבוד הפיקוח, הבקרה, והשליטה על שרירי הגוף.
ממה נובעת התופעה? תופעה פיזיולוגית זו משקפת את אי יכולתו של בעל התופעה לפרש באופן האמיתי את עצמו, את זהותו האמיתית, וכתוצאה מכך לחוסר היכולת שלו לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי באופן הברור והשפוי.
כלומר, תופעה זו משקפת נתק מהזהות האמיתית כתוצאה מפרוש שגוי לאני העצמי.
הסיבה לתופעה זו נובעת מחוסר היכולת להתמודד עם הרגשות השליליים, שמובילים למחשבות שווא ודמיון, שגורמים לאיבוד הרצון לחיות.
חוסר הרצון לחיות בגלל הרגשות השליליים גורמים להרס עצמי כתוצאה מאותה הזיה רגשית.
בעל תופעת איי. אל. אס. האישיות שהוא עיצב לעצמו והדמות או הדמויות הדמיוניות, שהפכו להיות התדמית שלו בחייו, גורמים לו לפרוש שגוי לזהותו האמיתית.
כלומר, בעל תופעת איי.אל.אס. מפרש לעצמו את עצמו באופן שגוי, וגם את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, וזה מצב של ניתוק ומעבר לעולם הדמיון, וחוסר יכולת ההבנה מהו הגוף הפיזי האמיתי שלו, שנמצא פיזית במציאות האמיתית, מצב זה יוצר קונפליקט, ניגוד תודעתי, אצל בעל התופעה שמנותק מגופו.
כתוצאה מכך אין לבעל התופעה את הרצון והיכולת לתת את הפקודה להפעיל את שריריו, ולכן התהליך בסופו של דבר גורם לניוון ולשיתוק, ולאי יכולת הפעלת השרירים עד להתרחשות תופעת המוות.
מה הקשר לסטיבן הוקינג? הקשר הוא חוסר היכולת של סטיבן הוקינג לפרש ולהבין מי הוא? ומה הוא אותו האני העצמי האמיתי שלו?, כלומר מהי זהותו האמיתית כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה? ומהי המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי? מה שנעשה אצלו באופן שגוי, לקוי, ותופעת איי.אל.אס משקפת זאת.
מצב זה אינו יכול לאפשר לסטיבן הוקינג להבין בעצמו את עצמו ואת המהות והמטרה שלו לעצם קיומו כבן אנוש, ולכן אין לו את היכולת לענות על השאלות שאותם הוא חוקר, ולקבל את התשובות האמיתיות לשאלות שעולות בנושאים הבאים, כי הכול מתחיל מתוכנו.
איזו אנרגיה הייתה רגע לפני המפץ הגדול? מה גרם לתחילתו של היקום? להיווצרותו של היקום? מה מהות ומטרת היקום? מהו התהליך שעובר על היקום? מה יקרה ליקום בסוף כל התהליך?
מה מהות ומטרת בן האנוש עצמו, מעצם קיומו כיצור חי, שהוא בעל הרכב אנרגטי ובעל צורה?
ואת התשובה לשאלה, איך הכל קשור לאנושות? ואת התשובה לשאלה, איך הכול קשור לנושא הרוחני והאם קיים בורא לכל?
התשובות לשאלות צריכות להתחיל מבן האנוש עצמו, כלומר מסטיבן הוקינג עצמו, כבעל הרכב אנרגטי וצורה, כשהוא חלק השייך לתהליך שעובר על היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
כדי להגיע לרמת מודעות עצמית והתפתחותית מתקדמת זו על בן האנוש להיות מחובר לעצמו, וראשית להבין מהי זהותו האמיתית, כלומר להיות מודע לעצמו ולעצם קיומו, ולשם כך דרוש לעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי אישיות, ובכך לעבור מוטציה גנטית ולהשתנות.
תינוק נולד וחי ללא כול מודעות לעצמו ולעצם קיומו, והוא חי באופן אינסטינקטיבי והתנהגותו נעשתה באופן אוטומטי, כשהמטרה היא שהוא יהפוך להיות מודע לעצמו ולעצם קיומו והאחראי הבלעדי לתכנון חייו ונצחי, מצב המאפשר את השפיות.
את המעבר מדפוס התנהגות שמשקובעת אצלנו מרגע הלידה, ועד השלב של היציאה מאותו הדפוס, גורם הדבר לבלבול ומצריך בנית אישיות המתאימה לזהות ולמציאות האמיתית, ללא ההתחברות לזהות האמיתית שלנו לא יהיה ניתן לפרש את המציאות האמיתית, ואת המעבר הזה לא ביצע סטיבן הוקינג לדעתי.
מסקנה: בן אנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו, בעת התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת ועוזבת באופן אינסטינקטיבי את הגוף המת.
הגוף הפיזי האנושי הוא כלי, אמצעי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית.
הגוף שהוא האמצעי, הכלי הביולוגי, הוא ההרכב האנרגטי בעל הצורה, שמאפשר לנו כתודעה את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר למודעות עצמית ולנצחיות.
כאשר תופעת איי.אל.אס. ניוון שרירים מתרחשת בגופנו משמעות הדבר שההתייחסות לעצמנו שגויה, התייחסות שגויה לעצמנו משמעות הדבר שלא נוכל לפרש ולהבין את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים כחלק מהיקום.
סיכום: תופעת איי.אל.אס. משקפת בעיקר את חוסר הרצון לחיות, מה שמתבטא בהרס עצמי, שנובע בעיקר בגלל הרגשות השליליים על מגוון המחשבות שווא והדמיון שהם יוצרים, שמובילים לבלבול מוחלט.
הרוגע הפנימי מאפשר את הבריאות והשפיות, והוא יכול להתאפשר לנו רק כאשר לא נייצר ונפעיל את גופנו באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו, לא החיוביים ולא השליליים.
הרגשות הפנימיים שבנו שכוללים בתוכם את הרגשות החיוביים וגם את הרגשות השליליים.
הרגשות החיוביים כוללים בתוכנו את הרגשות שגורמים לנו להרגיש טוב איתם כמו, אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני, ועוד.
הרגשות השליליים כוללים בתוכנו את הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע איתם כמו, פחד, חרדה, דיכאון, לחץ, כעס, צער, עצב ועוד.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים, רק שאנחנו מכנים אותם רגשות.
הפסקת ייצור הרגשות הפנימיים שבנו, שרצוי שיעשה מתוך הבנה רצון ובנית היכולת הפיזיולוגית לכך ולא מתוך הדחקתם כי אז הרגשות ימשיכו להיות קיימים בנו, מאפשרים לנו את הרוגע הפנימי, הרוגע הפנימי מנטרל את הנדנדה הרגשית, הזיגזג הרגשי, שנע בין הרגשות החיוביים והשליליים וההפך.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו להתחבר לזהותנו האמיתית, הרוגע הפנימי מאפשר לנו את הבריאות, מנטרל את ההרס העצמי הקיים בנו, מנטרל את המחשבות שווא והדמיון, את הקולות הפנימיים, מה שמאפשר את השפיות, כמו כן הרוגע הפנימי מאפשר לנו לפרש את המציאות האמיתית באופן הברור והשפוי, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית.
כיוון, שסטיבן ויליאם הוקינג לא הגיע לרמה התפתחותית מתקדם זו, אין לו את היכולת לפתור את החידה לכול.
המסר במאמר: הפתרון לנושא קוסמולוגיה הוא בעל שלבים.
שלב ראשון פתרון החידה לזהותנו האמיתית, שלב שני לאחר שהבנו מהי זהותנו האמיתית, ניתן יהיה לפתור את החידה לתהליך האבולוציה.
שלב שלישי לאחר שהבנו את תהליך האבולוציה, ניתן יהיה לפתרון את החידה לתהליך הקוסמי.
שלב רביעי לאחר שהבנו את התהליך הקוסמי, ניתן יהיה לפתור את החידה למפץ הגדול.
שלב חמישי לאחר שהבנו את המפץ הגדול, ניתן יהיה לפתור את החידה לנושא הרוחני.
שלב שישי לאחר שהבנו את הנושא הרוחני, ניתן יהיה לפתור את החידה לעצם קיומנו כנשמה וקיומו של בורא לכול.
פתרון החידה לכול יתאפשר לנו רק כאשר נהיה יצורים רציונליים ולא אמוציונליים, כי הרציונליות מאפשרת את השפיות.
כלומר, לא יהיה ניתן להבין את הנושא האבולוציוני קוסמי ורוחני, כול עוד לא נבין מהי זהותנו האמיתית, מה שסטיבן ויליאם הוקינס לא פתר לעצמו ולנו.