חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

גורל רוחני

גורל רוחני. 
האם יש לנו שליטה על חיינו מבחינה רוחנית? גורל פירושו מקרה, אקראי, מזל.
חיינו מבחינה רוחנית נקבעו לנו עוד מלפני שנולדנו.
כול מה שקרה, קורה ויקרה לנו אמור לקרות לנו.
לכן, מבחינה רוחנית האירועים שמתרחשים בחיינו הם אינם קורים לנו במקרה, באופן אקראי, במזל.
כלומר, מבריאת בן האנוש הראשון, העולם, והיקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, ועד סוף כול הדורות, סוף היקום, סוף כול גלגולי הנשמה, הכול תוכנן מראש.
גלגול אחד של הנשמה שעוברת מספר רב של גלגולים, פירוש הדבר להיוולד ולחיות את החיים ולמות.
תכנון חיינו נקבע על ידי הבורא שהוא המנהל של בית הספר, מה שנקרה עולם החיים והמוות, מהגלגול הראשון ועד הגלגול האחרון שלנו.
תוכנית האבולוציה היא בית הספר של החיים שבו נעבור כנשמות את התיקונים הדרושים.
התיקונים הדרושים מטרתם לגרום לנשמה להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, כמו הבורא.
תהליך ההתפתחות האבולוציונית של המין האנושי היא תוכנית הלימודים שלנו כבני האנוש בעולם החיים והמוות.
מבחינה רוחנית מי שאנחנו באמת, נשמות.
הנשמות עוברות תיקון בעולם החיים והמוות.
תיקון הנשמה זהו תהליך שנעשה במשך גלגולי חיים רבים.
בכול גלגול הנשמה עוברת תיקון מסוים, כיוון שהתיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר מנשמה שהיא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה לנשמה שמודעות לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, זהו שינוי שכרוך בתהליך שהוא ארוך מסובך וקשה, ולכן מספר הרב של גלגולים שצריכה לעבור הנשמה.
אנחנו כביכול, כבני האנוש בסך הכול דמויות וירטואליות בתוך המציאות המדומה, הסרט, שנקרא חיים בתהליך האבולוציה.
איך הדבר נעשה? הדבר נעשה באמצעות הפנוט הנשמה שצרכה לעבור תיקון על ידי הבורא.
כלומר, ההפנוט מתבצע באמצעות טלפתיה, שדר אנרגטי שמשודר מתודעתו של הבורא לתודעתה של הנשמה המהופנטת, ואז הנשמה שצריכה לעבור תיקון תיוולד ותיכנס כביכול לעולם החיים והמוות, אבל זו אשליה.
תוכנית ההתפתחות האבולוציונית זהו בית הספר שלנו, כשכול תוכנית הלימודים הזו תוכננה על ידי הבורא, ולנו כבני האנוש בעולם החיים אין כל שליטה על מה שקרה, קורה, ויקרה לנו בחיינו.
אנחנו כנשמות מבחינה רוחנית בסך הכול צופים במתרחש בתודעתנו וצופים בעצמנו כביכול כבני אנוש ובכל מה שמתרחש וקורה לנו בעולם החיים והמוות, שהיא תוכנית החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שתכנן הבורא.
איך זה נעשה? השדר האנרגטי שמשודר על ידי הבורא משודר לתודעתנו כנשמות לאחר שהופנטנו על ידי הבורא, ומרגע זה אנחנו אך ורק צופים בסרט שמתרחש בתוכנו, בתודעתנו כנשמות.
האם הנשמה היא בתוך הגוף או שהגוף נימצא בתוך התודעה של הנשמה?
הגוף הפיזי האנושי הוא דמות וירטואלית בתוך תודעתה של הנשמה שצופה בו, ולא ההפך כמו שנהוג לחשוב שהנשמה היא בתוך הגוף וחשוב מאד גם להבין את ההבדל.
התיקונים שלנו כביכול כבני אנוש בעולם החיים זו למידה על גופנו, כלומר ממה מורכב הגוף הפיזי שלנו, ואיך להפעיל, להזין, ולתחזק אותו, כך שהוא יפעל ויתפקד באופן מכוון ובריא.
כאשר הגוף יפעל ויתפקד באופן מכוון, נוכל להבין את ההתאמה שלנו למהות ומטרת החיים מבחינה אבולוציונית, קוסמית ורוחנית.
בסוף כול התהליך, כלומר בסוף כל הדורות אנשים יהיו מתוקנים, מודעים יותר, מפותחים יותר, ששואפים לשלמות פנימית, כלומר השאיפה היא שמבנה הדי.אן.אי שלנו יהיה כמה שיותר מושלם, מה שיאפשר את אריכות החיים באופן הבריא, ביטול הזקנה, כשהמטרה היא להיות נצחיים.
בסיום תוכנית התיקונים כשנגיע להיות נשמות שמודעות לעצמן ולעצם קיומן והאחראיות לגורלן ונצחיות, נהיה כמו הבורא ונתעורר ונימצא עם הבורא בעולם האמיתי.
מסקנה: כשאומרים שכול המתרחש בחיינו הוא גורל רוחני, כלומר שהאירועים מתרחשים באופן אקראי, במקרה, במזל, הדבר אינו כך, זאת כיוון שכול החיים של כול אחד ואחת מאיתנו תוכננו על ידי הבורא, ואין לנו כל שליטה על מה שקרה, קורה ויקרה לנו.
לאחר שמבינים את הנושא הרוחני רצוי להתייחס ולקבל את כול מה שקורה לנו בהבנה וברוגע ובשלווה.
סיכום: ברגע שנבין ונשלים עם המתרחש בחיינו מבחינה רוחנית ללא כול ניסיון התנגדות רגשיות, עשינו לעצמנו תיקון עצמי משמעותי, שכתוצאה מכך נהיה יותר רגועים ושלווים בעולם החיים והמוות.
הבנת הנושא הרוחני, רק מעצם ההבנה עצמה הוא תיקון עצמי חשוב מאד ושלב התפתחותי מתקדם לקראת סוף התהליך של ביצוע כול התיקונים שלנו.
חשוב להבין שכול בני האנוש בעולם כקהילת המין האנושי הם קהילה אחת עם אותה מטרה רוחנית.
לכן, כול בני האנוש בעולם צרכים להתאחד לקהילה אחת עם מטרה רוחנית משותפת, וללא ההפרדה שקיימת בקהילת המין האנושי כיום, כתוצאה מהחלוקה של בני האנוש לדתות, כתות, מדינות עם גבולות שיצרנו לעצמנו, כי כולנו בסופו של דבר נשמות שצריכות לעבור תיקון.
המסר במאמר:
הנשמה שצריכה לעבור תיקון מהופנטת על ידי הבורא, ובאמצעות שדר טלפתי הנשמה צופה בכול המתרחש בתודעתה, והיא כביכול נמצאת בעולם החיים כבן אנוש, וכך היא עוברת גלגולים רבים עד לתיקון הסופי.
  

אין תגובות: