חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מחלות

מחלות.
מהי מחלה? מחלה גורמת לפגיעה בגוף הפיזי החי, הנגרמת כתוצאה מחדירה של חיידקים ו/או וירוסים ו/או טפילים אחרים במקרה הזה, אשר פוגעים באיברים פנימיים וגורמים לתפקוד לקוי של הגוף שנחלש כתוצאה מכך, שמחלישה את המערכת החיסונית, מה שמוביל לפגיעה באיברים פנימיים, לשיתוק ואף למוות.
כדי לחיות ולהימנע ממחלות, רצוי להבין שהמחלות נובעות כתוצאה מאורח חיים שאינו מתאים לבריאות הגוף, מצב זה אינו מאפשר למערכת החיסונית שלנו לממש את יעודה ולתפקד באופן המלא למקרה הצורך, מה שגורם לנו לחלות.
אורח חיים שאינו מתאים ובריא לגוף פוגע בבריאותנו, ומוציא את תפקוד הגוף מהאיזון ומהיציבות שלהם הוא זקוק, ואז נחלשת המערכת החיסונית, שאמורה לחסן אותנו ולשמור ולהגן עלינו מפני חדירתם של אותם מפגעים חיצוניים.
מבחינת תהליך ההתפתחות האבולוציונית, ברמת המודעות העצמית של האנושות, בשלב זה שבו אנחנו נמצאים, אין לנו את התובנות ולכן גם אין לנו את היכולת, גם אם קיים בנו הרצון, להביא את הגוף למצב שבו לא נחלה ולא יהיה לנו את הצורך בשימושה של מערכת החיסונית, ושבמידה וכן יהיה לנו צורך בה, שהיא תמלא את תפקידה באופן המלא עוד לפני שהמחלה משביתה אותנו.
איך רצוי להימנע ממחלות? הפעלת הגוף מבחינה רגשית רצוי שתהיה באופן הרגוע, שזה אומר ללא ייצור והפעלת הרגשות הפנימיים שבנו שכוללים את הרגשות החיוביים וגם את הרגשות השליליים.
הזנת הגוף רצוי שתהיה באמצעות תזונה אורגנית מתוך הבנה מה, כמה, מתי ואיך רצוי להזין את גופנו, שתיית מים מינראליים נקיים, נשימות סדירות של אוויר נקי.
תחזוקת הגוף רצוי שתהיה בעלת היגיינה אישית וסביבתית, פעילות גופנית, שיינה של שמונה שעות בלילה, לחיות ללא לחץ של זמן, נשימות סדירות, שמירה על טמפרטורת הגוף, פעילות יוצרת, ללא דאגות קיומיות, ועוד.
מימוש נושאים חשובים אלו מאפשרים תפקוד מאוזן ויציב של הגוף, שפועל ומתפקד באופן מכוון.
אורח חיים בריא רגוע ושלוו אינו מאפשר למערכת החיסונית שלנו להיחלש, ולכן היא תמלא את תפקידה בעת הצורך באופן הרצוי, ובכך נהיה מוגנים מפני פולשים למיניהם.
רצוי לזכור שהמערכת החיסונית שלנו אפשרה לנו לשרוד לאורך כל תקופת תהליך האבולוציה שעברנו.
ברמת המודעות העצמית כחברה, גם עם כל הטכנולוגיה הרפואית הקיימת, וגם עם כל הטכנולוגיה שהמצאנו שמאפשרת לנו לחיות חיים קלים יותר יחסית, עדיין אין לנו את ההבנה, איך לחיות את חיינו באורח חיים בריא, מוגן ובטוח.
מסקנה: וירוסים, חיידקים, ושאר הטפילים פוגעים בגוף ובבריאות וגורמים לנו לחלות.
אורח חיים רגוע ושלוו שקיים בו סדר ושיגרה, אחר מהידוע לנו כיום, יכול לאפשר לנו חיים מוגנים יותר ובריאים יותר.
לסיכום: הפעלה רגועה, הזנה בריאה, ותחזוקה מתאימה, יאפשרו לגוף לתפקד ולפעול באופן מכוון.
שלב התפתחותי מתקדם זה יקטין באופן משמעותי את האפשרות שנחלה, ויאפשר למערכת החיסונית למלא את תפקידה באופן הרצוי בעת הצורך.
המסר במאמר: מערכת החיסונית אמורה לשמור, להגן, ולהשמיד כול פולש זר שחדר לגופנו.
רצוי לזכור שלמערכת החיסונית שלנו יש באפשרותה לתת מענה לכל פולש גם פולש שעבר מוטציה.
לכן, רצוי שנהיה מודעים ליכולות שלנו.