חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אפילפסיה

אפילפסיה.
המאמר נכתב בלשון זכר אך הכוונה לשני המינים.
ממה נובעת תופעת האפילפסיה? אפילפסיה שהיא תופעה פיזיולוגית מתוארת כמחלת הנפילה.
מהי תופעה פיזיולוגית? תופעה פיזיולוגית להגדרתי נובעת כתוצאה מאי הפעלה נכונה של הגוף הפיזי, מאי הזנה וגם כתוצאה מאי תחזוקה נכונה של הגוף אשר פוגעים בבריאותנו.
מהי מחלה? תופעת המחלה להגדרתי נובעת כתוצאה מחדירתם של וירוסים, חיידקים וטפילים אחרים אשר פוגעים בגוף בעיקר בגלל מערכת חיסונית אשר אינה יכולה להתמודד עם אותם הטפילים הפולשים, ולכן אנחנו חולים עד התיקון הבריאותי ברוב המקרים.
לכן, להגדרתי אפילפסיה היא אינה מחלה אלא תופעה פיזיולוגית.
מהי התופעה הפיזיולוגית אפילפסיה?
תופעת האפילפסיה מתבטאת באיבוד הפיקוד, הבקרה והשליטה על הגוף הפיזי.
התקף אפילפטי יכול להיגרם כתוצאה מפגיעה במוח עקב גורם חיצוני כלשהו או גידול במוח או כתוצאה מתופעה פיזיולוגית.
הסימנים העיקריים הנראים לעין בעת איבוד הפיקוד הבקרה והשליטה על הגוף המתרחשים כתוצאה מהתקף אפילפטי הם אבדן הכרה, ניתוק מהמציאות, אבדן שליטה על שרירים, גלגול עיניים, פרכוסים, קוצר נשימה, אפאטיות, בלבול לאחר האירוע ועוד.
במאמר זה ברצוני להתמקד ולהתייחס בתופעה הנקראת אפילפסיה אשר נגרמת לאנשים שלוקים בה כתוצאה מאיבוד הפיקוד, הבקרה והשליטה על הגוף שלהם ולהסביר את התובנות שלי לתופעה.
כדי להבין למה תופעת האפילפסיה מתרחשת רצוי קודם כל להבין ממה מורכב הגוף הפיזי שלנו ואיך מתבצע הקשר בין מרכיביו.
ההבנה לכך, תוביל אותנו לתובנה איך להפעיל את הגוף כך שיתאפשר לבעל התופעה להחזיר לעצמו את יכולת הפיקוד, הבקרה והשליטה על גופו, כך שימנע ממנו כול הסבל כתוצאה מהתופעה.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף.
התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הפיזי הוא רובוט ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
התודעה זקוקה לגוף לשם התיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות.
כלומר, התודעה שהיא מי שאנחנו צריכה וזקוקה לגוף לשם ההשתקפות במהלך ניסיון החיים והידע שאנחנו צוברים לשם מימוש מהות ומטרת החיים.
לאחר התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת ועוזבת את הגוף המת.
מה תפקידו של המוח? המוח הוא איבר שמקשר בין התודעה לגוף ולהיפך.
התודעה שהיא מי שאנחנו מפקחת ומפעילה את הגוף.
כלומר, המוח תפקידו לתרגם את השדרים שמגיעים אליו מהגוף ולהעבירם לתודעה.
כמו כן, המוח תפקידו להמיר את השדרים שמגיעים אליו מהתודעה שמאפשרים את הפיקוד, הבקרה והשליטה על הגוף, וזאת כדי שנוכל לחיות ולתפקד.
המוח קולט את השדרים שמגיעים מהגוף ומקרין את השדרים לתודעה, כך מתאפשרת ההולוגרמה שבה אנחנו צופים כתודעה בסרט תלת ממד.
סרט שבו אנחנו כתודעה צופים בעצמנו כגוף שחי במציאות שיצרנו לעצמנו.
מה הקשר לאפילפסיה? כדי שהפיקוד, הבקרה והשליטה על גופנו יאפשר לנו להפעיל אותו באופן הרצוי והבריא, עלינו לפרש ולהבין מהו אותו האני העצמי שלנו, כלומר להבין מהי זהותנו האמתית, כך שנוכל לקשר ולהתחבר לעצמנו ורצוי בעצמנו.
יכולת זו לקשר ולהתחבר לזהותנו האמתית, תאפשר לנו לפרש באופן הברור, השפוי, את המציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים.
מהו הגורם העיקרי לתופעה? מה שניתק אותנו מהאני העצמי שלנו, מזהותנו האמתית, הם הרגשות הפנימיים שבנו והם הגורם העיקרי לתופעה זו ותופעות פיזיולוגיות רבות אחרות שפוקדות את המין האנושי.
הרגשות הפנימיים שבנו הם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, והם גם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה.
הרגשות הפנימיים גרמו לנו לקונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי, פיצול אישיות.
כלומר, הרגשות הטובים והרגשות הרעים שבנו, יצרו בנו שתי דמויות עיקריות, שלרוב אינן מודעות אחת לשנייה, הדמות הטובה והדמות הרעה, כשכול דמות בפני עצמה התנפצה לה למגוון רחב של דמויות נוספות אחרות.
מהם אותם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות החיוביים הטובים שבנו כוללים בתוכם את רגש האהבה, האושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים הרעים שבנו כוללים בתוכם את רגש הרוע, הפחד, החרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
כלומר, לא רק שהאישיות שלנו התפצלה לה לשתי דמויות, הדמות של האיש הטוב והדמות של האיש הרע, בנוסף לכך הדמות הטובה שבנו התפצלה לה למגוון רחב של דמויות, והדמות הרעה שבנו התפצלה לה למגוון רחב של דמויות.
כלומר, האישיות שלנו התפצלה למגוון רחב של דמויות שאת הדמויות אנחנו הופכים לתדמיות שאיתן אנחנו מנסים לחיות ולממש אותן במציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים.
מהי זהותנו האמתית, ואיך מנטרלים את כול אותן דמויות? 
זהותנו האמתית שמאפשרת לנו להיות מחוברים לעצמנו היא כאשר אנחנו רגועים.
כלומר, הרוגע הפנימי הוא מצב שבו אנחנו איננו מייצרים ומפעילים את גופנו באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
מצב זה מאפשר לגוף לתפקד ולפעול באופן מאוזן ויציב, כלומר מכוון.
כתוצאה מכך התנהגותנו היא רגועה ואינה משתנה מה שמאפשר לנו את השפיות.
כאשר אנחנו רגועים וכאשר אנחנו מחוברים לזהותנו האמתית, היכולת שלנו לפרש את המציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים וחיים נעשית באופן ברור יותר, שפוי יותר.
מה קורה בעת התקף? בעת התקף אפילפטי בעל התופעה כתוצאה ממצב רגשי שנובע בעיקר בגלל אותן הרגשות השליליים שהוא מרגיש ושקשה לו להתמודד איתם, מתנתק ובורח אל אותה הדמות שהוא יצר לעצמו בדמיונו, ובכך מתנתק מהמציאות שאותה הוא מפרש ושאיתה הוא חי ובורח למציאות דמיונית שאותה הוא יצר לעצמו בדמיונו, אזור נוחות כי שם קל לו להתנהל, מצב זה יכול לקרות כתוצאה ממצב שנקלע אליו בעל התופעה בעת אירוע או חוויה או ללא שום סיבה הנראית לעין, פשוט אירוע דמיוני שהתחולל בתודעתו של בעל התופעה.
לאחר הניתוק שקרתה כתוצאה מהמצב הרגשי ולאחר שאותו רגש שגרם למצב התמוגג לו והוא נרגע, בעל התופעה חוזר חזרה לדמות שהוא חושב שהיא שלו במציאות שבה הוא נמצא, למה? כי הוא מבולבל ועדיין אינו יודע לאן לחזור בדיוק.
כל שינוי הזהויות והמציאויות מתרחש בתודעה, ומשתקף בעת ההתקף האפילפטי בהתנהגות במציאות שבה גופו נמצא.
מה הפתרון לאפילפסיה? הפתרון לתופעת האפילפסיה להבין את מכלול התובנות שציינתי במאמר, אבל בעיקר להירגע מהרגשות כי אז מתאפשר להתחבר ל"אני" ל"זהות" האמתית.
כמו כן שינוי אישיותי והתחברות לזהות האמתית, ושינוי אורח החיים שמתאים ובריא לגוף.
הטעות הנפוצה של בעל התופעה היא השאיפה המתמדת שלו לחיות אך ורק עם הרגשות החיוביים, רגשות שגורמים לו להרגיש טוב עם עצמו, אבל אז מגיעה השקיעה לתוך אותן הרגשות השליליים שמלווים במחשבות שווא, דמיון, קולות פנימיים, הרס עצמי ושאר בעיות האישיות, ולכן רצוי ללמוד איך להתחבר לרוגע הפנימי שמשקף את זהותנו האמתית, וחשוב שהבנה זו תהפוך לתובנה ותהיה במודע, וזאת כדי שעד התיקון הסופי יהיה תמיד לאן לחזור.
שינוי זה שציינתי קשור גם למגוון רחב של נושאים שיש להבין בהם, שעיקרם הוא אורח חיים רגוע ושלו שיש בו סדר ושיגרה, כמו רוגע, שינה, פעילות גופנית, תזונה, שמירה על טמפרטורת הגוף, שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, וללא בעיות הישרדות, ועוד.
מסקנה: אפילפסיה נובעת מחוסר היכולת של בעל התופעה להיות מחובר לאני שלו וזאת כתוצאה ממצב רגשי שמנתק אותו לאזור הנוחות לעולם הדמיון מה שגורם לו לאיבוד היכולת של בעל התופעה לשלוט בגופו הפיזי.
הרגשות הפנימיים שבנו, הרגשות החיוביים הטובים והרגשות השליליים הרעים שבנו הם הסיבה לכל הסבל האנושי והם גם האחראיים העיקריים לתופעה הפיזיולוגית שהחברה מגדירה אותה כאפילפסיה.
בעל התופעה כשהוא אינו יכול להתמודד עם הרגשות השליליים, הוא מתנתק לעולם הדמיון ואז הגוף מגיב בהתאם.
סיכום: בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו אנחנו עדיין לא יודעים מהי זהותנו האמתית, ולכן היכולת שלנו לפרש את המציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים וחיים נעשית באופן שגוי.
כתוצאה מכך שאנחנו לא מחוברים לזהותנו האמתית ולכן אורח החיים שלנו שגוי.
אורח חיים זה שאנחנו מנהלים כיום ברובו אינו מתאים ובריא לגופנו הפיזי.
כשנתחבר לזהותנו האמתית ונפרש את המציאות האמתית שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן הברור, השפוי, ונחיה באורח חיים רגוע ושלו שיש בו סדר ושיגרה, מצב חדש זה יגאל אותנו מכל המחלות והתופעות הפיזיולוגיות שגורמות לנו לפגיעה בריאותית ולסבל רב, ויגאל אותנו גם מתופעת האפילפסיה.
המסר במאמר: מצב רגשי שאליו מכניס את עצמו בעל תופעת האפילפסיה שלא במודע, גורם לו לתופעה שבה הוא מאבד את יכולת הפיקוד, הבקרה והשליטה על הגוף הפיזי שלו ולהיזרק לעולם הדמיון אזור הנוחות והלא מאיים.
זכרו, לרגשות הפנימיים שבנו החיוביים והשליליים אין כל קשר לחיצוני אלא אך ורק לפנימי לנו.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו קוראים להם רגשות שגורמים למצבי הזיה גם לבעל תופעת האפילפסיה.

אין תגובות: