חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

משפחות ארגוני הפשע

משפחות ארגוני הפשע.
ארגון פשע מוגדר כקבוצת אנשים שהתאגדו ביחד לשם פעילות שהיא אינה חוקית, מתוך מניעים אינטרסנטים שהם בעלי אופי רגשי ו/או כלכלי לשם השגת מטרתם.
משפחת ארגון פשע מוגדרת גם כן כקבוצת אנשים השייכים למשפחה אחת, שהתאגדו לשם פעילות שהיא אינה חוקית, כשלרוב האב עומד בראש המשפחה.
במאמר זה אינני רוצה לכתוב על השיטה הקפיטליסטית שבה הכסף הוא האמצעי מחייה וההישרדות שבמהותה מנצלת אנשים והיא בעלת הרס עצמי, בעיקר כאשר הרגשות, האמוציות, וההתנהגות הלא עניינית משקפת אגואיסטיות, אינטרסנטיות ומניפולטיבית שמשקפת את האישיות של בן האנוש שיצר את השיטה הקפיטליסטית, בשלב זה של תהליך ההתפתחות האבולוציונית שלנו, אלא ברצוני להתייחס למהות ומטרת הקמת משפחה.
כאשר זוג מחליט להקים משפחה עם ילדים ובניית שושלת, יש לכך מהות ומטרה אבולוציונית, אבל בעיקר המטרה היא להביא ילדים לעולם במטרה שייוולדו ויחיו ויהיו כמה שיותר בריאים, ובעיקר שלא יסבלו בחייהם.
כאשר זוג מחליט להקים משפחה והאב מחליט להקים לעצמו ארגון פשע, במעשה זה הזוג מעצם ההחלטה משקף את חוסר ההבנה, וחוסר המודעות העצמית לסבל שיגרם לזוג עצמו, לילדיהם בגלל אורח החיים הנבחר, שיכול להוביל להרס עצמי ומשפחתי ולהמשך הסבל לדורות הבאים.
אין צורך שאכתוב על אורח החיים של משפחות הפשע, שחיות בפחד תמידי ומרגישות רדופות, משפחות שחלקן איבדו את הוריהם או את ילדיהם, ואותם אלה שנפצעו אם באופן קל או קשה ועל סבלם.
לכן רצוי שהאבות יתחילו להבין את הנזק הרגשי והבריאותי שהם גורמים לעצמם, לבת הזוג, למשפחה, כלומר לילדים שלהם, שחלקם לומדים ומחקים אותם והולכים בדרכם, לנכדים, לנינים ולדורות הבאים, ובעיקר את הנזק שנגרם לאזרחים שרוצים לחיות ברוגע ובשלווה.
שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה כאשר בן האנוש ילמד להיות רגוע, רציונלי וענייני, כי זוהי  זהותו האמיתית, ואז יתאפשר לו לפרש באופן ברור יותר את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית.
כאשר בן האנוש יבין מהי זהותו והמציאות האמיתית, הוא יבין שהוא יכול ליצור לעצמו מציאות שהיא ללא אלימות, כי כשאנחנו אלימים אנחנו מתנתקים מהאני העצמי שלנו.
כשנבין את המטרות המשותפות של המין האנושי הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הרוחנית, לא יהיה מקום בחיינו לכול אותן שיטות מחייה שמתבררות כאשליה, כמו השיטה הקפיטליסטית שיוצרת ארגוני פשע בתוכה, שבמבחן המציאות האמיתית אשליה זו מתנפצת לה, אלא יהיה מקום למציאות האמיתית שבה כול אחד תורם את חלקו לקהילה בהתאם ליכולותיו ובחינם, ומקבל את כל מבוקשו בחינם מהקהילה, שחי באופן בריא ובאורח חיים רגוע ובשלווה.
כאשר נגיע לשלב התפתחותי מתקדם זה, לא יהיו יותר ארגוני פשע, ובטח שלא משפחות ארגוני פשע, ואז הסבל האנושי יקטן באופן משמעותי.
 



אין תגובות: