חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מצב צבירה

מצב צבירה.
מהו מצב הצבירה? מדענים טוענים שהתהליך שבו האנרגיה שהייתה בנויה ומגובשת באופן מסוים, אנרגיה שנמצאת במצב צבירה שלה והשתנתה כתוצאה מגורם כלשהו, יכולה לאחר מכן לחזור למצבה הקודם.
כלומר, אנרגיה מגובשת שהתפרקה, התנפצה, השתנתה מסיבה כלשהי, עוברת תהליך שכתוצאה ממנו מתרחשים אירועים אנרגטיים שבסוף כול התהליך האנרגיה שהתפרקה, התנפצה, והשתנתה לה יכולה לחזור למצבה הראשוני ולהרכב שממנו היא הייתה עשויה קודם לכן, כלומר חזרה למצב צבירה.
חוקרים ומדענים קבעו שלאנרגיה יש ארבע מצבי צבירה: מוצק, נוזל, גז ופלזמה.
בבריאה אותה האנרגיה שממנה נוצרו להם אותן ארבעת מצבי הצבירה שהמדענים גילו וקבעו את עצם קיומם, כלומר יכול להתקיים לו אך ורק מצב צבירה אחד והוא אותה האנרגיה שבראה הכול.
איך אפשר לדעת מהו מצב הצבירה? ניתן לדעת זאת מתוך הכרות ומודעות עצמית והקשר שלנו לתהליך האבולוציה למימוש מהות ומטרת החיים כחלק מהתהליך שעובר על היקום, כי אנחנו גם כן הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה.
החיים התאפשרו בעת התפלגות ההרכבים לזכר ולנקבה ויכולת ההזדווגות ביניהם, מה שאפשר את התנאים ליצירת התודעה, התודעה שלנו היא המצב צבירה, מצב הצבירה משקף אנרגיה שהיא ניטרלית ונקייה, והיא אנרגיה ששוכפלה והדומה לאנרגיה שבראה את הבריאה.
אנרגיה ניטרלית ונקייה היא אנרגיה מודעת ונצחית ללא שדה אלקטרומגנטי, טמפרטורה ומשקל או כול הרכב אחר שיקשור או יגביל את החופש והחרות שלה.
האפשרות לחיים יוצרת הזדמנות לתודעה להפוך למודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
כלומר, החיים באמצעות הגוף מאפשרים לתודעה כמצב צבירה לבצע לעצמה תיקון, טרנספורמציה, שינוי ומעבר מתודעה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה ולכן היא אינה נצחית, מעבר לתודעה כמצב צבירה כאנרגיה שהיא ללא שדה אלקטרומגנטי, טמפרטורה ומשקל או כול הרכב אחר שיכול למנוע ממנה או להגביל ממנה את החופש והעצמאות שלה, להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
בן האנוש מורכב מהתודעה ומהגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הוא אמצעי, כלי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית.
התודעה צריכה וזקוקה לגוף הפיזי ככלי, כאמצעי, כדי שישמש לה כהשתקפות, כמראה, באמצעות תהליך החיים לשם המעבר למודעות עצמית ונצחיות.
לאחר התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
במידה והתודעה ביצעה לעצמה את הטרנספורמציה למודעות עצמית ונצחיות בעודה בחיים עם ובעזרת הגוף, כך היא תישאר גם לאחר המוות, ובמידה ולא התודעה תתנהל כסהרורית ללא כול מודעות עצמית, ואז אם לא מודעים אז גם לא נצחיים.
מסקנה: יש מצב צבירה אחד והיא אותה האנרגיה ניטראלית נקייה שמשקפת את האנרגיה שברא את הבריאה.
סיכום: לכול האנרגיות ביקום שנוצרו ונוצרים כתוצאה מהבריאה יש מצב צבירה אחד שאליו האנרגיות ביקום שואפות להגיע, ולא ארבעה מצבי צבירה שקיימים כפי שקבעו המדענים.
ארבע מצבי הצבירה שאליהם מתכוונים החוקרים והמדענים הם לא מצבי צבירה, כי אם תוצאות לוואי שנוצרו כתוצאה מהבריאה.
המסר במאמר: בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה שלנו היא המצב צבירה, ובאמצעות תהליך האבולוציה השאיפה שלנו להפוך לתודעה שמודעת ונצחית גם לאחר סיומה של הבריאה.

 

אין תגובות: