חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

זוגיות

זוגיות.
מהי מטרת הזוגיות? הצורך האינסטינקטיבי והטבעי שלנו לזוגיות, נעשית לשם הקמתה של משפחה, הבאת ילדים לעולם, ויצירת שושלת בריאה ויציבה, שנעה בהתאם לרמת המודעות שלנו לאותה תקופה, נעשית לשם ההתפתחות האישית, משפחתית וחברתית.
הצורך הבסיסי שלנו ושל כול צורות החיים הוא לשכפל את עצמם באמצעות הרבייה וההתרבות.
כל צורות החיים הם סוג של אנרגיה, והפרוש לאנרגיה היא עצם קיומו של משהו שהוא בעל הרכב כימי.
בן האנוש השיך לזן שנקרא המין האנושי הוא גם כן סוג של אנרגיה.
לאנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורתה היא בן אנוש על פני כוכב הלכת שלנו, וגם הרכבים וצורות אנרגטיות אחרות ביקום יש להם מהות ויש להן מטרה.
המהות והמטרה של הצורות האנרגטיות לאחר תהליך מסוים היא תיקון, טרנספורמציה, שינוי ומעבר מאנרגיה שהיא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, ושאינה אחראית לעצמה, שחיה מתוך אינסטינקט ומתנהגת באופן אוטומטי, להפוך ולהיות אנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שהאחראית הבלעדית לחייה ונצחית.
כדי להשיג את המטרה הזו בנינו לעצמנו בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, ויצרנו את הגוף הפיזי האנושי, שמאפשר לתודעה את התיקון, את השינוי והמעבר לכך, וזה נעשה מתוך הניסיון והידע שאנחנו צוברים במהלך חיינו, שאותו אנחנו מעבירים לדורות הבאים, וזאת כדי שהם ישפרו אותו לשם השגת היעד.
ללא הזוגיות שמאפשרת את הרבייה וההתרבות, לא נוכל ללמוד ולהתפתח ולהשיג את מהות ומטרת החיים שלשמה נוצרנו, כי רק באמצעות ההרכב האנרגטי, שיוצר את צורת החיים שחייבת להיות מאותו הזן ניתן יהיה לבצע זאת, כי עם הרכב וצורת חיים אחת בלבד מזן מסוים אחד, שקיימת בו רק ישות אחת בלבד, הדבר לא יהיה ניתן לביצוע, וזאת מכיוון שברגע שנוצרנו ובאנו לאוויר העולם, הדרך היחידה שלנו ללמוד על עצמנו ולהיות מודעים לעצמנו היא דרך הורינו, והאנשים שאנחנו מכירים במהלך חיינו.
אנחנו צריכים וזקוקים לאנשים סביבנו, כיוון שמרגע שבאנו לאוויר העולם אנחנו לא יכולים לראות את עצמנו בעצמנו, כלומר את עצמנו באופן עצמאי, אלא אך ורק דרך הורינו והאנשים שנכיר בהמשך חיינו, אלה שדרכם נוכל לקבל את ההשתקפות, את המראה שלה אנחנו זקוקים, וזאת כדי שנלמד להכיר מהי האישיות שיצרנו לעצמנו, ושבאמצעותם נוכל לתקן ולשנות את עצמנו, ללמוד ולהתפתח למטרה שציינתי, שזה השינוי והמעבר לישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, כשהשלב הסופי מטרתו להיות נצחיים, ואת זאת ניתן יהיה לבצע אך ורק אם נתרבה.
לשם כך יצרנו לעצמנו את האפשרות להתרבות באמצעות ההזדווגות שמאפשרת את הרבייה, ולשם כך יצרנו את הזוגיות.
זוגיות כדרך הטבע לשם הרבייה וההתרבות מורכבת מגבר ואישה בלבד.
מהם הקריטריונים לבחירת בן/בת זוג.
מטרת הזוגיות נעשית לשם הרבייה וההתרבות, לכן המטרה האבולוציונית בהבאת ילדים לעולם היא לשדרג עם בן/בת הזוג הנבחר מבחינה גנטית את הילדים המשותפים, לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, בריאה יותר, וגם כדי שהם יסבלו כמה שפחות בחייהם.
לכן, כשאנחנו מעוניינים בבחירת בן/בת זוג, כשהמטרה העיקרית שלנו היא לשם הזוגיות, וגם הקמתה של משפחה והבאת ילדים לעולם ובנייתה של שושלת שכוללת נכדים ונינים ועוד, השגיאות שאנחנו עושים הם בכך שהבחירה שלנו נעשית בעזרת הרגשות הפנימיים שבנו, האמוציונליות שהיא אינה עניינית ושאינה תואמת למהות ומטרת החיים כמו, האהבה, אושר, שמחה, צחוק, יופי, משיכה רגשית מינית, תשוקה, ייצר מיני, הפחד מלהיות לבד, הפחד להזדקן לבד, ועוד סיבות רגשיות רבות אחרות, וגם שיקול אינטרסנטי כלכלי, כספי, ואחר.
מצב רגשי זה משקף את האגואיזם, את האינטרסנטיות, ואת הדרך המניפולטיבית שלנו להשיג את בן או בת הזוג שהופך או הופכת להיות הקורבן לנזקקות ולצרכים הרגשיים והכלכליים שלנו.
כאשר בפועל הבחירה של בן או בת הזוג צריכה להיעשות באופן הרגוע, הרציונלי, שנעשית באופן ענייני, לשם מימוש מהות ומטרת החיים שציינתי.
הבחירה רצוי שתעשה על פי הרוגע, הבריאות, המראה, מבנה הגוף, האישיות, ורמת התובנות שמאפשרות חיים רגועים, שלווים ובריאים יותר.
תובנות אלו מאפשרות לנו להבין איך לבנות את עצמנו מבחינה גנטית באופן הבריא ביותר, ובכך לבצע את הבחירה הבריאה ביותר, לשם העברת הידע הגנטי הנרכש לדורות הבאים.
רק כאשר בן האנוש הוא רגוע, כלומר כשהוא אינו מייצר ומפעיל את הרגשות הפנימיים שבו לא החיוביים ולא השליליים הוא מחובר לעצמו, לאני העצמי, לזהותו האמיתית, ואז היכולת שלו לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי תעשה באופן ברור, שפוי יותר, במצב כזה היכולת שלנו לבחירת בן או בת הזוג תהיה ברורה ועניינית יותר, וכמובן תחזיק מעמד.
הזוגיות מורכבת מגבר ואישה כי רק באמצעות של קיום יחסיי מין בין הגבר והאישה, רק אז האישה יכולה להיכנס להיריון ולהביא ילדים לעולם באופן ובהליך הטבעי.
כול הגדרה אחרת לזוגיות ושימוש באמצעים הרפואיים והמדעיים כאמצעי להבאת ילד לעולם, וגם כאשר הזוגיות היא מאותו המין, היא לא נעשית באופן ובהליך הטבעי, ולכך יש השלכות על הזוג ועל הילדים שיבואו לעולם, כי הדבר לא נעשה באופן ובסדר הטבעי, כלומר ערעור הסדר בתהליך הטבעי בהעברת הידע הגנטי, יוצר בלבול ופחד לדור ההמשך שיהיה לו קשה לשרוד ללא בסיס איתן.
מסקנה: מהות ומטרת הזוגיות היא לשם הרבייה וההתרבות.
היכולת האישית והחברתית שלנו לחקור, ללמוד, להתפתח, יכולה להתקיים אך ורק אם נתרבה.
הצורך שלנו לרבייה ולהתרבות מטרתה לגרום לכך שבסוף התהליך האבולוציוני נהיה מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, ונבין שאנחנו האחראיים הבלעדיים על חיינו ונצחיים, משימה זו יכולה להתבצע אך ורק אם ההתייחסות שלנו למהות ומטרת הזוגיות תעשה באופן הענייני.
לסיכום: כל מטרה אחרת של הזוגיות שהיא לא לשם המטרה הטבעית שלשמה היא נועדה, יכולה לגרום להתפרקותה של הזוגיות והמשפחה, וכמובן השושלת אם קיימת, ולכך יש השפעה בהתפתחות האישית של כל אחד ואחת מהמעורבים במעשה כולל הילדים אם יש.
רצוי שבני הזוג יבינו זאת, ויקבעו לעצמם את מטרת מערכת היחסים ומטרת הזוגיות בניהם בהתאם, ולהסכים על המטרה המשותפת ביחד, ואת זה רצוי לעשות לפני שמחליטים להביא ילדים לעולם, וגם רצוי עוד לפני שמגדירים ומחליטים על עצם הזוגיות, וכול זאת כדי לממש את מהות ומטרת חיינו באופן הבריא ביותר שאפשר, בהתאם לרמת המודעות שאנחנו נמצאים בו בשלב זה.
המסר במאמר: בשלב זה בתהליך הבחירה שלנו את בן או בת הזוג, המעשה נעשה מתוך צורך ונזקקות רגשית, אמוציונלית, אגואיסטית, אינטרסנטית, ומתוך אינטרסים כלכליים כאלו ואחרים שמושגים באופן מניפולטיבי.
כאשר בחירת בן או בת הזוג נעשית באופן רגשי, אמוציונלי, אינטרסנטי, הבחירה נעשית באופן כזה שהיא אינה עניינית ואינה תואמת למהות ומטרת החיים, ולכן הבסיס לקשר הזוגי הוא אינו איתן, מה שיכול להוביל לפרדה ולגירושין, ובכך לא ימשש הזוג את מהות ומטרת הקשר עם כול הסבל הכרוך מהפרדה.
חשוב להבין שהקריטריונים לבחירת בן או בת הזוג, רצוי שיתנהלו באופן רגוע, רציונלי, ענייני ובריא, לשם העברת ידע גנטי משדורג לדור הבא שיקום.

אין תגובות: