חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

נצחיות

נצחיות.
האם יש אפשרות שנהיה נצחיים? כשלב ראשון מבחינה אבולוציונית את הנצחיות נוכל לממש אך ורק באמצעות התודעה והגוף הפיזי.
כלומר, ההבנה לעצם קיומנו כתודעה עוד בהיותנו בחיים עם הגוף, ולאחר תיקון, טרנספורמציה, שינוי אישיות שעלינו לעבור עוד בהיותנו בחיים, יכולה לאפשר לנו ללא הגוף שאיתו נוצרנו נולדנו וחיינו ושאיתו גם מתנו את הנצחיות ביקום.
איך מגיעים לרמה התפתחותית מתקדמת זאת? לפני שאענה על השאלה הזו, רצוי להבין ממה מורכב בן האנוש שהוא הרכב אנרגטי בעל צורה.
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הוא אמצעי ביולוגי, כלי ביולוגי שבנינו בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, פירוש אבולוציה זה תהליך ואין לכך קשר לדארווין.
מטרת הגוף לשמש כהשתקפות, כמראה, שלה זקוקה התודעה לשם המודעות העצמית והנצחיות.
בעת התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת ועוזבת את הגוף המת באופן אינסטינקטיבי.
תהליך האבולוציה מאפשר לנו את מימוש מהות ומטרת חיינו.
לאחר שהבאנו שאנחנו התודעה ולאחר מימוש מהות ומטרת חיינו למודעות עצמית ולנצחיות בעזרת הגוף, אז לאחר התרחשות תופעת המוות כתודעה וללא הגוף נהיה נצחיים.
מה זה אומר להיות נצחיים? להיות נצחיים זה אומר שכתודעה שמודעת לעצמה יש לה את המודעות שמאפשרת לה את היכולת להיות ישות אנרגטית שהיא אחראית הבלעדית לעצמה ולעצם קיומה, מה שמאפשר לישות זו להיות מוגנת מפני אנרגיות שהיו יכולות להשפיע עליה אילולי התיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר שהתודעה עברה באמצעות הגוף עוד בהיותה בחיים.
למה התודעה צריכה את ההשתקפות בעזרת הגוף? כיוון שהגוף משמש לתודעה כמעיין מראה, וזאת כדי שהתודעה תבנה את עצמה להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
הדוגמה הכי מוחשית לכך בחיינו היא חוויה של יציאה חוץ גופית של התודעה מהגוף בעת תהליך החיים מסיבה כזו או אחרת וחזרתה לגוף, אירוע זה ממחיש לנו את עצם קיומנו כתודעה, ומי אנחנו ומה תפקיד הגוף בעבורנו, וגם היכולת לתקשר טלפתית עם אנשים החיים ועם המתים.
ללא ההבנה שציינתי בעת תהליך החיים, לא תוכל התודעה להפוך ולהיות ישות אנרגטית שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית על תכנון חייה ונצחית.
ידע זה יאפשר לתודעה להיות נצחית גם לאחר סיום תפקודו של היקום הבריאה כנשמה, מה שלא יקרה לתודעה שלא עברה את התיקון, הטרנספורמציה.
מסקנה: המודעות העצמית והנצחיות יכולים להתאפשר לנו באמצעות התודעה כשהגוף הוא האמצעי של התודעה בתהליך החיים לבצע את השינוי למודעות ונצחיות.
סיכום: תהליך האבולוציה מאפשר לנו לעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי, ומעבר אישיותי מבן אנוש שנולד וחי את חייו מתוך אינסטינקט ושהתנהגותו נעשית באופן אוטומטי ללא כול מודעות עצמית, מעבר לבן אנוש שמודע לעצמו ולעצם קיומו האחראי הבלעדי לתכנון חייו ונצחי.
לחיים יש מהות ויש להם מטרה, ולכן לאחר כול התהליך שציינתי, בעת התרחשות תופעת המוות התודעה תשתחרר ותעזוב את הגוף שמת, כשהיא תהיה ישות שמודעת לעצמה ונצחית במידה וביצעה לעצמה את התיקון.
המסר במאמר: מימוש מהות ומטרת החיים יאפשר לנו כתודעה את הנצחיות מבחינה אבולוציונית וכנשמה מבחינה רוחנית לאחר סיומה של הבריאה.

אין תגובות: