חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

מחשבות

מחשבות.
מהיכן נובעות המחשבות? המחשבות נובעות מהרגשות שאנחנו מייצרים בגופנו.
ייצור רגש ולא משנה איזה מהם יגרום לנו למחשבות שווא ולדמיין.
רגשות שליליים יוצרים מחשבות שליליות, רגשות חיוביים יוצרים מחשבות חיוביות, כשהרוגע הפנימי מנטרל את הרגשות והמחשבות השליליות והחיוביות והדמיון, מצב שמאפשר לנו להבין באופן ברור, שפוי, את האני העצמי האמיתי שלנו, ואת המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים.
קיים הבדל מהותי בין הבנה שנובעת ממצב רגוע, לבין מחשבה שנובעת ממצב רגשי.
ייצור רגש יוצר מחשבה ודמיון, מצב שגורם לניתוק מהאני העצמי, מזהותנו האמיתית, שגורם לניתוק מהמציאות האמיתית.
מצב זה גורם לנו לפרש וליצור מבחינה תודעתית, דמות דמיונית שהיא אינה זהותנו האמיתית, שנמצאת במציאות דמיונית.
בניסיון שלנו לממש את הדמות הדמיונית שבתודעתנו, אנחנו יוצרים לעצמנו תדמית, ועם התדמית שיצרנו לעצמנו אנחנו מתנהלים איתה בחיי היום יום, ויוצרים עקב פרוש, תרגום שגוי לכך, מציאות שהיא אינה תואמת את המציאות האמיתית, מציאות זו נחשבת לאשליה.
כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו אישיותנו התנפצה לה למגוון רחב של דמויות חיוביות ושליליות.
אל המצב הזה שנקלענו אליו בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, עלינו לתקן, למה? כדי לענות על השאלה הזו רצוי להבין בשני נושאים עיקריים.
נושא אחד הוא הרגשות הפנימיים שבנו, והנושא השני הוא זהותנו האמיתית.
מהם הרגשות הפנימיים שבנו? רגשות הם חומרים כימים, שאנחנו מיצרים בגופנו, אם הדבר נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע.
הרגשות הפנימיים שבנו, כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, והם גם כוללים בתוכם גם את הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו.
הרגשות החיוביים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות שגורמים לנו להרגיש טוב כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני, ועוד.
הרגשות השליליים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע כמו: פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב, ועוד.
הרגשות הפנימיים שבנו, כשאנחנו מייצרים את אותם החומרים הכימיים בגופנו, גורמים לנו למעבר מתמיד בין כול מגוון הרגשות, בין הרגשות החיוביים שבנו לרגשות השליליים שבנו ולהפך, ועם הנדנדה הרגשית הזו, ועם הזיגזג הרגשי הזה, אנחנו חיים את חיינו, כתוצאה מכך התנהגותנו משתנה באופן תדיר, כלומר האישיות משתנה בהתאם לכל סוג רגש ורגש.
כתוצאה מפרוש שגוי לרגשות הפנימיים שבנו אנחנו מוצפים במחשבות שווא.
כמה דוגמאות, אם אני אומר לחברה שלי "אני אוהב אותך", הפרוש האמיתי לרגש האהבה הפנימי שבי הוא שאני אוהב אך ורק את עצמי, אני רק חושב שאני אוהב את החברה שלי.
אם אני כביכול מפחד מהשכן שלי, הפרוש האמיתי לרגש הפחד הפנימי שבי הוא, שאני מפחד אך ורק מעצמי, אני רק חושב שאני מפחד מהשכן שלי.
אם אני כביכול שונא את החבר שלי, הפרוש האמיתי לרגש השנאה הפנימי שבי הוא, שאני שונא אך ורק את עצמי, אני רק חושב שאני שונא את החבר שלי.
כתוצאה מפרוש שגוי לרגשות הפנימיים שבי, שאותם אני מייחס לכל מיני גורמים שהם חיצוניים לי או דמיוניים, נוצרות להן כל אותן המחשבות שווא, כתוצאה מכך אישיותנו התנפצה לה למגוון רחב של דמויות.
מצב זה מוביל אותנו לשאלה הבאה, מהי זהותנו האמיתית? זהותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים.
המחשבות הם אחד מהמימדים ההרסניים ביותר הקיימים בנו, כיוון שבמשך חיינו אנו מוצפים באין סוף של מחשבות שמטעות ומבלבלות אותנו שגורמות לנו להתנהל כסהרוריים, המחשבות הם מידע שגוי, שגורמים לנו ליצור לעצמנו את אורח החיים הלא מתאים והלא בריא לגוף.
איך להגיע למסקנות האמיתיות? כדי להגיע למסקנות האמיתיות בחיינו, רצוי לזהות את המחשבות ולא להתייחס אליהם, ולקלוט ולאגור את הנתונים האמיתיים.
עיבוד הנתונים האמיתיים, יאפשר לנו להגיע למסקנות האמיתיות.
המחשבות נובעות מהרגשות, מהאמוציות.
ההבנות מגיעות מהרוגע הפנימי, מהרציונאליות.
התובנות משקפות את ההבנות, לאחר שקובעו בתודעתנו.
לכן כול ייצור רגש שיוצר מחשבה ודמיון, יגרום למסקנה שגויה.
מסקנה: מחשבה אינה מאפשרת את ההבנה.
המחשבות נוצרות מהרגשות הפנימיים שבנו שגורמים לנו לדמיין.
סיכום: כדי לנטרל את המחשבות, רצוי לזהות את הרגשות ולהירגע מהם.
דמיון ומחשבות שליליות נוצרות מרגשות שליליים, דמיון ומחשבות חיוביות נוצרות מרגשות חיוביים.
הרוגע הפנימי מנטרל את הרגשות, ואז המחשבות והדמיון נעלמים, מה שמאפשר לנו את הבהירות, את השפיות, ביכולת שלנו להבין את האני העצמי האמיתי שלנו ואת המציאות האמיתית.
המסר במאמר: מחשבה נחשבת כמידע שהוא שגוי, הבנה נחשבת כנתון שהוא אמיתי.
עיבוד המחשבות יוביל אותנו למסקנה שגויה, ובהתאם לאורח חיים שגוי.
עיבוד ההבנות יוביל אותנו למסקנה אמיתית, ובהתאם לאורח חיים בריא.

אין תגובות: