חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

חייזרים חוצנים

 חייזרים חוצנים.

הייתכן שישנם חוצנים והאם ניפגש עימם? חוצן מתואר כיצור חי בעל הרכב אנרגטי וצורה הקיים ביקום.
כדי להבין אם אכן ישנם חוצנים ביקום, רצוי להבין בכמה נושאים עיקריים.
ראשית, למה נוצר בן האנוש כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה שקיים ביקום ושאנחנו חלק ממנו?
שנית, מה מהות ומטרת החיים שלנו מהבחינה האבולוציונית?
מענה לשאלות הנ"ל יאפשרו לנו להבין שאנחנו לא לבד ביקום.
למה? כיוון שאם נבין למה נוצרנו ואת מהות ומטרת עצם קיומנו כסוג של אנרגיה, נוכל להבין מה המהות והמטרה שאליה שואפת האנרגיה הקיימת ביקום לא בחלל כי אין חלל.
אם נבין לאן שואפת האנרגיה הקיימת ביקום להגיע, יתאפשר לנו להבין שיש ישויות אנרגטיות על המגוון הרחב של האפשרויות ליצירתן הקיימות ביקום, כלומר שאנחנו בני האנוש איננו היחידים הנמצאים וחיים ביקום.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו, התודעה היא המצב צבירה שמשקף את אותה האנרגיה שבראה את הבריאה.
הגוף הפיזי הוא אמצעי, כלי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו לשם מימוש המטרה שלשמה אנחנו חיים.
הגוף הוא האמצעי שמאפשר לתודעה לעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי ומעבר למודעות עצמית ונצחיות.
כאשר מתרחשת תופעת המוות מסיבה כלשהי, התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף החי מאפשר את ההשתקפות, את המראה, שלה זקוקה התודעה מעצם האפשרות שלה לחיות באמצעות הגוף, וזאת כדי לבצע את הטרנספורמציה ולהעלות את הידע הטמון בה בתת מודע למודע באמצעות החיים, ולהיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
הרבייה וההתרבות מאפשרים לנו לעבור את התיקון את הטרנספורמציה לשם שינוי האישיות בתהליך האבולוציה, וזאת כיוון שמרגע שנוצרנו אין באפשרותנו לראות את עצמנו בעצמנו, ולהגיע למודעות עצמית בכוחות עצמנו בלבד, אלא אך ורק דרך הורינו והאנשים שסביבנו שאנחנו פוגשים במהלך חיינו.
היקום הוא בית חרושת לייצור ושכפול של אותה האנרגיה של הבריאה שהיא התודעה שלנו, חוצנים מינים נמצאים בתהליך דומה שמוביל גם כן למימוש אותה המטרה, וסביר להניח שישנם כאלו שהם מפותחים מאיתנו.
אז מה קורה עם ישויות אחרות? מהות ומטרת החיים חלה גם על ישויות אחרות ביקום.
אנחנו בני האנוש יצורים שחיים על פי הרגשות הפנימיים שבנו, ולכן אנחנו עדיין בשלב שבו הפחדים והחרדות גורמים לנו להתנהגות שהיא אינה רגועה ושהיא אינה רציונלית ועניינית.
לכן גם אם ישות שמפותחת מאיתנו תחשוב ליצור איתנו קשר היא לא תעשה זאת כול עוד שאנחנו מפוחדים.
אבל סביר להניח שחוצנים שהגיעו לרמת מודעות מתקדמת ומפותחת לא יצרו איתנו כול קשר בשלב התפתחותי זה שלנו.
וזאת למה? כיוון שכנראה הם מודעים לכך שכול ניסיון של ישויות חוץ ליצור עימנו קשר, יפחיד ויבלבל אותנו בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, מה שיכול לגרום להתפרקות הציביליזציה שלנו.
כמו כן כנראה שישנם חוצנים שהתפתחו והגיעו לרמה מפותחת, שבה הם הרבה יותר מודעים לעצמם ולסביבה, וסביר להניח שחלקם נצחיים.
למה יבלבל? זאת כיוון שאם זן מסוים יצור קשר עם זן מסוג אחר והתערבב איתו הוא יכול לגרום להכחדתו, כאשר זן מכניס זן מסוג אחר לקהילה שלו, הדבר יגרום בקרב הצאצאים לבלבול בזהות האמיתית שלו, מה שיכול לגרום להכחדת אותו הזן, מסיבה זו קיימת הקנאות החברתית בשמירה הקיומית על הפרטיות בקרב רוב בעלי החיים, רק שאנחנו התנתקנו מידע קיומי זה.
מה הקשר לחוצנים? חוצנים שהגיעו לרמה התפתחותית מתקדמת זו, והם מודעים לעצמם ולתהליך האבולוציוני הקיים ביקום, ומבינים את הצורך של כול זן לפרטיות משלו לשם התפתחותו, לא יצרו עימנו קשר כול עוד לא נהיה מוכנים לכך פיזיולוגית, וזאת כדי שבעיקר אנחנו נשמור ונגן על הזהות ועל המין שלנו, והם לא יפגעו בהתפתחות שלנו שיכולה להביא להכחדתנו, כלומר להרס עצמי, אבל לצפות, להתבונן, לחקור וללמוד ואף לאתגר אותנו בידע בדרך כזו או אחרת הדבר אפשרי.

דבר נוסף שחוצנים שירצו ליצור עימנו קשר היא באמצעות התקשורת היחידה שיכולה להתקיים בינינו לבנם, שיכולה להתבצע אך ורק באמצעות שפת הטלפתיה, אבל בשלב זה בתהליך ההתפתחות שלנו, אנחנו המין האנושי עדיין לא התחברנו לזהותנו האמיתית, זהות שבה שפתנו האמיתית היא שפת הטלפתיה, מה שלא יוכל להקשות ולאפשר לנו את יצירת התקשורת עם חוצנים.
לכן, גם הם וגם אנחנו לא נוכל לתקשר וליצור כול קשר עקבי ורצוף וגם לא באמצעות מפגש פיזי בינינו בשלב זה, וזה נכון לתאריך שבו נכתב המאמר.
מסקנה: היצורים שחיים על כוכב הלכת שכולל אותנו המין האנושי, הם לא היצורים היחידים ביקום.
וזאת כיוון שלאנרגיה ביקום שנוצרה יש לה מהות ויש לה מטרה, ושאיפתה לשחזר ולשכפל את אותה האנרגיה של הבורא שזה המצב צבירה של היקום, וזאת כדי להפוך את התודעה להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו לאחר הבריאה מאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי ואת המעבר של התודעה לאחר שנוצרה למימוש והשגת היעד.
היקום לא החלל כי אין חלל הוא בית חרושת לייצור ושכפול האנרגיה שבראה הכול, והפיכת התודעה באמצעות הכלי, האמצעי, ובמקרה שלנו הגוף הביולוגי, לתודעה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
כדי להגיע לרמת מודעות מתקדמת ומפותחת זו על כול זן לשמור על מינו וזהותו האמיתית ועל האמצעי הפיזי שהוא בנה לעצמו בתהליך האבולוציה.
לכן, חוצנים שהגיעו לרמת מודעות מפותחת ומתקדמת זו רובם לא יצרו כול קשר עקבי וקבוע עם זן מסוג אחר שאינו מוכן לכך, לא באמצעות תקשורת טלפתית ולא באמצעות מפגש פיזי בשלב התפתחותי זה.
סיכום: קיימים חוצנים ביקום אבל הם לא יצרו עימנו כול קשר ישיר, מלבד מלאתגר אותנו בידע מתקדם לשם התפתחותנו בדרך כזו או אחרת.
אם ירצו חוצנים ליצור עימנו קשר ישיר, שלדעתי לא יקרה בשלב זה שכתבתי את המאמר, הקשר היחידי האפשרי שיהיה ניתן הוא באמצעות שפת הטלפתיה, תקשורת טלפתית מתבצעת באמצעות התודעה והיא יכולה להתאפשר בכול המרחב היקום.
לכן, גבולות, מרחק, וזמן אינם מגבילים תקשורת טלפתית.
המסר במאמר: בשלב זה לא יהיה למין האנושי כול קשר עם חוצנים, לא באמצעות שפת הטלפתיה ולא במפגש פיזי, כי אנחנו יצורים מפוחדים, כשנדע להתגבר על הפחד נחשף למציאות אחרת.
מלבד עובדי השטן שיצרו קשר למטרות רעות וחשוכות, שזה נושא אחר בפני עצמו.

אין תגובות: