חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

נשמה זיהוי מצבה

נשמה זיהוי מצבה. 

איך אפשר לזהות באיזה שלב בתהליך נמצאת הנשמה שלנו? זיהוי השלב שבו נמצאת הנשמה בתהליך התיקון שהיא עוברת מבחינה רוחנית, כבן אנוש אשר נמצא בתהליך האבולוציה ניתן לאבחון על ידי רמת המודעות העצמית וערכיו שבה הוא נמצא בתהליך שלו למימוש מהות ומטרת חייו.
אך לפני שמנסים להבין באיזה שלב נמצאת הנשמה שלנו, רצוי להבין מה המהות והמטרה של תיקון הנשמה? מהות ומטרת תיקון הנשמה היא לגרום לכך, שהנשמה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה תתוקן ותהיה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לעצמה ונצחית.
מה המהות והמטרה של חיינו כבני אנוש? מהות ומטרת חיינו היא לגרום לכך שבן האנוש שאינו מודע לעצמו ולעצם קיומו, יתעורר ויתקן את אישיותו, ישתנה ויהפוך להיות מודע לעצמו ולעצם קיומו האחראי הבלעדי לתכנון חייו ונצחי.
כלומר, יש הקבלה, חפיפה, שבין התיקון של בן האנוש לנשמה שלו.
לכן, האבחון נעשה בהתאם לרמת המודעות העצמית של בן האנוש שמתבטא בבריאותו, באורח חייו, באריכות חייו, בתובנות שאליהן הוא הגיע מתוך ניסיון החיים והידע שהוא צבר וערכיו.
כמה פרמטרים עיקריים שכדאי לדעת, הנשמה עוברת מספר רב של גלגולים, לידה, חיים ומוות נחשב לגלגול אחד.
למה? מספר הרב של הגלגולים שעוברת הנשמה, נעשה כיוון שהתיקון של הנשמה אינו ניתן לביצוע בגלגול אחד, בגלל הקושי, המורכבות, ואי היכולת לבצע את השינוי הקשה בתהליך כה קצר שצריך להתבצע במהלך חיים אחד.
במהלך חיינו אנחנו עוברים תהליך, כשבתחילת חיינו אנחנו נולדים וחיים מתוך אינסטינקט ומתנהגים באופן אוטומטי ללא כול מודעות עצמית למעשינו.
בשלב מסוים בחיינו לאחר שצברנו ניסיון חיים וידע, אנחנו יוצאים מתוך דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שאיתו נולדנו ושאיתו חיינו ואנחנו מתחילים את השלב למודעות עצמית.
שלב זה הוא הקשה ביותר בחיינו.
למה? כיוון שלאחר שהתחלנו את השלב למודעות עצמית, אנחנו מחפשים אחר אורח חיים אחר, בריא שיתאים לגוף ושיהיה מותאם למהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית ומהבחינה הרוחנית.
ללא צבירת הידע שציינתי לא יוכל בן האנוש לשדרג את רמת המודעות שלו, כתוצאה מכך גם הנשמה שלו לא תוכל לשדרג את עצמה ולבצע את התיקון.
בגמר התיקון של הנשמה שיקרה בסוף כול הגלגולים, תתעורר הנשמה במציאות האמתי מבחינה רוחנית, כאשר היא מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
כך גם יהיה על הנשמה של בן האנוש שהצליח לתקן את עצמו להשתנות ולהיות נצחי, ולהבין מהי זהותו והמציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי, הן מהבחינה האבולוציונית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
מסקנה: זיהוי מצב הנשמה מקביל, חופף, לרמת המודעות שנמצא בו בן האנוש.
לכן, רצוי להבין את כול התהליך מתחילתו ועד סופו, וזאת כדי לזהות את המצב שבו נמצאת הנשמה.
סיכום: תיקון הנשמה מצריך אותה לעבור גלגולים רבים עד לתיקון הסופי.
כאשר בן האנוש יגיע לרמת מודעות שתאפשר לו להיות נצחי, הנשמה שלו תתקיים לנצח.
המסר במאמר: רצוי להבין את מהות החיים שלנו, וזאת כדי להבין את התהליך להשגת המטרה לעצם היותנו חיים, הן מהבחינה האבולוציונית ורוחנית, רק לאחר מכן ניתן יהיה לזהות באיזה מצב נמצאת הנשמה בדרך לתיקון הסופי.

אין תגובות: