חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

חומר

חומר.
מהו חומר? חומר ואנרגיה הם אומנם שתי מילים שונות, אך הן בעלות אותה משמעות.
חומר זה אנרגיה, ואנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו.
מהי אנרגיה? אנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום זו אנרגיה.
האנרגיה הקיימת ביקום יוצרת התנהגויות שיוצרות אינטראקציה, בגוון רחב של הרכבים וצורות למיניהן.
האנרגיה הקיימת ביקום מחולקת לשתי קבוצות עיקריות.
קבוצה אחת שהיא אנרגיה ניטרלית נקייה, כלומר שהיא ללא שדה אלקטרומגנטי, משקל וטמפרטורה ואחר שחופשיה מכול תלות והשפעה חיצונית.
האנרגיה הניטרלית הנקייה מורכבת מחלקיקים שהם בעלי אופי ניטראלי בלבד.
היקום הוא בית חרושת לייצור אנרגיה ניטרלית נקייה שנחשבת לישות, שהופכת בתהליך להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
יצירת היקום התרחשה בבריאה וכתוצאה מכך נוצר היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, אנרגית הבריאה היא מצב הצבירה שאליו שואפים ההרכבים והצורות האנרגטיים ביקום.
קבוצה שנייה שהיא אנרגיה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר שתלותית ושאינה שחופשיה, שנחשבת לאנרגיה שהיא אינה ניטרלית ושהיא אינה נקייה, שמושפעת ומשפיעה על אנרגיות אחרות ביקום.
אנרגיה זו נוצרה כתוצאה מהבריאה, מהבריאה של האנרגיה הניטרלית הנקייה וזה מה שיצר את היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
מהו התהליך שמתרחש ביקום? לאחר הבריאה כול האנרגיה שנוצרה והקיימת ביקום, שהן אינן ניטראליות ונקיות, שואפות ליצור לעצמן את הכלי, את האמצעי, על המגוון הרחב של ההרכבים והצורות, שיאפשרו את היווצרותן של אותן האנרגיות הניטראליות הנקיות, שהן כמו שציינתי בתהליך היקום יהפכו להיות ישויות שמודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות.
כדי לממש זאת הדבר נעשה בכול האפשרויות והאמצעים הקיימים ביקום, וזאת כדי להפוך ולהיות אנרגיה הדומה לזו שהייתה קיימת רגע לפני הבריאה שהיא אותה האנרגיה הניטרלית הנקייה, וזה מצב הצבירה היחידי הקיים ביקום.
מסקנה: אנרגיה היא עצם קיומו של משהו.
סיכום: רגע לפני הבריאה הייתה אנרגיה ניטרלית ונקייה.
הבריאה יצר את היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
מרגע הבריאה ועד סוף התהליך של החזרה לאנרגיה הניטרלית הנקייה נוצר מצב שהאנרגיה הקיימת ביקום שאיפתה ליצור את התנאים ולהפוך ולהיות אנרגיה ניטרלית ונקייה, שתהפוך להיות ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
לכן נוצרות להן כל האפשרויות הקימות ביקום ליצירת הרכבים וצורות, שמהותן ומטרתן בתהליך אינסטינקטיבי לשמש ככלי, כאמצעי, לתיקון, לטרנספורמציה, לשינוי ומעבר של האנרגיה, מאנרגיה שהיא בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, לאנרגיה ניטרלית ונקייה שהיא אינה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, חופשיה ומשוחררת מכול תלות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
המסר במאמר: לאנרגיה ביקום יש מהות ויש לה מטרה, והמטרה היא להפוך מאנרגיה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שנחשבת לישות נצחית.
לסיכום: החומר ביקום מטרתו ליצור את התנאים לחזרתה של האנרגיה למצב צבירה הראשוני של רגע לפני הבריאה.
מסקנה: חומר הנוצר בבריאה מטרתו ליצור את הצורות וההרכבים שיאפשרו את היווצרותה של האנרגיה שבראה הכול, ובתהליך החיים מתאפשר זיקוק האנרגיה למודעות ונצחיות.