חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

החיים

החיים.
מהי ההגדרה לחיים? החיים הם מכלול התופעות ההתנהגותיות של האורגניזם החי, המסוגל להזדווג וליצור את התודעה והגוף הפיזי ולהתרבות, התנהגויות שנובעות כתוצאה מהשפעות חיצוניות לו, וגם אם זה כתוצאה משינוים והשפעות פנימיות לו, מרגע היווצרותו של האורגניזם החי ועד לרגע מותו.
בגלל המגוון הרחב של אפשרויות החיים הקיימות, ובגלל אין ספור האפשרויות ההתנהגותיות של האורגניזם החי, וגם כיוון שאין אף צורת חיים שזהה אחת לשנייה, אולי דומה, ניתן לנסות ולהבין את דפוס ההתנהגות של האורגניזם באמצעות התבוננות בלבד.
כול ניסיון לנסות ולהבין את החיים אחרת, יוצר מציאות שמתפרשת באופן שגוי, כלומר אי הבנת זהותו של האורגניזם החי והמציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי.
להיווצרות האורגניזם החי יש מהות ויש מטרה לחייו, והיא לעורר במסע חייו ודורותיו את התודעה למודעות עצמית ונצחיות בתהליך האבולוציה.
מסקנה: האורגניזם החי הוא הרכב אנרגטי מסוים שהוא בעל צורה, שניסיון החיים, חווית האירועים, החיים והידע שנצבר כתוצאה מכך, מאפשרים לו להשתנות, כלומר לעבור מוטציה גנטית.
סיכום: את השינוי ההתנהגותי והמבני, את המוטציה הגנטית שעובר האורגניזם החי בחייו ניתן להבין אך ורק מתוך צפייה והתבוננות בו.
השינוי ההתנהגותי והמבני מאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר האנרגטי של התודעה באמצעות הכלי, האמצעי שהוא הגוף הפיזי לשם ההתפתחות למודעות עצמית ונצחיות.
מטרת התיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר ההתנהגותי והבניה הפיזית של האנרגיה מרגע היווצרות האורגניזם החי היא להיות מודע לעצמו ולעצם קיומו האחראי הבלעדי לתכנון חייו ונצחי בתהליך שנקרא אבולוציה.
המסר במאמר: החיים הם מכלול ההתנהגויות והשינויים שעובר האורגניזם החי מרגע היווצרותו ועד לרגע מותו או נצחיותו בסוף המסע האבולוציוני.

    

אין תגובות: