חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אנרגיה

אנרגיה.  
מהי אנרגיה? אנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום זו אנרגיה.
האנרגיה הקיימת ביקום יוצרת התנהגויות שיוצרות אינטראקציה, בגוון רחב של הרכבים וצורות למיניהן.
האנרגיה הקיימת ביקום מחולקת לשתי קבוצות עיקריות.
קבוצה אחת שהיא אנרגיה ניטרלית נקייה, כלומר שהיא ללא שדה אלקטרומגנטי, משקל וטמפרטורה ואחר שחופשית מכול תלות והשפעה חיצונית.
האנרגיה הניטרלית הנקייה מורכבת מחלקיקים שהם בעלי אופי ניטראלי בלבד.
היקום הוא בית חרושת לייצור אנרגיה ניטרלית נקייה שנחשבת לישות, שהופכת בתהליך צורות החיים להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
הבורא שיצר את הבריאה זו האנרגיה הניטרלית הנקייה, וכתוצאה מכך נוצר היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, אנרגיה זו היא מצב הצבירה שאליו שואפים ההרכבים והצורות האנרגטיים ביקום.
קבוצה שנייה שהיא אנרגיה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר שתלותית ושאינה חופשית, שנחשבת לאנרגיה שהיא אינה ניטרלית ושהיא אינה נקייה, שמושפעת ומשפיעה על אנרגיות אחרות ביקום.
מהו התהליך שמתרחש ביקום? לאחר הבריאה כול האנרגיה שנוצרה והקיימת ביקום, שהן אינן ניטראליות ונקיות, שואפות ליצור לעצמן את הכלי, את האמצעי, על המגוון הרחב של ההרכבים והצורות, שיאפשרו את היווצרותן של אותן האנרגיות הניטראליות הנקיות, שהן כמו שציינתי בתהליך החיים יהפכו להיות ישויות שמודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות.
כדי לממש זאת הדבר נעשה בכול האפשרויות והאמצעים הקיימים ביקום, וזאת כדי להפוך ולהיות אנרגיה הדומה לזו שבראה הכול, שהיא אותה האנרגיה הניטרלית הנקייה, וזה מצב הצבירה היחידי הקיים ביקום.
מסקנה: אנרגיה היא עצם קיומו של משהו.
סיכום: רגע לפני הבריאה זו האנרגיה ניטרלית ונקייה שמודעת ונצחית, הבורא.
הבריאה היא היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו.
מרגע הבריאה נוצר מצב שהאנרגיה הקיימת ביקום שאיפתה ליצור את התנאים ולהפוך ולהיות אנרגיה ניטרלית ונקייה, שתהפוך להיות ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
לכן נוצרות להן כל האפשרויות הקימות ביקום ליצירת הרכבים וצורות, שמהותן ומטרתן בתהליך אינסטינקטיבי לשמש ככלי, כאמצעי, לתיקון, לטרנספורמציה, לשינוי ומעבר של האנרגיה, מאנרגיה שהיא בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, לאנרגיה ניטרלית ונקייה שהיא אינה בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי ואחר, חופשית ומשוחררת מכול תלות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
המסר במאמר: לאנרגיה ביקום יש מהות ויש לה מטרה, והמטרה היא להפוך מאנרגיה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, שנחשבת לישות נצחית.
לכן, יצר הבורא את הבריאה.
 

אין תגובות: