חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

לידה

לידה.           
מה רצוי וכדאי לדעת? הלידה מתרחשת כאשר העובר יוצא מרחמה של האישה לאוויר העולם לאחר כתשעה חודשים לערך שבהם הוא גדל והתפתח.
איך מתבצעת הכניסה להריון? בעת קיום יחסי המין שבין הגבר והאישה כדרך הטבע, הגבר מפרה באמצעות הזרע שהוא פולט מאיבר מינו לנרתיקה של האישה את הביצית שנמצאת ברחמה, בעת המפגש שבין הזרע לביצית נוצרת הריאקציה שמאפשרת את תהליך יצירת החיים.
מה שחשוב לדעת הוא שבעת המפגש שבין הזרע לביצית שיוצר את הריאקציה ביניהם, מתאפשרת יצירת החיים, כי אז נוצרת תודעתו של העובר שיתפתח ויגדל בהמשך ויהיה כבעל גוף פיזי בתהליך ההריון.
כלומר, בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף, כאשר התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הוא כלי ביולוגי, אמצעי ביולוגי, שהתפתח בתהליך האבולוציה לשם מימוש מהות ומטרת החיים.
התודעה זקוקה לגוף לשם המודעות העצמית והנצחיות.
מה קורה בתהליך ההריון? לאחר שנוצרת תודעתו של העובר, הידע לבניית הגוף משודר מתודעתה של האם לתודעתו של העובר שבונה את עצמו באופן עצמאי.
איך הדבר נעשה? הידע מתודעתה של האם משודר לתודעתו של העובר באופן טלפתי.
למה רצוי לדעת על כך? כיוון שהתקשורת בין האם והעובר ולהפך נעשית באופן טלפתי, אך ידע זה אינו קיים אצלנו במודע כיום, לכן רצוי להעלות ידע זה למודע.
מה כול זה קשור ללידה עצמה? כדי שהלידה תתרחש באופן הקל יחסית והטבעי, רצוי להבין איך מתרחשת התקשורת שבין האם לעובר ששוכן ברחמה.
לאחר שהבנו איך נעשית התקשורת, צריכה האישה שנמצאת בתהליך ההריון להבין איך להפעיל, להזין, ולתחזק את גופה באורח חיים בריא.
איך רצוי להפעיל את הגוף? אם הפעלת הגוף אצל האישה שנמצאת בתהליך ההריון אינו מאפשר לה להיות רגועה, תהליך הלידה לא יהיה קל בעבורה ובעבור התינוק שיצא לאוויר העולם, ואף יכול להיות אירוע טראומתי בעבורם, לכן רצוי ללמוד איך להגיע לרוגע הפנמי.
מהו רוגע? רוגע הוא מצב שבו אנחנו לא מייצרים את הרגשות הפנימיים שבנו, לא את הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש איתם טוב כמו, אהבה, אושר, שמחה, הנאה, צחוק, יצר מיני ועוד, וגם לא מייצרים את הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש איתם רע כמו, פחד, לחץ, חרדה, דיכאון, כעס, עצב, צער ועוד.
רוגע פנימי זה שהוא ללא הרגשות החיוביים והשליליים מאפשר את הפעלת הגוף אצל של האישה שאמורה ללדת באופן מאוזן ויציב, ובעיקר באופן מכוון.
כמו כן רצוי לעשות הפרדה בין הכאב הפיזי למצבים רגשיים.
כשהגוף רגוע מהרגשות הוא פועל ומתפקד באופן מכוון, ואז הגוף נמצא במצב של רפיון, מה שאמור להקל על הלידה עצמה.
רצוי לזכור שהרוגע הפנימי משקף את זהותנו האמיתית.
הרוגע משתקף בהתנהגות וכשרגועים הגוף רפוי יותר.
איך רצוי להזין את הגוף? כיוון שהעובר תלוי לחלוטין בהספקת המזון, השתייה החמצן, טמפרטורה, הגנה מאימו, רצוי שהאם תדע במה להזין את עצמה ואת העובר.
למה? כי כול סטייה מהזנה מדויקת עד כמה שניתן של האם את עצמה ואת העובר, יגרום המעשה לשניהם לסבל, ותהיה לכך השפעה על הלידה עצמה, כי אז הגוף יפעל ויתפקד באופן כזה שהאם והוולד יחלשו.
חולשה של האם והוולד יגרום לכך שהלידה לא תתרחש באופן הקל יחסית.
איך רצוי לתחזק את הגוף? שינה, פעילות גופנית, היגיינה אישית וסביבתית, נשימות, שמירה על טמפרטורת הגוף, חיים ללא לחץ של זמן וללא דאגה קיומית ועוד נושאים חשובים, משקפים את החיים השלווים והבריאים מה שמאפשר תחזוקה בריאה, חיים שלווים מאפשרים לאישה שבהריון ולוולד בעת תהליך הלידה את היציאה הקלה יחסית של העובר.
כלומר, אורח חיים שיש בו רוגע ושלווה מאפשרים לאישה שבהריון ולוולד ששוכן ברחמה להיות בריאים יותר, וחשוב מכול הוא מתן האפשרות לוולד לגדול ולהתפתח באופן הבריא ביותר, שיאפשר לו את היכולת הפיזית האינסטינקטיבית בהשתתפות שלו בעת תהליך הלידה, שהתוצאה תהיה בריאה וללא טראומה לתינוק ולאם.
מסקנה: לידה זהו תהליך שיכול להיות טראומתי בעבור התינוק במידה והלידה לא תתבצע באופן הטבעי.
סיכום: קשר טלפתי, הפעלה וייצור רגשות, הזנה, תחזוקה, אלה הם חלק ממגוון נושאים שרצוי להבין בהם על מנת להגיע ללידה שתתנהל באופן הבריא הרגוע והשלוו שאפשר לאם ולתינוק.
המסר במאמר: תקשורת בין האם לתינוק שעתיד להיוולד והעברת מסר אליו שידחוף עצמו החוצה, יאפשר שיתוף פעולה בעת הלידה עצמה, בנוסף לאורח חיים רגוע ושלוו של האם יאפשר לה לידה קלה יחסית ובריאה.
  

אין תגובות: