חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

זקנה

זקנה.
למה אנחנו מזדקנים? תהליך ההזדקנות היא תוכנה להרס והשמדה עצמית הטבועה בנו, תוכנית מובנת שמטרתה מימוש יעודנו בטבע שבסופה נמות, שזה בדרך כלל לאחר העברת הידע הגנטי שלנו לדורות הבאים, ידע שירשנו מהורינו וששדרגנו אותו במהלך חיינו.
זקנה שמטרתה היא הרס והשמדה עצמית של הגוף הפיזי, גורם בתהליך איטי יחסית לתאים שמהם מורכב הגוף לא להתחדש, תהליך שאנחנו בני האנוש מכנים אותו בשם זקנה, ובעקבות הזקנה באה הדעיכה, עד שמתרחשת לה ההשמדה העצמית, שמובילה להתרחשות תופעת המוות.
אך מה שיוצר את הזקנה זו תפיסה, תכנות, שניזונה מידע שאותו ירשנו מהורינו, שזה ללכת כדרך הטבע, כלומר לחיות ולצבור ניסיון חיים וידע שמאפשר תיקון ושיפור גנטי, ולהוריש את הידע הגנטי שצברנו ושדרגנו לדורות הבאים ואז למות מזקנה.
מה שגורם לדחף שלנו ללכת כדרך הטבע, כלומר לחיות להביא צאצאים להזדקן ולמות הוא בשימור, כלומר המשכיות השיפור של הידע הגנטי שלנו והעברתו לדורות הבאים לשם ההתפתחות האבולוציונית, לשם מימוש מהות והמטרה החיים, שלשם כך נוצרו להם כל ההרכבים האנרגטיים שהם בעלי צורות חיים, וביניהם אנחנו בני האנוש על פני הכוכב שזהו בייתנו.
כלומר, לחיים שלנו יש מהות ויש להם מטרה מבחינה אבולוציונית.
הידע הגנטי הטבוע בנו לתהליך הזקנה, שככה התהליך צריך להיות ושככה צריך לחיות ללא אפשרות אלטרנטיבית, יוצר מציאות שכבר התאמנו, יצרנו, וקבענו לעצמנו מציאות שבה נזדקן ונמות, כשהמעשה נעשה שלא במודע, ככה לרוב אנחנו מתכננים ובונים את גופנו ואת המוות שלנו כדרך הטבע, שבדעיכה איטית כשהזקנה היא האמצעי נסיים את חיינו ונמות.
מהי האלטרנטיבה? עם תפיסה לסדר חדש, אפשר מתוך הבנה למהות ולמטרת החיים מהבחינה האבולוציונית, לבטל את דפוס ההתנהגות וההליכה כדרך הטבע שהיא להזדקן ולמות, מעצם שינוי הרצון, כלומר ביטול הרצון הקודם שהיה טבוע בנו ובניית הבנה ורצון חדש, ובהתאם לכך את היכולת הפיזיולוגית שלא להזדקן ולמות.
ההגעה לשלב התפתחותי מתקדם זה, מכניסה את המין האנושי לתחילתה של ישורת האחרונה במסע למימוש מהות ומטרת חיינו מהבחינה האבולוציונית.
למה? כי יש ביכולתנו לשנות את התכנות הקודם שהיה טבוע בנו על גופנו, מתוך התובנה שרק אנחנו יכולים לקבוע לעצמנו את התוכנית, גם אם תהליך כזה ייקח כמה דורות, וזאת מעצם ההבנה והמודעות העצמית שמאפשרת לנו את ההתאמה לתהליך האבולוציה, כך שניתן יהיה לבנות את הרצון להעביר את הידע הגנטי שלנו הלאה לדורות הבאים כמו שנעשה עד כה, אבל בשינוי משמעותי שיאפשר לנו לבצע את ההפרדה בין העברת הידע הגנטי לילדינו והזקנה שבעקבותיה מתרחשת תופעת המוות, תיקון, טרנספורמציה ושינוי שמאפשר ביטול מנגנון ההרס וההשמדה העצמית, ובכך לא להזדקן ולמות.
כלומר, יש לנו את האפשרות לבחור בדרך אחרת, ולא בדרך שירשנו מהורינו ושעברה מדור לדור.
שינוי התוכנה הישנה לעצם קיומנו משנה את מבנה הדי.אן.אי. שלנו ואת האני הקודם שאיתו נולדנו, כלומר שינוי הזהות הקודמת שהייתה לנו ושדרוגה.
מבחינת תהליך ההתפתחות האבולוציונית שלנו, קיים שלב מעבר שבו החיים שמתנהלים כדרך הטבע, כלומר להזדקן ולמות, מעבר להבנה שיש באפשרותנו ללכת בדרך שונה, דרך שתשדרג אותנו מבחינה התפתחותית, שהיא ביטול הזקנה והמוות, מה שיאפשר לנו את הנצחיות.
ההגעה למצב של ביטול תהליך הזקנה והמוות הנלווה מכך, כרוכה בהבנה של מכלול שלם של נושאים, שהם אלו שיוצרים את המבנה של הסדר החדש לאורח החיים המתאים והבריא למימוש השגת היעד.
אורח חיים רגוע ושלוו, המכיל בתוכו סדר חדש מהטבוע בנו כיום, כמו רוגע פנימי, שמאפשר את ביטול הרגשות הפנימיים שבנו, שהם הגורם העיקרי לכך שהגוף שלנו אינו פועל ומתפקד באופן מכוון.
כלומר, ביטול ייצור והפעלת הגוף באמצעות הרגשות החיוביים שבנו, וגם ביטול ייצור והפעלת הרגשות השליליים שבנו, מה שמנטרל את הזיגזג הרגשי, את הנדנדה הרגשית, שנעה בין הרגשות שגורמים לנו להרגיש טוב איתם, לבין הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע איתם וההפך, שמשתקפת בהתנהגות שמשתנה בהתאם לאותם הרגשות, שהם הגורם לכך שהתנתקנו מהאני העצמי שלנו ואישיותנו התנפצה, והם הגורם העיקרי לרוב הבעיות האישיות והבריאותיות שלנו.
תזונה אורגנית טבעית, נקייה מחומרי הדברה כימיים, תרופות והורמונים, ושתיית מים מינראליים נקיים.
נשימות סדירות של אוויר נקי, פעילות גופנית אבל רצוי שלא ספורטיבית תחרותית שהיא לשם הריגוש.
שינה רצופה ורצוי שמונה שעות בלילה, היגיינה אישית וחברתית, שמירה על טמפרטורת הגוף.
ביטול ממד הזמן שמאפשר חיים ללא לחץ, לחיות ללא בעיות הישרדות, ועוד.
כמו כן, הבנה מהי מהות ומטרת תהליך האבולוציה, הבנה לנושא הקוסמי, הבנה למהות ומטרת חיינו מהבחינה הרוחנית, ואיך כול זה מתקשר אלינו.
אורח חיים רגוע ושלוו יאפשר לגוף לתפקד באופן יציב ומאוזן כלומר מכוון, מצב שיאפשר את ההגעה לרוגע הפנימי ויחבר אותנו לזהותנו האמיתית ובכך נוכל לפרש,לתרגם, את המציאות שבה אנחנו חיים באופן הברור, השפוי.
מגוון הרחב של הנושאים שציינתי, יאפשרו את ביטול תהליך הזקנה והמוות.
תיקון ושינוי האישיות לסדר חדש להוראות הפעלה, הזנה, ותחזוקה של גופנו, יאפשרו לנו לממש את יכולותינו הפיזיולוגיים לרפא, לחדש, לתקן, לנקות ואף לבנות את עצמנו בעצמנו באופן תמידי, ובכך לשמר את הגוף במצב שהוא לא ישחק, לא יתבלה, לא יחלה, ללא כל התופעות הפיזיולוגיות הקיימות כיום, מצב פיזיולוגי שבו נאריך חיים, נבטל את תהליך הזקנה, מצב שיוביל אותנו לפסגת התהליך ההתפתחותי שבו נממש את היכולת שלנו להיות נצחיים.
הידע לביטול תהליך הזקנה יוביל אותנו ישירות לחיים נצחיים.
מסקנה: פרוש, תרגום, לזהות ולמציאות האמיתית, עם אורח חיים רגוע ושלוו שקיים בו סדר ושיגרה, יאפשרו לנו את ביטול תהליך הזקנה, ויאפשרו לנו את המעבר לתחילת הישורת האחרונה בתהליך ההתפתחות האבולוציונית שלנו למימוש מהות ומטרת חיינו, הנצחיות.
לסיכום: תהליך הזקנה היא תוכנה הטבועה בנו ולכן אנחנו מתוכנתים, ותפקידה היא להוציא לפועל את המנגנון להרס והשמדה עצמית ומימוש תופעת המוות, וזאת לאחר שמימשנו את התהליך האבולוציוני של העברת הידע הגנטי שלנו לאחר שדרוגו לדורות הבאים.
בשלב מסוים בתהליך ההתפתחות האבולוציונית, עולה הידע מתת המודע שלנו להמשך ההתפתחות לשלבי חקירה ולמידה ויישום מתקדמים יותר, וזאת כיוון שמעצם קיומנו יש לנו את הצורך המהותי והבסיסי, אם במודע או שלא במודע, לממש את מהות ומטרת חיינו, שזה להיות בריאים יותר, ביטול תהליך הזקנה, להאריך חיים ולהיות נצחיים עם הגוף הפיזי שלנו.
מנגנון תהליך הזקנה והמוות מונע מאיתנו את המעבר לשלב מתקדם יותר בהתפתחות האישית והחברתית שלנו, אבל לפני שמנטרלים את המנגנון רצוי להבין ולהעלות למודע שישנה אפשרות נוספת.
המסר במאמר: עם סדר חדש, אחר, מהידוע לנו והטבוע בנו כיום, אפשרי לחיות באופן בריא יותר, לנטרל את תהליך הזקנה, להאריך חיים ולהיות נצחיים.
את המנגנון להרס והשמדה עצמית בתהליך הזקנה ניתן לנטרל ולבטל.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הזיקנה מתרחשת כיון שהפיזי והרוחי לא יכולים לדור בכפיפה אחת.ככל שאנחנו מתבגרים הנפש יורדת עמוק יותר לתוך הפיזי, והפיזי נהרס.