חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

משיח

משיח.
מיהו המשיח? המשיח זהו שם תואר שניתן למי שאמור להביא את הגאולה הפנימית לבן האנוש ולעולם, המשיח מוזכר בדתות כשליח האלוהים, שאמור לבוא ולעשות נסים וסדר עולמי.
האומנם? כדי לגאול את בן האנוש מייסוריו ואת העולם צריך את הידע לכך.
כלומר, הגאולה מהסבל האנושי לא תושג באמצעות מאבקי כוח, מהפכות, מלחמות, מנהיג, שליט, או שליח האלוהים בדמות משיח שיעשה נסים כאלו ואחרים, אלא באמצעות ידע בלבד.
כלומר, מי שיביא את הידע הדרוש לתיקון האישיות ולמודעות עצמית, יאפשר לאנשים להבין ולהכיר את עצמם ואת המציאות שבה הם נמצאים ושבה הם חיים באופן שפוי, כמו כן ידע זה לכשעצמו יגרום לאנשים לגאול את עצמם בעצמם מהייסורים הפנימיים, וזאת אך ורק מעצם הידע הדרוש לתיקון אישיותי שאנשים יבצעו לעצמם, מה שיוביל לשינוי המציאות הקיימת בעולם. 
משיח יכול להיות בן אנוש כאחד שמתחזה, ואז הוא יוגדר כמשיח שקר.
משיחי שקר קמו בהיסטוריה האנושית והם סחפו אחריהם מאמינים רבים, אך בסופו של דבר התברר שהמציאות שהם ניסו ליצור הייתה אשליה, ולכן האשליה התנפצה לה במבחן המציאות האמיתית, מה שגרם סבל רב למאמינים, והסבל האנושי המשיך להתקיים מאז ועד היום.
נכון עד לשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, אומנם היו אנשים שקידמו בידע שלהם את האנושות מבחינה התפתחותית, אך לא הופיע מי שיביא את הידע שיאפשר לאנושות לשדרג את עצמה לרמה התפתחותית מתקדמת יותר, שהסבל האנושי יפחת באופן משמעותי.
הציפייה שמישהו יביא את הידע לפתרון החידה שתאפשר את ההבנה מהו אותו האני העצמי, כלומר מהי זהותו האמיתית של בן האנוש?
כמו כן, מצופה לפתור את החידה לשאלה מהי המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, אבל בעיקר את הפתרון לחידה בנושא הרוחני.
פתרון החידה לזהותנו האמיתית, יגאל את בן האנוש והאנושות מהייסורים כיום.
למה? כיוון שהתיקון האישיותי יאפשר לנו להיות בריאים יותר, להאריך חיים יותר, את ביטול הזקנה ואף להיות נצחיים.
כלומר, תיקון אישיותי יאפשר את שינוי אורח החיים, שיאפשר את אורח החיים הרגוע והשלוו.
פתרון החידה למציאות האמיתית מהבחינה האבולוציונית, קוסמית ורוחנית, יאפשר לאנושות להתאחד.
כלומר, אורח חיים בריא, רגוע ושלוו, והבנת מהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית ורוחנית, יאפשר את הגאולה לאנושות, כי כולנו שותפים לאותו מסע, וזאת כדי שנגיע לאותה המטרה, אם המעשה נעשה במודע או שלא במודע.
התייחסות רציונלית זו תאפשר לנו להתייחס לגופנו באופן המתאים והבריא לו, ותאפשר לנו גם להתאים את עצמנו למהות ומטרת החיים, מהבחינה האבולוציונית קוסמית ורוחנית.
מסקנה: משיח הוא בסך הכול שם תואר למי שאמור להביא את הידע לאנושות, שיאפשר לנו את התיקון האישיותי והבריאותי, וגם את פתרון החידה לשאלה, מה מהות ומטרת עצם קיומנו, הן מהבחינה האבולוציונית, קוסמית, אבל בעיקר להקנות לאנושות את הידע הקשור לנושא הרוחני.
סיכום: לאורך כול ההיסטוריה האנושית קמו מנהיגים שסחפו אחריהם אנשים שחשבו שהינה בא המשיח, הינה הגיע הגואל שלהם שיגאל אותם, אך בסופו של דבר הם התאכזבו, כיוון שבמבחן המציאות האמיתית האשליה שאותו משיח שקר הכניס אותם אליה התנפצה להם במבחן המציאות האמיתית.
התיקון, השינוי האישיותי ושינוי המציאות לא יתרחשו כתוצאה מבחירת מנהיג, שליט, ובאמצעות מאבקי כוח, מהפכות, מלחמות, נסים, משיח ועוד, אלא באמצעות ידע בלבד.
כלומר, כאשר מתכוונים למשיח אמת, מתכוונים ומחכים למי שיביא את הידע האמיתי הדרוש לכך, וזאת כדי שנשדרג את רמת המודעות העצמית וההתפתחותית שלנו לשלב מתקדם יותר.
שלב התפתחותי מתקדם יותר משמעותו הידע והיישום לבריאות, אחדות, ומימוש מהות ומטרת החיים.
המסר במאמר: משיח מוזכר בדתות כשליח האלוהים, שאמור לעשות נסים ולהיות גואל האדם והאנושות מייסוריהם, אך אין לתואר המשיח כול קשר לכך, הקשר היחידי הוא לתהליך של המין האנושי למודעות עצמית כמעבר לשלב התפתחותי מתקדם יותר בתהליך האבולוציה.
 
                                     

אין תגובות: