חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

אבולוציה

אבולוציה.
מה מהות ומטרת תהליך האבולוציה? אבולוציה זהו תהליך שמטרתו לגרום לטרנספורמציה של התודעה.
לכן, בתנאים שהתאפשרו על פני כוכב הלכת, נוצרו להן כול אותם ההרכבים וצורות החיים למיניהם שהם בעלי הגוף הפיזי שהוא האמצעי, שהוא הכלי, לתיקון, לטרנספורמציה, לשינוי ומעבר מבחינה תודעתית, ממצב של אי יכולת של התודעה להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה, להפוך ולהיות תודעה שבתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות תעבור באמצעות הגוף שלה והחיים את התיקון, את השינוי, שיאפשר לה את ביצוע המוטציה הגנטית באמצעות תהליך אבולוציוני שנערך במשך דורות רבים, כדי שבסוף התהליך התודעה תהיה מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, וזוהי מהות ומטרת החיים מבחינה אבולוציונית.
כמה נושאים שרצוי להבין בהם שיוצרים את תהליך האבולוציה כמו, מהי אותה האנרגית הבריאה? מהי אנרגיה? איך נוצרו להם החיים? ממה מורכב בן האנוש ורוב היצורים החיים?
מהי אותה אנרגית הבריאה? אנרגית הבריאה שיצרה את היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, הייתה אנרגיה שהיא ניטראלית ונקייה, שהיא ישות אנרגטית שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
בסוף התהליך שעובר על היקום האנרגיה הניטראלית הנקייה תחזור למצב הצבירה הראשוני שלה.
כתוצאה מכך, בתהליך שנוצר לו מרגע התרחשות ועד לסיומו, נוצרו להן מגוון רחב של הרכבים אנרגטיים שהם בעלי צורה ביקום, שיש להם מהות ושיש להם מטרה.
המהות והמטרה היא לאפשר לאותם ההרכבים והצורות שנוצרו את יכולת השכפול של אותה אנרגית הבריאה, ולהפוך אותם להיות ישויות אנרגטיות שמודעות לעצמן ולעצם קיומן ונצחיות, מגוון האפשרויות הקיימות ביקום וזאת כדי לאפשר את הטרנספורמציה הוא רחב.
מהי אנרגיה? אנרגיה נחשבת לעצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום זו אנרגיה.
האנרגיה הקיימת ביקום מחולקת לשתי קבוצות עיקריות:
קבוצה אחת היא אנרגיה שמושפעת ומשפיעה על אנרגיות אחרות.
לכן היא נחשבת לאנרגיה שאינה ניטראלית ושהיא אינה נקייה, והיא בעלת טמפרטורה, משקל ושדה אלקטרומגנטי או כול סוג הרכב אחר שגורם לה לתלות וקושר ומושך אותה להרכבים אנרגטיים אחרים שאינם מאפשרים לה את החופש והחרות.
לכן היא נחשבת לאנרגיה שנמצאת בתהליך או שהיא חלק מתהליך.
קבוצה שנייה היא אנרגיה שאינה מושפעת מאנרגיות אחרות, והיא ישות שנחשבת לאנרגיה ניטראלית ונקייה, שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לתכנון חייה והיא נחשבת לישות עצמאית ונצחית.
אנרגיה שהיא ניטראלית ונקייה היא ללא טמפרטורה, ללא משקל וללא שדה אלקטרומגנטי או כול סוג הרכב אנרגטי אחר שיכול לגרום לה לתלות ולקשור ולמשוך אותה להרכבים אנרגטיים אחרים שאינם מאפשרים לה את החופש והחרות המוחלט.
לכן היא אינה מושפעת מאנרגיות אחרות, והיא נחשבת לאנרגיה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה והיא אנרגיה שנחשבת לישות עצמאית ונצחית שעברה את תהליך ההזדככות לשם כך.
איך נוצרו להם החיים? החיים התאפשרו ברגע שנוצרו להם התנאים המתאימים בעולם, שאפשרו את בניתם של ההרכבים האנרגטיים שהם בעלי צורה, אשר בשלב מסוים אפשרו את החלוקה של אותם ההרכבים והצורות האנרגטיים שנבנו להרכבים זכריים והרכבים נקביים.
למה? כיוון שברגע ההזדווגות המתאפשרת מחלוקה זו אשר מאפשרת את ההתרבות נוצרת לה התודעה.
מהי התודעה? התודעה היא אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, אנרגיה שהיא ניטראלית ונקייה.
מרגע היווצרותה של התודעה התודעה צריכה את האמצעי, את הכלי, שיאפשר לה את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות, ולשם כך היא זקוקה וצריכה את הגוף הפיזי שישמש לה לשם מימוש המטרה ואת ההמשכיות בתהליך האבולוציה.
למה? כיוון שהגוף מאפשר לה את ההשתקפות, את המראה, לשם הבניה העצמית למודעות עצמית ונצחיות, באמצעות תהליך החיים המאפשרים את צבירת הניסיון והידע הקיים שמאפשר להעלותו מתת המודע למודע.
ההשתקפות, המראה, למודעות העצמית ונצחיות של התודעה שנעשית באמצעות הגוף, יכולה להתאפשר לה אך ורק בחברת בני מינה בתהליך האבולוציה, צורת חיים אחת בודדה תיכחד.
המינים קנאים לזהותם, למה? כיוון שהתערבבות עם בני מין שונים, יכולה לגרום להכחדתם כתוצאה מאיבוד הזהות.
תינוק נולד וחי באופן אינסטינקטיבי ומתנהג באופן אוטומטי, ולכן בשלב זה בחייו הוא אינו יכול לראות את עצמו בעצמו, לכן הוא צריך להתחיל את התהליך למודעות עצמית ובנית ההבנה לזהותו קודם כול בעזרתם של הוריו וגם בעזרת החברה שבה הוא גדל וחי אשר משמשים לו כהשתקפות, כמראה, מה שמאפשר לו את ההכרות העצמית וההתפתחות דרכם.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה היא שכפול של אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
התודעה היא אנרגיה כדורית המאפשרת את ההולוגרמה.
כלומר, אנחנו כתודעה צופים בכול המתרחש בתוכנו.
בעת התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא אמצעי ביולוגי, כלי ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, שבו משתמשת ונעזרת התודעה בתהליך האבולוציה לשם מימוש מהות ומטרת החיים, מהות ומטרת החיים היא להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונצחיים.
בעת היווצרותה של התודעה שמתאפשר מרגע ההזדווגות והמפגש בין הזרע של הגבר והביצית של האישה, מתחילה התודעה את התהליך שלה למודעות עצמית ונצחיות, כאשר הגוף משמש לה ככלי והוא האמצעי למימוש מהות ומטרת החיים, תהליך שנעשה על פני דורות רבים בתהליך שנקרא אבולוציה, כשהידע נחשף נאגר ומצטבר במודע ועובר מדור לדור.
רצוי לזכור, שבן האנוש בהרכבו ובצורתו הנוכחית, התאפשר לו להגיע למצב זה לאחר בניה עצמית שהחלה מתא אחד בודד והתפתח לממדים שלו כיום.
לכן, המוצא שלנו נובע מההתפתחות שלנו בעצמנו כחברה הומוגנית ולא ממוצא אחר, כמו שטען דארווין שהמוצא שלנו מהקופים.
למה בהרכב ובצורה כגוף? כיוון שההרכב והצורה הנוכחית מאפשרים לנו את היכולת להפעיל את הגוף ולחקור וללמוד אודותיו, ואודות המציאות לשם מימוש מהות ומטרת החיים הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית.
מסקנה: אבולוציה זהו תהליך שצריכה לעבור התודעה בעזרת הגוף הפיזי.
התודעה היא מי שאנחנו, הגוף הוא הכלי, הוא האמצעי, שנבנה לשם התיקון, לשם הטרנספורמציה, לשם השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות.
סיכום: כאשר בשלו התנאים על פני כוכב הלכת נוצרו להם הרכבים וצורות, שאפשרו את היווצרותם של האנרגיה הזכרית והאנרגיה הנקבית, בעת ההזדווגות וההתרבות בין האנרגיה הזכרית והאנרגיה הנקבית נוצרת לה התודעה ובהמשך בנייתו של הגוף שמורכב מתאים תאים.
הצורך לכך נובע מהשאיפה של האנרגיה הקיימת ביקום, ליצור ולשכפל את אותה אנרגית הבריאה.
למה? כיוון שהאנרגיה הקיימת ביקום שואפת ליצור את התנאים לכך באופן אינסטינקטיבי, ולהגיע למצב הצבירה הראשוני שלה שהייתה רגע לפני הבריאה.
מצב ביניים זה שנוצר עד למימוש המטרה, יוצר את התנאים ביקום שמאפשרים לשכפל של אותה אנרגית הבריאה, שנעשה תוך כדי התהליך עד לסיומו של היקום, כשבסיומו תודעה שעברה את הטרנספורמציה לא תיכחד.
כתוצאה מכך התהליך משתקף אצלנו מבחינה אבולוציונית, כשבסוף תהליך האבולוציה יתאפשר לתודעה למממש את מטרתה ויעודה, דומה לתהליך שעובר על היקום.
המסר במאמר: התודעה שהיא מי שאנחנו, והיא נוצרה לה בעקבות השאיפה האינסטינקטיבית של האנרגיה הקיימת ביקום שנוצרה לה בעת הבריאה, כדי ליצור את התנאים המתאימים בתהליך החיים שיאפשרו את היווצרותם ושכפולם של תודעות רבות נוספות, וזאת לשם המודעות העצמית והנצחיות.

אין תגובות: