חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

ציונות

ציונות.
מהי ציונות? ציונות היא אידיאולוגיה שעל פיה הוקמה תנועה לאומית, שבמהותה ומטרתה היא ליצור מציאות שבה תהיה מדינה ליהודים בארץ ישראל, אידיאולוגיה שתהיה בעלת זהות ייחודית להם.
מקור השם ציונות הוא במילה ציון, שם אחר למילה ירושלים במקרא.
איך רצוי להתייחס לנושא? המין האנושי כולל בתוכו את כול בני האנוש בעולם, כלומר כול בני האנוש בעולם הם קהילה אחת.
לכול בני האנוש בעולם יש מהות ויש להם מטרה לחייהם, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית, אם שאיפה זו אינה במודע אז היא קיימת אצלנו בתת מודע.
כיום זהותו של בן האנוש אינה ברורה לו, ולכן היכולת שלו לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי נעשית באופן שהוא אינו ברור לו, כתוצאה מכך נוצר הפילוג הקיים כיום בין בני האנוש בעולם, פילוג זה יצר את הגזענות.
גזענות נוצרת כאשר בן האנוש כיחיד או כקבוצה, מחליטים ומוציאים את עצמם מהקולקטיב ומהשייכות שלהם מכלל קהילת המין האנושי מסיבה אידיאולוגית.
מעצם הפיצול, ההפרדה, של בן האנוש כיחיד או כקבוצת אנשים שהוציאו את עצמם מכלל קהילת בני האנוש בעולם, שאמורים היו כאמור להיות קהילה אחת שהיא ללא החלוקה לדתות, כתות, מדינות וקבוצות אחרות, אשר יוצרים את ההפליה, מעשה זה יוצר את תופעת הגזענות.
כלומר, מעצם הפיצול, ההבדלה, ההפרדה, מכלל המין האנושי ולא משנה מהי הסיבה האידיאולוגית לכך, המציאות הזו שנוצרת היא אשליה, היא מציאות שאינה תואמת את המציאות האמיתית.
למה? כי במציאות האמיתית כול בן אנוש חי עם קהילת המין האנוש, למרות ההבדלים ברמת המודעות העצמית.
האם הציונות היא אשליה? הציונות היא אשליה.
המפעל הציוני יצר לעצמו קבוצת אנשים שבתפיסתם פיצלו את עצמם, הבדילו את עצמם, הפרידו את עצמם, מכלל אוכלוסיית המין האנושי, כמו קבוצות אידיאולוגיות אחרות.
מהי הסיבה לכך שקיימת החלוקה האידיאולוגית בעולם?
קחו את העולם הוא מחולק למדינות, קחו מדינה היא מפולגת למפלגות, קחו מפלגה היא מפולגת למחנות, קחו מחנה הוא מפולג לקבוצות, קחו בן אנוש כאינדיבידואל, הוא מפולג מפוצל בתוכו, עכשיו ניתן להבין מאיפה מתחיל כל הבלגן, מתוכנו, ומה שניפץ את אישיותנו הם הרגשות החיוביים והשליליים, שגרמו לנו לפרש את המציאות ולחלקה לטובים ורעים.
כלומר, כיום המין האנושי עדיין אינו יודע מי הוא, מהי זהותו האמיתית, לכן ראשית לכול נושא הזהות צריך להיות פתור וברור.
המפעל הציוני יצר לעצמו זהות, אישיות, דמות, תדמית, אבל האם זה תואם לזהות האמיתית?התשובה היא שלא.
כתוצאה מכך שזהותנו אינה ברורה לנו אנחנו מבולבלים, סהרוריים, ולכן המציאות שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים אינה מובנת לנו.
מצב זה יצר את המגוון הרחב של האידיאולוגיות שהמציאו זהויות ומציאויות בהיסטוריה האנושית, אידיאולוגיות שעד כה התנפצו להן במבחן המציאות האמיתית.
מהי זהותנו האמיתית? ברמת המודעות שלנו כיום זהותנו היא רגשית, אמוציונלית, זהות שאינה מתייחסת לגוף הפיזי שלה באופן המתאים, הבריא.
זהות זאת יצרה לעצמה אורח חיים שאינו מותאם לאורח החיים הבריא, ולמהות ומטרת החיים.
זהותנו האמיתית היא אישיות רגועה, רציונלית, זהות שמתייחסת לגוף באופן הענייני והבריא.
זהות זאת מותאמת לאורח החיים הבריא, הרגוע והשלוו, ולמהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית ורוחנית.
זהות זאת משקפת את השלם, כלומר מבחינת ההתייחסות האינדיבידואלית והבנת העולם, שכול המין האנושי הם קהילה אחת.
כאשר כול אחד יבין, ירצה, ויבנה לעצמו את היכולת הפיזיולוגית לכך, כל האידיאולוגיות שיצרו את הפרוד ואת ההפרדה, שיצרו את הגזענות ייעלמו להן.
המפעל הציוני יצר מציאות, האם המציאות הזו תואמת את המציאות האמיתית? התשובה היא שלא.
איך להגיע לרוגע הפנימי שיאפשר לנו להתחבר לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית? הרוגע הפנימי הוא מצב שבו אנחנו לא מייצרים ומפעילים את הרגשות הפנימיים שבנו, מה שמאפשר לנו את ההתנהגות הרגועה, כלומר לא את הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגשה הטובה, וגם לא את הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה.
מצב זה מנטרל מתוכנו את הנדנדה הרגשית, את הזיגזג הרגשי, ואת כל הדמויות, התדמיות, המחשבות, הדמיונות, ההזיות, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי, הבלבול, וכל שאר התופעות ההתנהגויות הרגשיות שמוכרות לנו והמובילות לכול אותן בעיות אישיות, כמו סכיזופרניה, מאניה דפרסיה ועוד.
מהם אותם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות הפנימיים שבנו, כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים כמו, אהבה, אושר, הנאה, שמחה, צחוק, יצר מיני ועוד.
כמו כן הרגשות הפנימיים שבנו כוללים בתוכם גם את הרגשות השליליים שבנו כמו, רוע, פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער עצב ועוד.
הרוגע הפנימי יתאפשר לנו ללא ייצור והפעלת הגוף באמצעות הרגשות, כלומר ההתנהגות הרגשית תעלם לה, כאשר רצוי שהשאיפה להגיע למצב זה תעשה במודע ומתוך הבנה, רצון, ובנית היכולת הפיזיולוגית לכך, כי אם מדחיקים את הרגשות אז עדיין הם יהיו קיימים בנו.
מהי המציאות האמיתית, מהו אורח החיים הבריא?
השלווה היא אורח החיים הבריא, השלווה כוללת בתוכה מגוון רחב של נושאים כמו, שינה, תזונה, פעילות גופנית, היגיינה אישית וסביבתית, נשימות סדירות, שמירה על טמפרטורת הגוף, חיים ללא לחץ, חיים ללא כול דאגת הישרדות ועוד.
כלומר, הרוגע הפנימי מאפשר לנו להתחבר לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, ואילו השלווה מאפשרת לנו לחיות את אורח החיים הבריא בעל הסדר והשגרה, ולהתחבר למציאות האמיתית.
הרוגע שמשקף את הזהות
, ואילו השלווה שמשקפת את המציאות, יוצרים את המציאות המתאימה לנו למימוש מהות ומטרת חיינו מהבחינה האבולוציונית, וזה יתרחש כאשר רמת המודעות העצמית וההתפתחותית שלנו תשודרג לכך, ואז נוכל להבין את מהות ומטרת חיינו מהבחינה הקוסמית.
פתרון החידה למהות ומטרת חיינו מהבחינה האבולוציונית קוסמית, יוביל אותנו לפתרון החידה הרוחנית
.
מסקנה: המפעל הציוני יצר אידיאולוגיה שמהותה ומטרתה ליצור זהות ומציאות, במידה והזהות והמציאות אינם תואמים את האמת, האידיאולוגיה היא יצירה דמיונית, כלומר אשליה. 
לסיכום: זהותנו כיום היא רגשית, אמוציונלית, שאינה מתייחסת באופן ענייני ואינה מתאימה לבריאות הגוף, זהות שאינה מותאמת למהות ומטרת החיים.
זהותנו האמיתית היא רגועה, רציונלית, שמתייחסת באופן הענייני והבריא לגוף, זהות שמותאמת למהות ומטרת החיים.
המציאות כיום משקפת את הזהות הרגשית והאמוציונלית, האגואיסטית והאינטרסנטית לאידיאולוגיה כזו או אחרת, שמפצלת ומפרידה את קהילת המין האנושי, כי אז כול אחד שייך לקבוצה כזו או אחרת, מה שיוצר את תופעת הגזענות.
המציאות האמיתית תשקף את הזהות הרגועה, הרציונלית, שמתייחסת וששואפת למימוש מהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית ורוחנית.
מציאות אמיתית זו תנטרל ותעלים את כול האידיאולוגיות שמפצלות ומפרידות את קהילת המין האנושי, מה שינטרל את תופעת הגזענות הקיימת כיום בעולם.
המסר במאמר: ההשתקפות של בן האנוש השלם, משתקפת בפרוש הזהות והמציאות האמיתית, שמחובר לאישיותו הרגועה וחי עם קהילת המין האנושי, ושנעשית ללא כול הפרדה מסיבה אידיאולוגית כזו או אחרת.
 

אין תגובות: