חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

בריאות

בריאות.
מהי בריאות? בריאות זהו מצב פיזיולוגי, שבו קיים אצלנו במודע הידע שמאפשר לנו את ההבנה, הרצון ובניית היכולת, איך להפעיל, איך להזין ואיך לתחזק את גופנו, כך שיתאפשר לו לתפקד באופן המאוזן והיציב.
כלומר, באופן המכוון.
מימוש כול מכלול הנושאים הקשורים לאורח החיים המתאים ובאופן הבריא לגוף, יאפשר לנו את היכולת להיות בריאים יותר.
כשהכוונה מבחינה בריאותית שלא לגרום לגוף לבלאי, שחיקה והרס עצמי, על מנת שלא נחליש אותו ונחלה, ועל מנת שלא יתרחשו עלינו כל אותן מגוון התופעות הפיזיולוגיות, וזאת כדי שלא נסבול, מה שיאפשר לנו אריכות חיים, ביטול הזקנה, כשהשאיפה היא להיות נצחיים.
מהו אורח החיים הבריא?
אורח חיים בריא הוא אורח חיים רגוע ושלוו, המאפשר לנו את היכולת להיות בריאים:
מהו הרוגע ומהי השלווה, ואיך מגיעים לזה?
כדי לחיות ולא לחלות מכל אותם וירוסים, חיידקים ושאר הטפילים, רצוי להבין שהמחלות נובעות בעיקר כתוצאה מאורח חיים שהוא אינו מתאים לגופנו, ולכן מצב זה שסיגלנו לעצמנו הוא אינו בריא לנו, זהו אורח החיים שמחליש את הגוף, ושכתוצאה מכך נחלשת המערכת החיסונית שלנו, מצב זה אחראי להתפרצותן של כול אותן המחלות, כל זה נובע בגלל שאנחנו לא רגועים ושאורח החיים שלנו אינו שלוו.
נוסף לכל אותן סוגי המחלות שאנחנו חושפים את עצמנו אליהן, ישנן גם את כל אותן מגוון התופעות הפיזיולוגיות שמתרחשות בגופנו, בעיקר כתוצאה מהפעלה שגויה כמו, סרטן, אלצהיימר, ניוון שרירים, אפילפסיה ועוד, הפעלה שגויה שנובעת מכך שגופנו מתפקד ופועל באופן שהוא אינו מכוון.
נוסף לכל אותן המחלות והתופעות הפיזיולוגיות ישנם האירועים בחיינו, שכתוצאה מחוסר זהירות אנחנו נפגעים, ולכן רצוי להבין ששמירה והגנה על גופנו יאפשר לנו חיים שהם נטולי סבל.
לאנושות בשלב זה שאנחנו נמצאים בו, בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית, אין את כל התובנות שמאפשרות לממש את אורח החיים הרגוע והשלוו, ולכן גם אין לנו את היכולת, להביא את הגוף שלנו מבחינת הפעלת הגוף, הזנת הגוף ותחזוקת הגוף, למצב שבו הוא יתפקד ויפעל באופן מאוזן ויציב, כלומר מכוון, ובכך לאפשר לעצמנו להיות בריאים יותר.
ובנוסף אנחנו לא בעלי אישיות שמחוברים לזהותנו ולמציאות האמיתית.
ברגע שנבין ונתקן נוכל לשדרג את עצמנו לרמה התפתחותית מתקדמת יותר.
רוב האנשים שחושבים שהם אכן מפעילים, מזינים ומתחזקים באופן הבריא את הגוף, הם אינם עושים זאת באופן הבריא, ולא בגלל שהם אינם רוצים, אלא בגלל שרמת המודעות שלנו כחברה, עם כל הטכנולוגיה הרפואית, וגם עם כל הטכנולוגיה הקיימת שמאפשרת לנו לחיות חיים קלים יותר, עדיין רמת המודעות של רובנו נמצאת במצב שלא מאפשרת לנו לחיות באורח חיים בריא, כך שגופנו יהיה מתאים לאורח החיים הבריא, ומותאם למהות ומטרת חיינו.
כדי להביא את הגוף שלנו לתפקוד יציב ומאוזן, כלומר מכוון, רצוי להבין שישנם הגורמים הפנימיים, וישנם גם את הגורמים החיצוניים המשפיעים על הגוף שלנו, שמשפיעים על בריאותנו.
לכן, רצוי להיות מודעים לשדרים הפנימיים שהגוף משדר לנו.
כלומר, מודעות עצמית היא זו שתאפשר לנו את הבריאות.
הרוגע והשלווה הן שתי מילים אשר מבטאות בעבורנו את תפקוד הגוף באופן הבריא.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו רגועים מבחינה רגשית, שזהו מצב שבו הגוף מתפקד ללא ייצור הרגשות הפנימיים שבנו, שגורמים לנו להיות מבולבלים, עם כל אותן המחשבות וכל אותן הדמיונות, קולות פנימיים, הרס עצמי, ושאר הבעיות האישיות שאליהן אנחנו חשופים כתוצאה מייצורם.
רגשות הם סמים, והגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים, חלקם טובים וחלקם רעים.
הרגשות הפנימיים שבנו, כוללים בתוכם את הרגשות החיובים הטובים שבנו, וכוללים גם את הרגשות השלילים הרעים שבנו.
בשלב זה הרגשות הטובים והרגשות הרעים שבנו, קיימים בכל אחד ואחת מאיתנו.
כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו, אנחנו חיים בקונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי, פיצול אישיותי.
מהם אותם הרגשות הפנימיים שבנו: הרגשות החיוביים גורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו, והם כוללים בתוכם את רגש האהבה, אושר, צחוק, שמחה, הנאה, יצר מיני, ועוד.
הרגשות השליליים גורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו, והם כוללים בתוכם את רגש הפחד, חרדה, כעס, דיכאון, לחץ, צער, עצב, ועוד.
הרגשות הפנימיים שבנו מנתקים אותנו מזהותנו האמיתית, והם הגורם העיקרי לכך שגופנו פועל ומתפקד באופן שהוא אינו מכוון, מה שגורם לכל המגוון הרחב של סוגי התופעות הפיזיולוגיות, הרגשות גורמים לנו להיחלש, והם מחלישים את המערכת החיסונית שלנו, מה שגורם לנו לחיי סבל, למחלות ואף למוות.
הרגשות הפנימיים שבנו, לא מאפשרים לנו להיות רגועים.
כלומר, רוגע זהו מצב שבו הגוף שלנו היה אמור לתפקד ולפעול באופן מכוון.
רק כאשר אנחנו רגועים, כלומר ללא ייצור הרגשות הפנימיים שבנו אנחנו מחוברים לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, מה שמאפשר לנו את ההתנהגות השפויה.
השפיות מתאפשרת לנו, כאשר אנחנו מזינים את עצמנו בנתונים האמיתיים שאותם אנחנו מעבדים, שמאפשרים לנו להגיע למסקנות האמיתיות.
השפיות שמאפשרת לנו להגיע למסקנות האמיתיות, מאפשרת לנו לתרגם באופן האמיתי את המציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
מהי שלווה? השלווה, זהו מצב שמשלים את הרוגע הפנימי, וביחד הם יוצרים את אורח החיים הבריא.
השלווה כוללת בתוכה מגוון רחב של נושאים, שרצוי להבין בהם ולחיות על פיהם, לדוגמה:
תזונה אורגנית ושתייה של מים מינראליים נקיים, וחשוב לדעת מה, כמה ומתי ואיך לאכול מתוך מגוון הרחב של אפשרויות הקיימות, ובכך לשמור על משקל קבוע ויציב, שזה אומר לא להיות שמנים וגם לא להיות רזים, פעילות גופנית ולא פעילות ספורטיבית שהיא לשם הריגוש, שמירה על טמפרטורת הגוף, היגיינה אישית, היגיינה סביבתית, נשימות סדירות, שינה של שמונה שעות בלילה לשם הטעינה האנרגטית, לחיות ללא לחץ של זמן, לחיות ללא בעיות הישרדות, להיזהר מגורמי קרינה, ועוד מגוון נושאים.
מסקנה: המודעות העצמית מאפשרת לנו את ההבנה איך להפעיל, להזין, ולתחזק את הגוף שלנו.
יכולת מודעת זו תאפשר לנו את הבריאות.
סיכום: המחלות, התופעות הפיזיולוגיות והאירועים בחיינו אינם קורים לנו ככה סתם, אנחנו אלו שגורמים להם לקרות, כתוצאה מאורח חיים שגוי שאנחנו מנהלים, שהוא אינו מתאים ליכולותיו של הגוף, והוא אינו מותאם למהות ומטרת החיים.
אורח חיים בריא מקטין את השחיקה, את הבלאי, מקטין סבל, מאריך לנו את החיים, כשהשאיפה היא לא לחלות, לא ליצור לעצמנו את כל אותן התופעות הפיזיולוגיות, לא להזדקן, מה שיאפשר לנו את הנצחיות, וחשוב שנתונים אלו יהיו קיימים במודע.
רוגע ושלווה זהו מצב שבו הגוף שלנו פועל ומתפקד באופן יציב ומאוזן, כלומר מכוון.
חשוב להבין ולזכור, שלגוף שלנו יש את היכולת לרפא, לתקן, לחדש, לנקות ואף לבנות את עצמו, ומערכת חיסונית שעזרה לנו לשרוד את כל תהליך האבולוציה שעברנו עד כה, אבל כדי שתהיה לנו את האפשרות הזו כרלוונטית, רצוי לדעת איך לאפשר לגוף שלנו לבצע זאת.
לכן, רצוי שיהיה לנו סדר תודעתי חדש.
כדי לאפשר לגוף שלנו את הרוגע והשלווה, רצוי לחיות חיים שהם בעלי סדר, שיאפשרו לנו את חיי השגרה, מה שמקנה לנו את היציבות שלו זקוק הגוף.
המסר במאמר: הבריאות תתאפשר לנו כאשר נלמד להיות רגועים מהרגשות הפנימיים שבנו, ושאורח החיים שננהל יהיה שלוו.
   
 


אין תגובות: