חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

החזון של יוסי קרמר

החזון של יוסי קרמר.

אתם/ן יכולים לתאר לעצמכם חזון כזה?

1. מקום ראשון בריאות וטבע שמירה על העולם שלנו.

2 הקניית ידע (מה שנקרא בטעות חינוך).

3. אין כלכלה (סוף לכסף לקפיטליזם הכול בחינם חיים נטולי אינטרסים).

4. אין צבאות (אין אויבים, האויב נוצר כתוצאה מהזיה רגשית).

5. אין מדינות (כל בני האנוש קהילה אחת).

6. אין דתות (המסקנה שהכתובים ההיסטוריים הם אמצעי התפתחותי).

6. אין עניים אין עשיריים.

7. אין בעיית דיור.

8. אנרגיה נקייה (שימוש והתאמה לאנרגיה האלקטרומגנטית של הארץ).

9. נפתרה בעיית הזהות (המסקנה שהרגשות הפנימיים שבנו החיוביים והשליליים ניפצו את אישיותנו, ה"אני" "הזהות" האמתית שלנו היא רגועה, רציונלית ועניינית).

10. נפתרה תעלומת הבורא ( הבנת ההבדל בין אלוהים לבורא, כשהתפילה, הדיבור הפניה נעשית לזהות הפנימית הנשגבת שאנחנו שואפים אליה, כשהבורא ברא אותנו והעולם לשם תיקון הנשמה בתהליך החיים האבולוציוניים).

11. תחיית המתים, איך הם יכולים לקום לתחייה? מה שמוביל לפתרון לכל.

והכי חשוב שהכול נעשה מתוך הבנה, רצון ובניית היכולת של כל אחד ואחת מאתנו במסע חיינו האבולוציוניים והרוחניים.

עכשיו תתעוררו אנחנו עוד לא שם.

אבל נהיה.


טרשת נפוצה

טרשת נפוצה.
מהי הסיבה לתופעה טרשת נפוצה? הגורם העיקרי לתופעה הפיזיולוגית הוא פגיעה במערכת העצבים.
כלומר הפגיעה במערכת העצבים גורמת לבעל התופעה להרס עצמי פנימי, וכאן נשאלת השאלה למה הגוף ירצה לפגוע בעצמו? והתשובה לחידה היא הרס עצמי פנימי שנובע מהרגשות הפנימיים השליליים, שיוצרים את דפוס התנהגות להרס העצמי הפנימי הזה, וזאת כדי לחבל ולדחות את הגוף לשם השמדתו ומימוש התרחשות תופעת המוות, וזאת למה? כיוון שהמחשבה האינסטינקטיבית המקובעת אך הלא מודעת אצל בעל תופעת הטרשת הנפוצה, שברגע שהרגשות השליליים מיוצרים ומורגשים בעוצמה ואין את הידע והאפשרות להתמודד להכיל  ולהירגע מהם, אז האינסטינקט הוא לדחות ולהשמיד את הגוף ולמות, שנובע מדפוס התנהגות שמשקף אישיות רגישה  אמוציונאלית שמתייחסת באופן שהוא אינו ענייני לגוף, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו בדרך למימוש מהות ומטרת חיינו שהוא ההבנה והתחברות לאני העצמי, לזהותנו האמיתית הרגועה הרציונלית והעניינית, מה שיאפשר לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן ברור יותר, שפוי יותר, ולאחר המעבר והתיקון האישיותי יתאפשר לבעל התופעה שלא לגרום לעצמו להרס עצמי פנימי, וכל זה קורה עקב כך שבעל התופעה מפרש באופן שגוי את רגשותיו הפנימיים ואת האני העצמי שלו, ולכן הוא מנותק מזהותו האמיתית.
מהם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות הפנימיים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים והשליליים.
הרגשות החיוביים כוללים בתוכם את רגש האהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים כוללים בתוכם את רגש הפחד, חרדה, דיכאון, שנאה, כעס, לחץ, עצב, צער ועוד.
רגשות פנימיים אלו ניפצו את אישיותנו שאמורה להיות רגועה נטולת רגשות שנעשית מתוך יכולת זיהוים והבנה איך לנטרלם, אישיות רגועה עם היכולת לנטרל את הזיגזג את הנדנדה הרגשית שנעה בין הרגשות החיוביים והשליליים שכוללים בתוכם את כל התדמיות האמוציונאליות בחיינו.
מהו הרס עצמי? הרס עצמי ובמקרה של תופעת טרשת נפוצה הוא פנימי, כי קיים גם הרס עצמי חיצוני, משקף מאבק בין הרגשות הטובים לרעים שיוצר את הקונפליקט, הניגוד, הפיצול באישיות.
הרס עצמי מתרחש כאשר במאבק בין הטוב לרע שאנחנו מנהלים בתוכנו הרגשות השליליים דומיננטיים, והם אלו שיוצרים את כל המחשבות שווא והדמיון השליליים, שכוללים בתוכם אינסטינקטיבית את הרצון להרס עצמי פנימי שממומש באמצעות פגיעה פיזית פנימית ולפעמים עד כדי מוות וזאת כתוצאה מחוסר היכולת המודעת איך להירגע מאותם הרגשות השליליים.
כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית טרשת נפוצה היא בבסיסה רגשית (נפשית}, וכדי לתקן את התופעה ראשית רצוי להבין את הסיבה להיווצרותה ורק לאחר ההבנה המסע הפנימי הוא לזיהוי אותם הרגשות השליליים ולהירגע מהם, כשהרוגע מנטרל את ההרס העצמי הפנימי, כמובן שנושא הרגשות הוא נושא אחד מתוך מגוון רחב של נושאים לאורח חיים בריא רגוע ושלו כמו, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת גוף יציבה, היגיינה, רוגע ועוד.
מסקנה: הסיבה לטרשת נפוצה היא רגשית (נפשית), כלומר חוסר היכולת להתמודד בעיקר עם אותם הרגשות השליליים והשלכותיהם, שמונע תפקוד של מערכת העצבים באופן תקין מתוך רצון של בעל התופעה לפגוע בעצמו.
סיכום: חוסר במודעות עצמית שאינו מאפשר לפרש באופן הנכון את כל נושא הרגשות הפנימיים שבנו, גורם לכך שאנחנו מנותקים מהאני העצמי האמיתי שלנו, והמאבק הפנימי בין הטוב והרע שמתרחש בתוכנו יוצר את כל התופעות הפיזיולוגיות למיניהן בכללן טרשת נפוצה.
הסיבה לתופעה הפיזיולוגית טרשת נפוצה מתרחשת עקב המאבק הפנימי המתרחש בין הטוב והרע, כשהרגשות השליליים כמו הפחד, החרדה, הדיכאון ועוד על כל מגוון ההזיות, המחשבות שווא, הדמיון, הקולות הפנימיים ושאר הבעיות האישיות שמתעצמים באופן כזה שבעל התופעה אינו יודע איך להכיל להתמודד ולהירגע מהם, אינסטינקטיבית שלא במודע הרצון הוא לחבל ולהרוס את הגוף ולהשתחרר ממנו ולמות, כשבתופעה זו בעל התופעה מנטרל את מערכת העצבים כנגד גופו.
המסר במאמר: כדי לצאת מתופעת טרשת נפוצה רצוי לזהות את הרגשות החיוביים והשליליים ולהירגע מהם מה שמחבר לאני העצמי.
היכולת לזהות בעיקר את הרגשות השליליים להכיל אותם ולהירגע מהם עם כל תופעות הלוואי שהם יוצרים, יאפשר לגוף לחזור לתפקוד בריא וינטרל מהמערכת העצבים לפגוע בגוף עם כל ההשלכות הבריאותיות שנובעות מהתופעה, כמובן שהכול תלוי באיזה מצב גופני נמצא בעל התופעה.
רצוי לדעת שלרגשות הפנימיים שבנו אין כל קשר לחיצוני, אלא אך ורק לפנימי לנו.
הרגשות החיוביים והשליליים הם סמים שאנחנו מייצרים בתוך גופנו לרוב שלא במודע רק שאנחנו מכנים אותם רגשות, שגורמים לנו לחיות כסהרוריים ולהתייחס לגוף ולחיים באופן רגשי, אמוציונאלי ובאופן שהוא אינו ענייני במקום באופן רציונאלי רגוע וענייני.

העין השלישית

העין השלישית.
העין השלישית היא התודעה, אז מהי התודעה? התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה היא אנרגיה ששוחזרה ושוכפלה לה על המגוון האפשרויות הרחבות הקיימות ביקום.
התודעה דומה לאותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
התודעה היא מצב הצבירה של האנרגיה ביקום שלאחר המפץ הגדול.
כדי להתחיל להבין איך ולמה, רצוי להבין ממה מורכבות להן כול צורות החיים, ולמה הם נוצרו?
כלומר, המסע לגילוי המציאות האמיתית מתחיל בנו, ובשאלה ממה אנחנו מורכבים?
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה היא זהותנו האמיתית שאותה אנחנו מנסים להבין ושאליה אנחנו שואפים להתחבר, כאשר בשלב זה בהתפתחותנו המעשה נעשה שלא במודע.
התודעה נמצאת בגזע המוח, התודעה היא אנרגיה כדורית המאפשרת את ההולוגרמה.
כלומר, התודעה צופה בתוכה, בסרט תלת מימד שמוקרן אליה מהמוח.
מה תפקידו של המוח? המוח הוא מקרן, המוח קולט את כל השדרים הפנימיים והחיצוניים שנקלטים ואשר משודרים מהגוף ומועברים למוח, כשהמוח הוא מנגנון המקשר.
המוח ממיר את אותם השדרים ומקרין את כל הידע שנאגר ומתנקז בו אל התודעה, שמוקרן כסרט בתלת ממד, שיוצר את ההולוגרמה ונקלט בתוך התודעה.
כמו כן המוח הוא איבר הקולט ומתרגם את השדרים המשודרים מהתודעה, לשם הפיקוח, הבקרה וההפעלה של הגוף.
בעת התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אוטומטי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא כלי ביולוגי, אמצעי ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
למה צריכה התודעה את הגוף? התודעה צריכה את הגוף הפיזי לשם התיקון, לשם הטרנספורמציה, לשם השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות.
התודעה לשם מימוש המודעות העצמית שלה והנצחיות, צריכה את הגוף כדי שישמש לה כהשתקפות, שישמש לה כמראה לשם ביצוע המשימה שמאפשרים לה החיים.
הבנייה למימוש מטרה זו מתרחשת בתהליך שנקרא אבולוציה, ולכן הגוף עובר מוטציה גנטית ומתפתח ומשתנה מדור לדור עד לבניית היכולת הפיזיולוגית, יכולת שתאפשר לתודעה לממש את יעודה.
לכן לחיים יש מהות ויש להם מטרה, לכן נוצרו להם כול אותם ההרכבים וצורות החיים, כשלכל אחד הדרך והמסע הייחודי לו, כאשר כולם מתנהלים בהרמוניה ביניהם.
איך נוצרה לה התודעה? כדי לענות על השאלה הזו רצוי להבין בנושא היווצרותם של החיים.
היווצרותם של החיים משקפת את התהליך שעובר היקום ומטרותיו מרגע המפץ הגדול ועד לסיומו.
החיים משקפים את הצורך האינסטינקטיבי של האנרגיה ביקום, ליצור את התנאים שיאפשרו את שכפולה והתרבותה של אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
כלומר, האנרגיה הקיימת ביקום לסוגיה הרבים, שואפת ליצור את התנאים שיאפשרו את היכולת למחזור האנרגיה הקיימת למצב הצבירה שלה.
מצב הצבירה הוא אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
מהי אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול? האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול היא ישות אנרגטית ניטראלית ונקייה שמודעת לעצמה ונצחית.
אנרגיה ניטראלית נקייה זו אינה מכילה בהרכבה טמפרטורה, משקל, ושדה אלקטרומגנטי או כל הרכב אנרגטי אחר שיגביל אותה או שימנע ממנה את החופש והחרות.
התודעה נוצרה לה במקרה שלנו בני האנוש, כאשר התאפשרו להם התנאים על פני כוכב הלכת.
התנאים החלו בשלב מסוים כאשר הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה נבנה לו באופן אינסטינקטיבי, כשבשלב מסוים הרכב זה התפצל לו להרכב זכרי והרכב נקבי, מצב זה אפשר את ההזדווגות ביניהם.
ההזדווגות מטרתה להתרבות ולהשתכפל, בעת תהליך ההזדווגות בין הזכר לנקבה נוצרת לה התודעה.
בעת היווצרותה של התודעה, התודעה נמצאת במצב הצבירה והיא חשופה לכול, ולכן היא מכילה בתוכה את כל הידע הקיים.
כדי להעלות את הידע הקיים בתודעה מתת המודע למודע, צריכה התודעה לבנות את הגוף הפיזי שלה בתהליך שנקרא אבולוציה, כך שבאמצעות החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, תוכל התודעה מתוך ניסיון החיים והידע שהיא תצבור במהלך חייה ובעזרת הגוף, להעלות את הידע הקיים בה מתת המודע למודע.
במידה ולא כך נעשה הדבר עוד בהיותה של התודעה עם הגוף, התודעה שעזבה את הגוף המת לא תהיה מודעת לעצמה ולעצם קיומה ולידע וליכולות הקיימות בה והיא לא תהיה נצחית.
כלומר, התודעה לא מימשה את יעודה בעודה הייתה בחיים עם הגוף.
אך כשהיא הייתה בחיים, הידע שהיא צברה מתוך ניסיון החיים שלה עובר לדור הבא, וכך הלאה עד למימוש מהות ומטרת החיים.
מסקנה: התודעה היא אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
התודעה היא מצב הצבירה שאליו האנרגיות לסוגיהן הקיימות ביקום שואפות להגיע.
מבחינה אבולוציונית מרגע היווצרותה של התודעה, השאיפה באמצעות הגוף, שהוא הכלי, שהוא האמצעי, לעבור תיקון, לעבור טרנספורמציה, לעבור שינוי, ולהפוך ולהיות תודעה שהיא מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, לכן לחיים יש מהות ויש להם מטרה.
סיכום: השאיפה של כול ההרכבים ההתחלתיים שהם בעלי הצורה ביקום, ליצור את התנאים להיווצרות מצב הצבירה של אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, כלומר למצב הצבירה הראשוני של האנרגיה.
מרגע ההגעה למטרה זו שנעשית באופן אינסטינקטיבי, נוצרת לה ההזדמנות שיוצרת את התודעה שמשכפלת את עצמה ומתרבה במגוון רחב של אפשרויות הקיימות ביקום כשבמקרה שלנו נעשה הדבר באמצעות הגוף, כשהשאיפה של התודעה היא להיות מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, וזה מסע התיקונים שעליה לעבור בעצמה ועם עצמה ובעזרת הגוף והחיים.
המסר במאמר: העין השלישית היא התודעה והתודעה היא מי שאנחנו, ואנחנו בתהליך האבולוציה שואפים להעלות את כל הידע הקיים בתת המודע שלנו למודע, ובכך להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונצחיים.

חינוך מחדש במשטרים אפלים

חינוך מחדש.
איך יצרו הנאצים ומשטרים אפלים דומים אחרים זן שחונך מחדש לשם מימוש האידיאולוגיה האפלה שלהם?
"פיהרר, תן פקודה ואנו נבצע
".
איך יצרו הנאצים בן אנוש אפל שמחובר לרגשות השליליים ובעיקר לרגש הרוע? יוצרים את מה שנקרא "הדחליל החלול" לוקחים בן אנוש ומעבירים אותו חינוך מחדש מגיל צעיר מאד, כשמתוכו מוציאים את כול הערכים המשקפים את ה"אני" העצמי האמתי הרגוע והשלו ומרוקנים אותו מכול הרגשות החיוביים, ויוצקים לתוכו ערכים אפלים רעים שכוללים דפוסי התנהגות אך ורק מהרגשות השליליים.
לאחר החינוך מחדש נוצר בן אנוש שמפוצל, שמאולף, שמתוכנת לרוע, וכשאילוף זה נעשה להמונים מתקבלת חברה משוכפלת שנאמנה לאג'נדה שיצר הפיהרר במקרה של הנאצים ונאמנות מוחלטת לו, ללא כול יכולת למחשבה אחרת, אלטרנטיבית שתאפשר יציאה מהתבנית המחשבתית שבה הוא כלוא, מה שיוצר נאמנות פנאטית עד המוות.