שיבוט.
האם לשבט? שיבוט גנטי זהו תהליך מדעי מלאכותי, כלומר תהליך שהוא אינו כדרך הטבע ליצירת צאצאים.
התהליך של השיבוט הגנטי ליצירת צאצאים, כלומר יצירת יצורים חיים, מתאפשר באמצעות מניפולציה ביולוגית.
שלב ראשון בשיבוט, מסירים את הדי.אן.אי. מהביצית של הנקבה, וגורמים לכך שהתא יהיה ריק, ושלא יהיה בתא כל מאפיין גנטי השייך לתורמת.
שלב שני, לאחר השלב הראשון לוקחים תא בוגר אחר אשר הופעל מחדש, במקרה של הכבשה דולי שעברה שיבוט נלקח התא מעטיני הכבשה התורמת.
התא ממוזג לתוך הביצית החלולה שהיא ללא הדי.אן.אי. באמצעות זרם חשמלי, התהליך נקרא השתלה גרעינית.
שלב שלישי, הביצית שהופרתה זה עתה מושתלת לתוך רחמה של נקבה אחרת, כלומר אם פונדקאית.
העובר מתפתח בתהליך של היריון רגיל, וזהו העיקרון שעליו מתבסס השיבוט.
נושא השיבוט יכול להצליח, כלומר אפשר ליצור יצור, צאצא, שהוא חי וזה כבר הוכח.
אבל, במבחן החיים נועד המעשה לכישלון מבחינתם של בעלי החיים ששובטו, וגם מבחינתם של אותם מדענים, ששואפים לשבט וליצר צאצאים באמצעות מניפולציה ביולוגית.
כדי להבין למה הנושא של שיבוט אינו יכול להתקיים במבחן המציאות האמיתית, רצוי להבין את התהליך של החיים עצמם, מרגע שנוצרו על הכוכב ועד להשגת מימוש מהות ומטרת החיים מבחינה אבולוציונית.
לכול זן יש את תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שעליו לעבור, וזאת בכדי לבנות את עצמו בעצמו ובהתאם, כשכול תהליך ההתפתחות מבוסס על אירועים אישיים וחברתיים שמאפשרים את אוסף התובנות לרצף של הבניה הגנטית.
השיבוט גורם לרצף אבולוציוני זה להיקטע, כלומר הסדר נשבר, הופר, כתוצאה מהתערבותו של גורם זר בתהליך.
כלומר, ללא האירועים בחיים שיוצרים את השלבים בתהליך הבניה של הגוף הפיזי שלנו, מתוך החקירה והלמידה באמצעות ניסיון החיים והידע שאנחנו צוברים בחיינו, לא יכול אף זן לשרוד בטבע בתהליך האבולוציה.
לכן, אין קיצורי דרך בחיים, ומניפולציות ביולוגיות כמו שיבוט אינן יכולות להחליף את התהליך הטבעי.
מסקנה: שיבוט שמטרתו ליצור ו/או לשחזר זן מסוים לשם ההמשכיות וההישרדות, באמצעות מניפולציה ביולוגית, במבחן החיים מבחינה אבולוציונית אינו ניתן ליישום.
בעלי החיים שבן האנוש ייצור באמצעות שיבוט נועדו לחיי סבל מבחינה פיזיולוגית, למחלות ולמוות.
כלומר, הבניה, הלמידה וההתפתחות חייבת להתחיל מבראשית.
להתחיל מבראשית זה אומר, בניה של גן אחר גן בתהליך שנקרא אבולוציה, ואין קיצורי דרך בנושא של החיים על הכוכב שלנו.
ההבנה של המדענים בנושא תהליך האבולוציה, וההתייחסות שלהם לנושא החיים היא אינה עניינית, אלא כמשחק, שמאפשר מניפולציות ביולוגיות ולקצר תהליכים.
מצב זה גורם למדענים לדמיין, מה שיוצר מציאות שהיא אשליה, ואשליות במבחן המציאות האמיתית מתנפצות להן.
סיכום: כול הזנים בטבע כולל המין האנושי שהגיעו לשלב התפתחותי מסוים, עשו זאת בתהליך של בנית הרצף הגנטי מנקודת בראשית, בניה עצמית מהגן הראשון ועד אוסף הגנים שיוצרים את מבנה הדי.אן.אי. שיוצר את מבנה הגוף הפיזי, שנבנה בתהליך של חקירה, למידה, והתפתחות אבולוציונית, שנצבר מתוך ניסיון החיים והידע שעבר ונצבר במשך דורות רבים, לשם ההישרדות ומימוש מהות ומטרת החיים, וכך יצרו אותם הזנים את מי שהם.
המין האנושי למד מהאירועים ומהשגיאות שהוא עשה בתהליך האבולוציה, שאפשרו לו לתקן, לשפר, ולבנות את עצמו, ואת המשך הסדר הגנטי אי אפשר לבצע בתהליך השיבוט.
יצירת צאצאים לשם העברת הידע הגנטי לדורות הבאים, צריכה להתבצע באופן הטבעי לשם ההתרבות באמצעות של קיום יחסי מין בין הזכר והנקבה, שיוצר את הריאקציה שבין הזרע לביצית, שמאפשר את ההיריון והלידה והעברת הידע הגנטי מדור לדור, וזה אינו התהליך שנעשה באמצעות שיבוט.
כול ניסיון לשבט יצור חי יוצר אצל הצאצאים בלבול בסדר הטבעי שעבר מדור לדור, כיוון שאין להם שושלת מאחוריהם.
המסר במאמר: יצירת רעיון דמיוני יוצרת מציאות שהיא אשליה, יצירת מציאות שהיא אשליה תתנפץ לה במבחן המציאות האמיתית.
יצירה דמיונית של שיבוט, זו יצירת מציאות שהיא אשליה, שבמבחן המציאות האמיתית התנפצה לה, ותתנפץ לה גם בעתיד.
לכן, רצוי לאפשר בתהליך האבולוציה לכול זן לבנות לעצמו את הסדר הגנטי הטבעי שלו שמבוסס על שושלת בריאה ויציבה, מתוך החקירה, הלמידה, וההתפתחות, שמתאפשר מתוך ניסיון החיים והידע שנצבר במהלך החיים, שצריך לעבור מדור לדור על פי סדר, ולא להתערב ולבלבל את הסדר באמצעות מניפולציות ביולוגיות.
האם לשבט? שיבוט גנטי זהו תהליך מדעי מלאכותי, כלומר תהליך שהוא אינו כדרך הטבע ליצירת צאצאים.
התהליך של השיבוט הגנטי ליצירת צאצאים, כלומר יצירת יצורים חיים, מתאפשר באמצעות מניפולציה ביולוגית.
שלב ראשון בשיבוט, מסירים את הדי.אן.אי. מהביצית של הנקבה, וגורמים לכך שהתא יהיה ריק, ושלא יהיה בתא כל מאפיין גנטי השייך לתורמת.
שלב שני, לאחר השלב הראשון לוקחים תא בוגר אחר אשר הופעל מחדש, במקרה של הכבשה דולי שעברה שיבוט נלקח התא מעטיני הכבשה התורמת.
התא ממוזג לתוך הביצית החלולה שהיא ללא הדי.אן.אי. באמצעות זרם חשמלי, התהליך נקרא השתלה גרעינית.
שלב שלישי, הביצית שהופרתה זה עתה מושתלת לתוך רחמה של נקבה אחרת, כלומר אם פונדקאית.
העובר מתפתח בתהליך של היריון רגיל, וזהו העיקרון שעליו מתבסס השיבוט.
נושא השיבוט יכול להצליח, כלומר אפשר ליצור יצור, צאצא, שהוא חי וזה כבר הוכח.
אבל, במבחן החיים נועד המעשה לכישלון מבחינתם של בעלי החיים ששובטו, וגם מבחינתם של אותם מדענים, ששואפים לשבט וליצר צאצאים באמצעות מניפולציה ביולוגית.
כדי להבין למה הנושא של שיבוט אינו יכול להתקיים במבחן המציאות האמיתית, רצוי להבין את התהליך של החיים עצמם, מרגע שנוצרו על הכוכב ועד להשגת מימוש מהות ומטרת החיים מבחינה אבולוציונית.
לכול זן יש את תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שעליו לעבור, וזאת בכדי לבנות את עצמו בעצמו ובהתאם, כשכול תהליך ההתפתחות מבוסס על אירועים אישיים וחברתיים שמאפשרים את אוסף התובנות לרצף של הבניה הגנטית.
השיבוט גורם לרצף אבולוציוני זה להיקטע, כלומר הסדר נשבר, הופר, כתוצאה מהתערבותו של גורם זר בתהליך.
כלומר, ללא האירועים בחיים שיוצרים את השלבים בתהליך הבניה של הגוף הפיזי שלנו, מתוך החקירה והלמידה באמצעות ניסיון החיים והידע שאנחנו צוברים בחיינו, לא יכול אף זן לשרוד בטבע בתהליך האבולוציה.
לכן, אין קיצורי דרך בחיים, ומניפולציות ביולוגיות כמו שיבוט אינן יכולות להחליף את התהליך הטבעי.
מסקנה: שיבוט שמטרתו ליצור ו/או לשחזר זן מסוים לשם ההמשכיות וההישרדות, באמצעות מניפולציה ביולוגית, במבחן החיים מבחינה אבולוציונית אינו ניתן ליישום.
בעלי החיים שבן האנוש ייצור באמצעות שיבוט נועדו לחיי סבל מבחינה פיזיולוגית, למחלות ולמוות.
כלומר, הבניה, הלמידה וההתפתחות חייבת להתחיל מבראשית.
להתחיל מבראשית זה אומר, בניה של גן אחר גן בתהליך שנקרא אבולוציה, ואין קיצורי דרך בנושא של החיים על הכוכב שלנו.
ההבנה של המדענים בנושא תהליך האבולוציה, וההתייחסות שלהם לנושא החיים היא אינה עניינית, אלא כמשחק, שמאפשר מניפולציות ביולוגיות ולקצר תהליכים.
מצב זה גורם למדענים לדמיין, מה שיוצר מציאות שהיא אשליה, ואשליות במבחן המציאות האמיתית מתנפצות להן.
סיכום: כול הזנים בטבע כולל המין האנושי שהגיעו לשלב התפתחותי מסוים, עשו זאת בתהליך של בנית הרצף הגנטי מנקודת בראשית, בניה עצמית מהגן הראשון ועד אוסף הגנים שיוצרים את מבנה הדי.אן.אי. שיוצר את מבנה הגוף הפיזי, שנבנה בתהליך של חקירה, למידה, והתפתחות אבולוציונית, שנצבר מתוך ניסיון החיים והידע שעבר ונצבר במשך דורות רבים, לשם ההישרדות ומימוש מהות ומטרת החיים, וכך יצרו אותם הזנים את מי שהם.
המין האנושי למד מהאירועים ומהשגיאות שהוא עשה בתהליך האבולוציה, שאפשרו לו לתקן, לשפר, ולבנות את עצמו, ואת המשך הסדר הגנטי אי אפשר לבצע בתהליך השיבוט.
יצירת צאצאים לשם העברת הידע הגנטי לדורות הבאים, צריכה להתבצע באופן הטבעי לשם ההתרבות באמצעות של קיום יחסי מין בין הזכר והנקבה, שיוצר את הריאקציה שבין הזרע לביצית, שמאפשר את ההיריון והלידה והעברת הידע הגנטי מדור לדור, וזה אינו התהליך שנעשה באמצעות שיבוט.
כול ניסיון לשבט יצור חי יוצר אצל הצאצאים בלבול בסדר הטבעי שעבר מדור לדור, כיוון שאין להם שושלת מאחוריהם.
המסר במאמר: יצירת רעיון דמיוני יוצרת מציאות שהיא אשליה, יצירת מציאות שהיא אשליה תתנפץ לה במבחן המציאות האמיתית.
יצירה דמיונית של שיבוט, זו יצירת מציאות שהיא אשליה, שבמבחן המציאות האמיתית התנפצה לה, ותתנפץ לה גם בעתיד.
לכן, רצוי לאפשר בתהליך האבולוציה לכול זן לבנות לעצמו את הסדר הגנטי הטבעי שלו שמבוסס על שושלת בריאה ויציבה, מתוך החקירה, הלמידה, וההתפתחות, שמתאפשר מתוך ניסיון החיים והידע שנצבר במהלך החיים, שצריך לעבור מדור לדור על פי סדר, ולא להתערב ולבלבל את הסדר באמצעות מניפולציות ביולוגיות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה