תרגום/Translate

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים. האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים. רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? דברו איתי! הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון, קולות, הרס עצמי וכל אותן תופעות אישיותיות. זכרו שלרגשות הפנימיים שבנו אין כול קשר לחיצוני.Self-awareness, sanity, post-schizophrenia, manic depression, depression, fear, anxiety, inner voices, self-destruction, etc., and I experienced the process without help and pills. Can you identify your inner feelings? Do you suffer from your feelings? Do you interpret your feelings correctly? Because if not the ego and reality are confused by what creates chaos in life. Want to know how to get out of this mental confusion ...? Talk to me! The body is a drug factory only we call those positive and negative emotions that cause us to hallucinations, delusions, imagination, voices, self-destruction and all these personality phenomena. Remember that our inner feelings have nothing to do with the exterior.

שנאה

שנאה.
מהי שנאה? שנאה היא רגש אחד מתוך מגוון רחב של רגשות הקיימים בנו.
הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים, רק שאנחנו מכנים אותם רגשות.
הרגשות הפנימיים שבנו גורמים לנו להזיות, למחשבות שווא, דמיון, הרגשות אינם יציבים והם מלווים בהתנהגות שמשתנה בהתאם לכל סוג רגש ורגש, שגורמים לנו ליצור לעצמנו מציאויות שהן אשליה.
דוגמה למחשבה שגויה לרגש השנאה הפנימי שבנו.
אם אני מרגיש את רגש השנאה, ואני שונא כביכול את החבר שלי.     
אז אני הוא זה שמרגיש את רגש השנאה, רגש השנאה הוא פנימי הוא בי, רגש השנאה הוא בגופי הוא בתוכי, לכן אני שונא אך ורק את עצמי, ואז אני נכנס למצב של הזיה, ואז אני מתנהג בהתאם לרגש השנאה הפנימי הקיים בי.
אני לא שונא את החבר שלי, ואני גם לא שונא שום דבר אחר שהוא חיצוני לי, כי אני שונא אך ורק את עצמי.
כתוצאה מחוסר ההבנה, אני מייחס, משליך, את מה שרק אני מרגיש, שזה את רגש השנאה הקיים בתוכי כלפי החבר שלי, כשבעצם הוא הופך להיות האובייקט, הקורבן שבחרתי לעצמי.
בגלל חוסר ההבנה ופרוש שגוי לרגשות הפנימיים שבי, אני חושב שאני שונא את החבר שלי, ובכך אני מאבד את זהותי.
למה אני מאבד את זהותי האמיתית? אני מאבד את זהותי האמיתית, כיוון שאם אני חושב שרגש השנאה שקיים בי קיים בחבר שלי, כשבפועל אני מייחס את רגש השנאה שבי כלפיו, אז אני חושב ומדמיין שהוא זה אני, כשבעצם הוא ההשתקפות שלי הוא המראה למי שאני.
ישנם אנשים שחושבים שאם שונאים אותם הם האשמים, אבל זו טעות לחשוב כך, הם אינם אשמים.
זה נכון לא רק לגבי רגש השנאה, זה נכון גם לגבי כול שאר הרגשות הפנימיים שבנו, שמעצם ייצורם והפעלתם אישיותנו תתנפץ למגוון רחב של דמויות בדמיון שלנו, שהופכות להיות התדמית שלנו בחיי היום יום, כלומר אנחנו לא אוהבים, שונאים, מפחדים, חרדים ועוד, מאף אחד אחר מלבד מעצמנו, וכך גם עם שאר הרגשות הפנימיים שבנו.
מהם אותם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות הפנימיים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים וגם את הרגשות השליליים.
הרגשות החיוביים שבנו כוללים בתוכם את כל אותם הרגשות, שגורמים לנו להרגיש טוב איתם, כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, הנאה, יצר מיני, ועוד.
הרגשות השליליים שבנו כוללים בתוכם את כול אותם הרגשות שגורמים לנו להרגיש איתם רע כמו, פחד, חרדה, דיכאון, שנאה, לחץ, כעס, צער, עצב ועוד.
הרגשות הפנימיים שבנו אינם מאפשרים לנו את הרוגע הפנימי.
מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו לא מייצרים ריגושים בתוך גופנו הפיזי, ולא מפעילים אותו באמצעות הרגשות החיוביים שבנו וגם לא באמצעות הרגשות השליליים שבנו, מה שמאפשר לנו להתנהג באופן רגוע, רציונאלי וענייני ללא הנדנדה הרגשית, ללא הזיגזג הרגשי, שנע בין הרגשות שציינתי.
כיום אישיותנו היא רגישה, אמוציונלית שהיא אינה עניינת, אישיות שמתייחסת לגוף שלה באופן הלא מתאים והלא בריא, ואישיות שאינה מותאמת למהות ומטרת החיים.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו לעבד נתונים ולהגיע למסקנות האמיתיות, מה שמאפשר לנו את הבהירות את השפיות.
מהי אישיותנו האמיתית? זהותנו האמיתית היא אישיות רגועה, רציונלית ועניינית, שמתייחסת לגוף שלה באופן המתאים והבריא עם אורח חיים בעל סדר ושיגרה שהוא רגוע ושלוו, אישיות שמותאמת למהות ומטרת החיים.
לכן, כאשר נזהה את רגש השנאה הפנימי שבנו ונלמד איך לא לשנוא את עצמנו, נבצע לעצמנו תיקון אישיותי ובריאותי משמעותי במסע שלנו להתחבר לזהותנו האמיתית ולהתאים את עצמנו למציאות האמיתית.
השנאה יוצרת את ההפרדה ואת הגזענות בעולם.
השנאה נובעת מהפחד הפנימי שבנו מעצמנו, שמושלכת כלפי האחר, כלפי השונה מאיתנו.
התיקון האישיותי יתבצע כאשר נלמד לזהות בתוכנו את רגש השנאה, ומתוך הבנה ורצון נתנתק ממנו.
אבל עיקר התיקון האישיותי יתרחש מעצם ההבנה שכשאנחנו שונאים אנחנו בעצם שונאים אך ורק את עצמנו.
מסקנה: רגש השנאה הוא אישי הוא פנימי הוא אינדיבידואלי, ולכן השונא שונא אך ורק את עצמו.
כתוצאה מפרוש שגוי לרגשותינו, השונא מייחס, משליך, את רגש השנאה הפנימי שקיים רק בו כלפי האובייקט, כלפי הקורבן שהוא בחר לעצמו, כדי להוציא את תסכולו הרגשי הפנימי האישי. 
סיכום: רגש השנאה ושאר הרגשות הפנימיים שבנו גורמים לנו לפרש באופן שגוי את זהותנו האמיתית וכתוצאה מכך אנחנו מפרשים באופן שגוי גם את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים.
כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו מערכות היחסים שאנחנו מנהלים, הופכות להיות רגשיות, אמוציונליות שאינן ענייניות, שהופכות את האנשים שעימם אנחנו בקשר לכמעט לבלתי אפשרית, ורגש השנאה משקף זאת.   
המסר במאמר: כשאתם שונאים אתם שונאים אך ורק את עצמכם.
לשנוא לא בריא ואף יכול לפגוע בבריאות אם לא יבוצע התיקון האישיותי.
כשאנחנו שונאים זה לא האני העצמי שלנו זו לא זהותנו האמיתית.
   
ד � @Z `Y שלה היא תעורר אצלו דפוס התנהגות שהיא לא ידעה שקיים בו, וזה את עוצמת הרגשת חרדת הנטישה שהוא ירגיש לפני או בעת הפרידה או אחרי הפרידה או סתם ככה פתאום כתוצאה מחשד דמיוני שלו או בגלל משבר רגשי אישי שלו עם עצמו.
אבל, רצוי לזכור שהרגשת חרדת הנטישה זהו רגש אחד שיכול להתעורר מתוך מגוון רחב של רגשות הקיימים, שיש להם השלכות על המערכת הזוגית.
בת זוג שרוצה להיפרד מבן הזוג שלה, רצוי שתלמד ותדע איך לעשות זאת, כדי שלא לעורר בו רגשות בעוצמה כזו שהוא לא יוכל להתמודד איתם שיהפכו אותה לקורבן, וזאת כדי שתשמור ותגן על עצמה.
מסקנה: בת זוג שבן זוגה כועס וצועק עליה ואף מגיע למצב שהוא מכה אותה, התעוררו בו רגשות שליליים שגרמו לו להזיות, למחשבות שווא, לדמיון, שגרמו לו לבלבול, שאותם הוא משליך, מייחס, כלפי האובייקט שהיא בת הזוג שלו שהופכת להיות קורבן.
סיכום: חוסר הבנה לנושא מהות ומטרת הזוגיות, ובעיקר התייחסות שגויה לנושא הרגשות החיוביים והשליליים שהם הקריטריונים העיקריים לבחירת בן/בת הזוג, יגרמו לשני בני הזוג ליצור אשליה שיכולה להתנפץ לה במבחן המציאות, ולהגיע עד כדי רצח.
הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות, לכן בחירת בן/בת זוג תחת השפעת סם הרגשות וכשנמצאים בהזיה רגשית אינה מאפשרת להכיר את בן/בת הזוג באופן האמיתי.
המסר במאמר: לרוב בת הזוג נבחרת כדמות אימהית, לכן בחירת בת/בן זוג רצוי שתתנהל באופן רגוע, רציונלי וענייני, שמותאם למהות ומטרת החיים, ולא מתוך הצורך והנזקקות הרגשית, האמוציונלית והלא עניינית.
כיום האנושות חיה בין הרגשות החיוביים שגורמים להרגשה הטובה כמו, אהבה, אושר, צחוק, הנאה, שמחה, יצרים, תשוקה, תאווה ועוד, לבין הרגשות השליליים שגורמים להרגשה הרעה כמו, פחד, חרדה, דיכאון, חרדת הנטישה, כעס, ייאוש, לחץ, צער, עצב ועוד, ועם הנדנדה הרגשית הזו, עם הזיגזג הרגשי הזה, בנויה לה מערכת היחסים, וככה נוצרת לה אשליה.
רק כאשר בן האנוש הוא רגוע, כלומר כאשר הוא אינו מייצר, מפעיל, ומתנהג באמצעות הרגשות הפנימיים שציינתי, הוא מחובר לאני העצמי שלו, לזהותו האמיתית, ולכן היכולת שלו לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא וחי תעשה באופן ברור יותר, שפוי יותר.
לכן, הקריטריונים לבחירת בן/בת הזוג רצוי שיהיו באופן רגוע, רציונלי ועניינית ולא באמצעות רגשות, מה שימנע ויכוחים, מריבות, אלימות, ובמקרים מסוימים רצח.
  

תרומה - קראתם השכלתם ואתם רוצים לתרום PAYPAL קופה לתשלום לחצו כאן...