חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

שלום

שלום.
מהו שלום? שלום זוהי מציאות זמנית שבה החליט או החליטו קבוצת אנשים שהיו מסוכסכים ורבו ונלחמו ביניהם, להפסיק את הלוחמה ולא להילחם ביניהם יותר, כתוצאה ממניעים כאלו או אחרים, כלומר אותן קבוצות החליטו שלא לריב ולא להרוג או לנסות להרוג אחד את השני בשלב זה, שלום זוהי מציאות זמנית של אי לוחמה.
למה הכוונה? התקופה שבה בני האנוש חיים בשלום ביניהם תקפה לתקופה מסוימת, שזוהי מציאות שהיא לא קבועה ולא יציבה, ושיכולה להשתנות בכל רגע נתון למצב של סכסוך ואלימות.
אנשים ששואפים לשלום הם אנשים ששואפים לאי לוחמה לתקופה מסוימת, אם המעשה נעשה במודע או שהמעשה נעשה שלא במודע.
מה רצוי שיהיה? רצוי שתהיה מציאות של רוגע ושל שלווה, וזו מציאות שהיא קבועה ויציבה, מציאות שבה לא נמצאים במצב זמני של מלחמה וגם לא נמצאים במצב זמני של שלום.
כלומר, האלטרנטיבה למציאות של שלום ושל מלחמה היא מציאות של רוגע ושלווה.
מציאות של רוגע ושל שלווה היא המציאות האמיתית, כל מציאות אחרת יוצרת מציאות שהיא אשליה.
מהי מציאות של רוגע ושלווה? מהו הרוגע הפנימי? הרוגע הפנימי זהו מצב שבו אנחנו איננו מייצרים ומפעילים את רגשותינו הפנימיים, לא את הרגשות החיוביים שבנו וגם לא את הרגשות השליליים שבנו, מה שמאפשר את ההתנהגות הרגועה.
הרוגע הפנימי מנטרל את הנדנדה הרגשית, את הזיגזג הרגשי, שנע בין הרגשות החיוביים והשליליים, מה שמנטרל את כל המחשבות שווא והדמיון ושאר בעיות האישיות הנלווים לרגשות הפנימיים שבנו.
מהם אותם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות הפנימיים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים שבנו וגם את הרגשות השליליים שבנו.
הרגשות החיוביים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות שגורמים לנו להרגיש טוב איתם כמו, אהבה, אושר, הנאה, שמחה, צחוק, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים שבנו כוללים בתוכם את הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע איתם כמו, פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער, עצב ועוד.
כאשר אנחנו רגועים אנחנו מחוברים לעצמנו, לזהותנו האמיתית, ואז היכולת שלנו לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים תעשה באופן ברור יותר, שפוי יותר.
הרוגע הפנימי מנטרל את הרגשות, את האמוציות, שהם הגורם העיקרי לכך שאנשים אינם רגועים ושנלחמים אלה באלה.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו את הרציונליות ואת ההתייחסות העניינית לגוף ולאורח החיים, שתואמת למהות ומטרת חיינו.
מהי שלווה? שלווה משלימה את הרוגע הפנימי בכך שאורח חיינו מנוהלים בסדר ובשגרה, שמאפשר לנו את אורח החיים הבריא, השלווה כוללת בתוכה מגוון נושאים כמו, תזונה, פעילות גופנית, שינה, שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, שמירה על טמפרטורת הגוף, נשימות סדירות, חיים ללא לחץ של זמן, חיים ללא דאגות הישרדות וחיים שהם אינם בעלי אינטרס כספי או אחר ועוד.
מהי מציאות שהיא אשליה? מי שחי במציאות של שלום ולא במציאות שהיא רגועה ושלווה, חי במציאות שהיא אשליה.
מי שחי במציאות של מלחמה ולא במציאות שהיא רגועה ושלווה, חי במציאות שהיא אשליה.
מציאות שהיא אשליה תתנפץ לה במבחן המציאות האמיתית.
הסכם שלום או מצב של מלחמה זוהי מציאות שהיא לתקופה מסוימת שהיא אינה קבועה ושהיא אינה יציבה, שיכולה להשתנות בכול רגע נתון ממצב אחד למצב שני.
המציאות האמיתית היא מציאות רגועה ושלווה, במציאות האמיתית הרגועה והשלווה כול בני האנוש בעולם צריכים לחיות כקהילה אחת, שחייה את חייה ברוגע ובשלווה עם מטרות משותפות למימוש והגשמת מהות ומטרת החיים.
במציאות האמיתית הרגועה והשלווה אין חלוקה למדינות, אין גבולות, אין גדרות וחומות, אין המנונים, סמלים, דגלים, צבא, אמצעים להשמדה, עדות, דתות, כתות, שבטים, אשר מפרידים את קהילת בני האנוש בעולם.
ההבנה, הרצון, ובניית היכולת לחיי רוגע ושלווה שהיא מציאות קבועה ויציבה, צריכה להיות עם הבנה ורצון משותף לכולם.
לחיים של כולנו יש מהות ויש להם מטרה, הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית והן מהבחינה הרוחנית.
ההבנה, הרצון ובניית היכולת לחיות במציאות של רוגע ושלווה, תתאפשר ותתרחש רק כאשר השאיפה של כול בני האנוש בעולם תהיה לא למציאות של שלום, והשאיפה גם לא תהיה למציאות של מלחמה, אלא למציאות האמיתית שהיא המציאות הרגועה והשלווה.
רק לאחר שבן האנוש יתקן וישנה את אישיותו, תשתנה המציאות שבה הוא נמצא וחי ולא להפך.
מסקנה: מציאות של שלום זהו מצב זמני של מציאות שהיא ללא מלחמה, ואילו מציאות של מלחמה היא מציאות זמנית שהיא ללא שלום.
סיכום: מציאות רגועה ושלווה היא מציאות שאין בה מציאות של שלום ושאין בה מציאות של מלחמה.
מציאות אמיתית זו מנטרלת את הצורך במדינות, במציאות זו אין גבולות, אין גדרות וחומות, אין המנונים, סמלים, דגלים, צבא, אמצעים להשמדה, עדות, דתות, כתות, שבטים ועוד, אשר מפרידים את קהילת בין בני האנוש בעולם ואשר יוצרים את הגזענות בעולם, קהילה אחת עם חזון משותף לכולם למימוש מהות ומטרת החיים.
המסר במאמר: שינוי אישיותי ישנה את המציאות ולא להפך.
 





 

אין תגובות: