חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

המפץ הגדול

המפץ הגדול.
המאמר מתייחס לאלו המאמינים במפץ הגדול.
במציאות האמתית לא התרחש המפץ הגדול ואין גלקסיות אין חלל קיימת מעלינו כיפה בבריאה של הבורא.
מה התנפץ במפץ הגדול? הפרוש שלי להתרחשות המפץ הגדול הוא, התפרקותה, התנפצותה והשתנותה של אנרגיה מגובשת.
איך אפשר לדעת מה התנפץ לו במפץ הגדול? כדי לענות על השאלה הזו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו ולהבין, לאן אנחנו כסוג של הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה כחלק מהיקום, לאן אנחנו שואפים להגיע, כלומר עלינו להבין מה מהות ומטרת חיינו וזאת כדי להבין מה התנפץ לו במפץ הגדול? לכן המסע לפתרון החידה צריך להתחיל בנו.
הידע לאן השאיפה שלנו להגיע בשלב זה נמצאת אצל כולנו בתת מודע.
כשהשאיפה היא להתפתח ולהגיע לרמת מודעות עצמית שתאפשר לנו להיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונצחיים.
למה? כי לאן שאנחנו שואפים להגיע, וגם שאר אותן ההרכבים והצורות האנרגטיות האחרות ביקום שאופות להגיע, זה לאן שהיקום כולו שואף להגיע, וזה לאותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
לכן, הכול ביקום תוך כדי התהליך שואפים ליצור לעצמם את התנאים המתאימים להגיע אל המצב הצבירה שממנו החל הכול, שאיפה זו כוללת גם אותנו.
מרגע המפץ הגדול ועד לחזרתה של האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול למצבה הראשוני, היקום הוא בית חרושת לייצור ושכפול של אותה האנרגיה שהתנפצה לה.
השאיפה של כול ההרכבים לצורותיהם היא ליצור את התנאים המתאימים, שיאפשרו את היווצרותה ושכפולה של אותה האנרגיה שהתנפצה.
כלומר, השאיפה היא למצב הצבירה.
לאחר המפץ הגדול נכון להיום מדענים חוקרים קבעו שלחומר יש ארבעה מצבי צבירה, שהם מוצק, נוזל, גז ופלזמה, אבל במפץ הגדול התנפצה לה אותה האנרגיה שממנה נוצרו להן גם כול אותן ארבעת מצבי הצבירה שכביכול המדענים החוקרים קבעו, ולכן ארבעתם אינם יכולים להיות מצבי צבירה.
קיים רק מצב צבירה אחד, והמצב הצבירה היחידי הוא אותה האנרגיה שהתנפצה ושממנה נוצר לו היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, שכולל גם ישויות אנרגטיות שנוצרו להן תוך כדי התהליך והאירועים שהיקום חווה שנמצאות כבר במצב צבירה.
מצב צבירה מוגדר כישות אנרגטית שהיא ניטראלית ונקייה, שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
מהי אותה האנרגיה הניטראלית הנקייה? האנרגיה הניטראלית הנקייה היא אנרגיה שהפכה להיות ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
ישות אנרגטית ניטראלית ונקייה זו היא אינה בעלת שדה אלקטרומגנטי, טמפרטורה ומשקל, וכול סוג כזה או אחר של הרכב שיכול לקשור או להגביל אותה מהחופש ומהחרות שמשקף את מורכבותה והתנהגותה של אותה ישות.
איך כול זה קשור למין האנוש? כדי לענות על השאלה הזו רצוי להבין מהו תהליך היווצרות החיים?
החיים נוצרו לאחר שהתאפשרו התנאים על הכוכב, ולאחר שהרכב אנרגטי איפשר את התפצלותו של ההרכב ההתחלתי לאנרגיה זכרית ואנרגיה נקבית.
בעת ההזדווגות בין הזכר לנקבה לשם ההתרבות נוצרה לה התודעה.
מהי התודעה? התודעה היא האנרגיה ששוכפלה לה והיא דומה לאותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
אם כך לשם מה נוצר לו הגוף הפיזי? הגוף בתהליך האבולוציה תפקידו לשמש לתודעה כהשתקפות, כמראה.
למה צריכה התודעה את ההשתקפות? התודעה צריכה את ההשתקפות, לשם התיקון, לשם הטרנספורמציה, לשם השינוי והמעבר למימוש המודעות העצמית והנצחיות בתהליך החיים לשם העלאת הידע לכך מתת מודע למודע.
ללא הגוף והחיים לא תוכל התודעה לממש את יעודה.
ממה מורכב בן האנוש? בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
הגוף הפיזי הוא כלי ביולוגי, אמצעי ביולוגי, שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
התודעה, בעת התרחשות תופעת המוות משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
מה כול זה קשור לנושא הרוחני? תובנות אלו מובילות אותי לפתרון החידה לנושא הרוחני.
איך? מעצם השאלה הבאה, האם ישות אנרגטית ניטראלית ונקייה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, ושאנחנו כתודעה בעלת גוף בתהליך החיים שואפים להגיע אליה, יכולה הייתה להתנפץ לה במפץ הגדול?
התשובה היא שישות שהיא נצחית, היא נצחית, ולכן היא אינה יכולה להתנפץ.
לכן, הפתרון לנושא הרוחני הוא, שהמפץ הגדול לא היה יכול להתרחש כלל.
כלומר, אין יקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, אין את כוכב הלכת שעליו אנחנו חיים וכול מה שהוא מכיל, ואין גם אותנו המין האנושי.
איך זה נעשה? הכול מתרחש בתודעתנו כנשמות בעולם האמיתי, כנשמות אנחנו צופים במתרחש בתודעתנו.
כלומר, כנשמות הופנטנו על ידי הבורא, ואנחנו כנשמות מבחינה תודעתית נמצאים במציאות מדומה, וצופים בסרט שהוא תלת מימד שיוצר את האשליה.
סרט תלת המימד זה שיוצר את האשליה, משודר לנו לתודעה כנשמות שנמצאות במצב של הפנוט, שיוצר מציאות מדומה, שדר אנרגטי זה משודר לכול נשמה ונשמה, מה שיוצר מציאות מדומה, שכביכול יש יקום, שכביכול יש עולם, שכביכול אנחנו בני אנוש חיים ומתים, שדר אנרגטי זה כולל בתוכו את כל הגלגולים שאנחנו כנשמות אמורים לעבור עד לתיקון הסופי שמטרתו לממש את המודעות העצמית והנצחיות שלנו כנשמות, וזה יקרה כשנתעורר מההפנוט בעולם האמיתי.
מסקנה: מבחינת תהליך האבולוציוני, השאיפה שלנו להתפתח כך שמבחינה תודעתית ופיזיולוגית נהיה מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונצחיים.
סיכום: מבחינת התהליך הקוסמי השאיפה שלנו מבחינה תודעתית כסוג של הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה להגיע למצב צבירה של רגע לפני המפץ הגדול, כמו כן גם היקום בסיומו.
האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול היא אנרגיה ניטראלית נקייה, שנטולת שדה אלקטרומגנטי, משקל וטמפרטורה וכול הרכב אחר שיכול לנטרל אותה מהחופש ומהחרות.
אנרגיה זו היא ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, לכן היא לא הייתה יכולה להתנפץ.
מסקנה זו מאפשרת לי את הפתרון לחידה הרוחנית.
המסר במאמר: מבחינה רוחנית המפץ הגדול לא התרחש כלל.

אין תגובות: