תרגום/Translate

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272

יוסי קרמר Yossi Kramer מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית פל. 0522798272
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים. האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים. רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? דברו איתי! הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון, קולות, הרס עצמי וכל אותן תופעות אישיותיות. זכרו שלרגשות הפנימיים שבנו אין כול קשר לחיצוני.Self-awareness, sanity, post-schizophrenia, manic depression, depression, fear, anxiety, inner voices, self-destruction, etc., and I experienced the process without help and pills. Can you identify your inner feelings? Do you suffer from your feelings? Do you interpret your feelings correctly? Because if not the ego and reality are confused by what creates chaos in life. Want to know how to get out of this mental confusion ...? Talk to me! The body is a drug factory only we call those positive and negative emotions that cause us to hallucinations, delusions, imagination, voices, self-destruction and all these personality phenomena. Remember that our inner feelings have nothing to do with the exterior.

הפרעות שינה

הפרעות שינה.
מהם הגורמים להפרעות בעת השינה? שינה זו אחת הפעולה החשובות שעלינו לבצע, וזאת כדי שהגוף הפיזי שלנו יתפקד בעת ערות, וכדי לחיות.
מטרת השינה היא לאפשר לגוף להיטען אנרגטית.
שינה מועטה או לילות שהם ללא שינה גורמים לעייפות ולתשישות.
עייפות ותשישות כשהם חלק מאורח החיים יכול לפגוע בבריאותינו.
ללא שינה בכלל לא נוכל לתפקד בעת ערות, ואף נסכן את חיינו.
בכדי לישון את שמונה השעות שינה רצופות בלילה ובהרפיה מלאה, וזאת כדי להיטען באופן מלא מבחינה אנרגטית, רצוי להבין מהם הגורמים שמונעים מאיתנו את השינה הרצופה ולהימנע מהם במידת האפשר.
אבל, לפני זה חשוב להבין מהם אותם מגוון הנושאים שעלינו לחיות על פיהם שמאפשרים את אורח החיים הרגוע ושלוו בעל הסדר והשגרה, וזאת כדי שיתאפשר לנו לישון באופן רצוף ובהרפיה מלאה, כל שנוכל לתפקד בעת ערות, להיות מרוכזים ובריאים יותר, ובעיקר שלא נסבול.
הגורמים החיצונים שגורמים להפרעות שינה, ויש להימנע מהם במידת האפשר הם, אור השמש, או תאורה ביתית, טמפרטורה חיצונית שהיא משתנה כלומר קר או חם, שינוי בלחות, חוסר בחמצן, לחץ ברומטרי משתנה, רעידות אדמה מהחלשות ועד החזקות ושאר פגעי מזג האוויר, זיהום אויר, ריחות, גזים, קרינה, שינויים בשדה האלקטרו מגנטי של כוכב הלכת שלנו, שינה עם בן/בת זוג  או ילדים או בעלי חיים שיכולים להפר את השינה הרצופה, שדות אלקטרומגנטים שנובעים ממכשירים חשמליים בחדר השינה או בבית, גם אם הם דלוקים או מכובים, שדה חשמלי שנובע מכבלי מתח או שנאים, רעש, החומר ממנו עשוי ביתכם, חומרים שאינם אורגניים ששמיים על העור כמו, איפור, צביעת שיער, קצף גילוח, אפטר שייב, בשמים, לק, משחות, קרמים, סבונים, שמפו ועוד, שחודרים את העור והופכים להיות חלק מהרכבו הכימי של מחזור הדם שאינם בריאים ומפריעים לתהליך השינה, ועוד. 
הגורמים הפנימיים שגורמים להפרעות שינה ויש להימנע מהם במידת האפשר הם, נושא התזונה שרצוי להבין, מה, כמה, מתי ואיך לאכול את המזון שאנחנו צורכים.
תזונה שהיא אינה מתאימה לגוף, שכתוצאה מכך יש לנו חוסר בויטמינים ומינראלים.
תזונה שהיא אינה אורגנית.
תזונה שאינה מתאימה להזנת הגוף שמכילה חומרי הדברה, שקיימים בפירות והירקות ואנטיביוטיקה, הורמונים, ותרופות בבשר שזה רעל לגוף, שתיית מים שהם אינם מים מינראליים נקיים, חלומות שמפריעים לנו, חוסר בפעילות גופנית, טמפרטורת הגוף במידה והיא אינה יציבה וקבועה, נשימות שאינן סדירות ולחץ דם לא יציב, אי שמירה על היגיינה אישית וסביבתית, תרופות, עישון, סמים, מחלות, תופעות פיזיולוגיות, רדיקאלים חופשיים, יציאות והצורך בשתן וצואה בעת השינה, ואורח חיים שגורם לנו ללחץ.
רוגע, כי רק כאשר אנחנו רגועים, כלומר כשאנחנו איננו מייצר ומפעילים את הרגשות הפנימיים שבנו לא החיוביים ולא השליליים מתאפשר לנו להיות מחוברים לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, ואז היכולת שלנו לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים תעשה באופן ברור יותר, שפוי יותר.
כאשר אנחנו רגועים ומחוברים לעצמנו, לזהותנו, השינה שלנו תיערך בהרפיה עמוקה ורצופה.
אורח חיים בריא, שהוא רגוע ושלוו שכולל סדר ושיגרה מאפשר ואף משפר את השינה.
השינה על הצד או שמאל או ימין לסירוגין היא נוחה יותר, והשינה על הגב או על הבטן היא אינה נוחה.
כמו כן חשוב שהמזרון יהיה נוח וגובה הכריות יהיו במצב כזה שהראש יהיה במצב מאוזן, מלבד מקרים של לחץ דם שהוא גבוה או נמוך, וגם חשוב שהמצעים יהיו מחומרים טבעיים, וגם שבגדי השינה יהיו מכותנה.
היגיינה אישית לפני השינה יכולה לעזור לנו לשיפור השינה הרצופה.
במידה ואחד או כמה מהגורמים שציינתי לא מאפשרים לנו את השינה הרצופה, חשוב לדעת שגם שכיבה במיטה ללא פעילות, במצב של הרפיה, מקטינה את מצב העיפות וממזערת נזקים.
מסקנה: היכולת לזהות את הגורמים החיצוניים והפנימיים להפרעות בעת תהליך השינה ולנטרולם, יאפשר שינה של שמונה שעות בלילה בהרפיה מלאה, מה שיאפשר לנו טעינה אנרגטית מלאה.
סיכום: נושא השינה הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בחיינו, ובמידה ולא נאפשר לעצמנו את תהליך השינה הרצוי רצופה בלילה, פשוט נגרום לגוף שלנו להתרוקן אנרגטית, להתנוון ולהישחק, ובעיקר להיחלש, מה שמוביל לסבל אנושי.
כאשר הגוף נחלש גם המערכת החיסונית שלנו נחלשת, וכאשר המערכת החיסונית שלנו נחלשת, אנחנו חושפים את עצמנו לכל אותם חיידקים, וירוסים, וטפילים אחרים שיכולים לגרום לנו לחלות ואף למוות.
חוסר שינה יכול לגרום למצבי הזיה, חוסר ריכוז, סהרוריות, וליצירת מציאויות שהן אשליה.
כלומר, חוסר בשינה מנתק אותנו מזהותנו האמיתית, ומהיכולת שלנו לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים באופן ברור, שפוי יותר.
המסר במאמר: שינה של שמונה שעות בלילה משקפת את רמת המודעות שלנו במהלך חיינו, ועד כמה החיים שלנו רגועים ושלווים ובעלי סדר ושגרה.
שינה לא רצופה שהיא בעלת הפרעות בעת השינה מהסיבות שציינתי, גורמת לעייפות עד כדי תשישות, מצב זה גורם לסבל ואף יכול לפגוע בבריאות.
 


תרומה - קראתם השכלתם ואתם רוצים לתרום PAYPAL קופה לתשלום לחצו כאן...