חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

שמש

שמש.
המאמר מתייחס לאלו המאמינים במפץ הגדול שיצר את הכוכבים.
במציאות האמתית אין גלקסיות אין חלל קיימת מעלינו כיפה בבריאה של הבורא.
אבל גם אם נלך בדרך השקרית נגיע לאמת. 
מהו התהליך ומהי מהות ומטרת כוכב השמש? כוכב השמש הוא אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה כדורית, כוכב השמש כמו כול שאר הכוכבים שנמצאים במרחב הקוסמי נמצא בתהליך.
כדי להבין מהו התהליך ומהי מהות ומטרת גם הכוכב שאנחנו קוראים לו בשם שמש, רצוי להבין קודם כול מה מהות ומטרת כול הכוכבים הנמצאים ביקום במספר רב של גלקסיות.
מדענים מעריכים שכוכב השמש יסיים את תפקידו בשלב מסוים ובאופן כזה או אחר, אך הם עושים זאת ללא הבנתם למהות ומטרת היווצרותם של כוכבי הלכת וגלקסיות, כלומר הם אינם יכולים להסביר למה נוצר כוכב ומה מהות היקום על כול הרכביו, לכן המדענים יכולים רק להעלות השערות וספקולציות לגבי התהליך העתידי שהכוכב שנקרא שמש יעבור.
אבל, לפני שמבינים מה מהות ומטרת הכוכבים ביקום, רצוי קודם כול שנבין מה מהות ומטרת חיינו, גם כסוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה וכחלק מהתהליך הקוסמי.
כול עוד לא נבין מהי מהות ומטרת היווצרותנו וחיינו כחלק מהעולם שבו אנחנו חיים, וכחלק מהיקום שבו אנחנו נמצאים, אז בטח שלא נוכל להבין את עצמנו, ובטח שלא נוכל להבין את היווצרותם של כוכבים אחרים וגלקסיות שכולל גם את הכוכב שנקרא שמש, ובעיקר את התהליך שכוכב השמש יעבור.
מי אנחנו בכלל? מה מהות ומטרת חיינו?
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
התודעה היא אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, ששוכפלה ושוחזרה לה בתהליך האבולוציה והיא המצב צבירה שאליו האנרגיה ביקום שואפת לייצור, כאשר היקום יוצר לעצמו את המצבים הקוסמיים לעצם היווצרותה.
לאחר התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא אמצעי, כלי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
הגוף הוא הכלי, האמצעי עזר שמאפשר לנו כתודעה את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר למודעות עצמית ונצחיות.
התודעה צריכה את הגוף כדי שישמש לה כמראה, כהשתקפות, שתאפשר לה כישות את המודעות העצמית והנצחיות בתהליך החיים.
היקום הוא בית חרושת לייצור ישויות מודעות ונצחיות.
מה הקשר לכוכב הלכת השמש? כמו בן האנוש ככה גם כוכב השמש, לשניהם היקום ייצר איזשהו הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, כלומר כלי, אמצעי עזר כדי לאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי של התודעה לישות שמודעת ונצחית.
רק שכוכב השמש ביחס לשאר הכוכבים הנמצאים במרחב הגלקטי שלנו, שכולל גם את כוכבי הלכת שהם חלק ממערכת השמש, נמצא יחסית בתחילתו של התהליך לגיבושו של אותו ההרכב האנרגטי, כלומר של הכלי, של האמצעי.
מהו תהליך שעובר כוכב לכת? במרכזו של כול כוכב קיימת התודעה, וכמו שציינתי קודם התודעה היא אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, ששוכפלה ושוחזרה לה בתהליך גלקטי קוסמי, והיא המצב צבירה שהיקום יוצר לעצמו את המצבים להיווצרותה.
בתהליך של התקררות הדרגתית מתגבש ומתקשה לו ההרכב בקליפות החיצוניות של הכוכב, למשל כמו המאדים וכמו הירח, שכלפי חוץ התקררו אך כלפי פנים הם עדיין בתהליך להתקררות, וכמו כן גם הכוכב שלנו שהוא יחסית בפיגור לגיבוש משאר כוכבי הלכת שציינתי.
הכוכב שמש סוער יותר ולא רגוע ביחס לכוכבים שציינתי, והוא עדיין לא גיבש לעצמו את השכבות החיצוניות את הלוחות הטקטוניות.
מטרת ההתקררות שמתחילה מהשכבות החיצוניות, שמאפשרת לאנרגיה להתגבש לצורה כדורית, נועדה כדי ליצור לחץ כדורי שווה יחסית על התודעה הנמצאת במרכזו של כל כוכב.
כלומר, התהליך הוא משיכה ואיסוף של אנרגיה הנמצאת בגלקסיה שהכוכב שייך אליה, כאשר הטמפרטורה ההתחלתית היא גבוהה וסוערת יחסית, עד לגיבוש ההרכב האנרגטי לצורה כדורית, התקררות והתקשות הדרגתית בשכבות החיצוניות של הכוכב שנע כלפי פנים, וזאת לשם יצירת לחץ כדורי שווה יחסית מכול הכיוונים על התודעה.
בסוף כול התהליך שעובר כוכב, ולאחר שהלחץ שמופעל הוא שווה יחסית מכול הכיוונים על התודעה, אשר נמצאת במרכזו של הכוכב, נוצרת קריסה כלפי פנים ונטרולו של החומר עד היעלמותו.
במידה והלחץ שמופעל על התודעה הוא אינו שווה יחסית, הכוכב יתפרק ויתפוצץ מה שמכונה סופרנובה.
הקריסה כלפי פנים מאפשרת לתודעה את הטרנספורמציה.
כאשר צופים ורואים כוכב שקרס כלפי פנים ונעלם, זהו התהליך שבו התודעה ביצעה לעצמה את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי, את המעבר, והיא ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לעצמה ונצחית.
כלומר, התודעה לאחר הטרנספורמציה היא אנרגיה ניטראלית ונקייה, אותו מצב צבירה, אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול.
אנרגיה ניטראלית ונקייה, זו אנרגיה שהיא ללא משקל, טמפרטורה, ושדה אלקטרומגנטי או אחר, אשר קושר אותה לאנרגיות אחרות ביקום והיא ישות עצמאית, חופשית, מודעת ונצחית.
מסקנה: התהליך שעובר כוכב השמש יש לו מהות ויש לו מטרה מעצם היווצרותו.
סיכום: כול הצורות שהן בעלות הרכב וצורה הקיימים ביקום שנוצרו לאחר המפץ הגדול, יש להן מהות ויש להן מטרה שאליה הם שואפים, המטרה היא לשאוף ולהיות ישות שהיא ניטראלית ונקייה, ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, שתשרוד לנצח גם לאחר סיום תפקידו של היקום.
השאיפה של האנרגיה שנוצרה ביקום לאחר המפץ הגדול, היא ליצור את התנאים כדי לבצע טרנספורמציה, שנובעת מהצורך שלה לחזור למצב הצבירה של אותה האנרגיה שהייתה רגע לפני שהיא התנפצה לה במפץ הגדול.
במידה וכוכב השמש לא יבנה את עצמו באופן הנכון, הוא יתפרק ויתפוצץ לכול עבר מה שמכונה סופרנובה.
במידה וכוכב השמש יבנה את עצמו באופן הנכון, הוא יקרוס כלפי פנים בסוף התהליך, מה שמכונה קריסת כוכב, מה שמכונה חור שחור. 
כוכב השמש כיום נמצא בשלב התפתחותי מסוים בתהליך התחלתי יחסית שהוא עובר, לשם מימוש המטרה שלשמה הוא נוצר ונבנה. 
המסר במאמר: אפשר להעלות מגוון רחב של תיאוריות על התהליך העתידי של כוכב השמש שיש לו השפעה על החיים ועל פני הכוכב שעליו אנחנו נמצאים וחיים, מתוך מגוון רחב של אפשרויות, אבל יש רק אפשרות אחת, רק דרך אחת שתאפשר למדענים להבין את מהות ומטרת הכוכבים הנמצאים ביקום, שכוללים גם את כוכב השמש, האפשרות היחידה היא שקודם כול עליהם להבין את מהות ומטרת החיים שלהם עצמם כסוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה שיש לה מהות ומטרה בחיים, ורק לאחר מכן כשיבינו יהיה ביכולתם להבין את מהות ומטרת הכוכבים במרחב הקוסמי, שכולל את כוכב השמש ואת התהליך שהכוכב עובר, לא יהיה ניתן להבין את הנושא בסדר ההפוך, כלומר להבין את הכוכב ואחר כך את עצמנו.
כשהמדענים יפתרו את החידה לזהותם ולעצם קיומם, רק אז הם ידעו איך להתייחס לתהליך של כול כוכב בנפרד ביחס למערכת שבה הוא נמצא, ובהתאם לתהליך שהוא עובר בגלקסיה עד לגיבושו הסופי, שזה כולל גם את כוכב השמש.
 

אין תגובות: