חפש בבלוג זה

תרגום/Translate

חפש בבלוג זה. Search this blog

כוכבים

כוכבים.
המאמר מתייחס לאלו המאמינים שיש כוכבים וקיים חלל אין סופי.
במציאות האמתית אין גלקסיות אין חלל עם כוכבים כדורים מחומר קיימת מעלינו כיפה בבריאה של הבורא.
מה מהות ומטרת הכוכבים? כוכב הוא הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה.
כוכב מורכב מהתודעה שלו ומהגוף שהוא הכלי הכדורי עצמו.
התודעה היא אנרגיה ניטראלית נקייה שאינה מודעת לעצמה.
הכלי הכדורי של הכוכב הוא האמצעי שבאמצעותו מתאפשר לתודעה של הכוכב, תודעה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר לישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
הגוף הוא הכלי הכדורי שמשמש כהשתקפות, כמראה, לתודעה לשם ביצוע המשימה, וזוהי המהות והמטרה להיווצרותם של כוכבים וגלקסיות ביקום.
אנרגיה היא עצם קיומו של משהו, כלומר אם קיים משהו ביקום זו אנרגיה.
מה קיים ביקום? בתהליך שלאחר המפץ הגדול נוצרו להן שתי קבוצות של אנרגיות.
קבוצה אחת של אנרגיה שהיא בעלת משקל, טמפרטורה, ושדה אלקטרומגנטי, ושאר המרכיבים הקושרים אותה או שהיא קושרת את עצמה ביחס לאנרגיות אחרות הקיימות ושמרכיבות את היקום, קבוצה זו מאפשרת את היווצרותן של התודעה בתהליך גלקטי.
קבוצה שנייה של אנרגיה שהיא ללא משקל, טמפרטורה, ושדה אלקטרומגנטי, וללא כול אותם שאר המרכיבים הקושרים אותה או שהיא קושרת את עצמה ביחס לאנרגיות אחרות הקיימות ושמרכיבות את היקום, אנרגיה זו היא אנרגיה ניטראלית נקייה.
מה מטרת ההרכבים האנרגטיים שהם בעלי צורה המשמשים ככלי הקיימים ביקום?
מטרת האנרגיה המאפשרת הרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, מהקבוצה הראשונה שציינתי, היא לשמש כאמצעי בניה שמאפשר לתודעה להיווצר, ובאמצעות הגוף, הכלי הכדורי במקרה של כוכב, לעבור תיקון, לעבור טרנספורמציה, לבצע שינוי ומעבר מתודעה שאינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, לתודעה שהיא ישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית, שתישאר כך גם לאחר סיומו של היקום.
מה גרם לתהליך שעובר על היקום? מה שגרם לתהליך שעובר על היקום הוא המפץ הגדול, מה שהתנפץ במפץ הגדול היא התנפצותה של אותה האנרגיה הניטראלית הנקייה.
האנרגיה הניטראלית הנקייה שהתנפצה לה במפץ הגדול היא המצב הצבירה ביקום.
לאחר המפץ הגדול, השאיפה של האנרגיה ביקום היא למחזר ולשכפל את אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, כלומר לאפשר את מימוש מצב הצבירה ולהופכה לישות שמודעת ונצחית. 
מה ההבדל בין בן האנוש לכוכב? כדי לענות על השאלה הזו, רצוי להבין ממה מורכב בן האנוש?
בן האנוש מורכב גם כן מהתודעה והכלי, האמצעי הביולוגי, שאנחנו מגדירים אותו כגוף אנושי.
התודעה היא מי שאנחנו, התודעה בעת התרחשות תופעת המוות, משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא כלי, אמצעי ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
הגוף שהוא הכלי, האמצעי הביולוגי, מאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי והמעבר של התודעה לישות שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחיות, באמצעות החיים והתהליך שאנחנו מגדירים אותו אבולוציה.
הגוף שמשמש כהשתקפות, כמראה, לתודעה לשם ביצוע המשימה, מאפשר באמצעות החיים להעלות את הידע הקיים בתת מודע למודע שלנו.
התהליך שעובר על הכוכב, מטרתו של מבנה הכדורי של הכוכב הוא ליצור לחץ שווה מהשכבות החיצוניות כלפי פנים, כלומר כלפי התודעה שנמצאת במרכזו של הכוכב.
בתהליך ההתקררות שהכוכב עובר וגם בעזרת התהליך הגלקטי, נמצאת במרכזו של כל כוכב ששואף להיות כדור עגול יחסית התודעה.
הלחץ השווה הגובר שנוצר על התודעה במרכז, בתהליך ההתקררות והגיבוש של הכוכב, מאפשר בתהליך שציינתי את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי ואת המעבר התודעתי של הכוכב בעת קריסתו פנימה לתוך עצמו, מה שיגרום בכך לביטול, לנטרול, והיעלמותו של הכלי הכדורי, כמובן שכול זה יכול לקרות אך ורק אם הכוכב בנה את עצמו באופן ובצורה הכדורית שיאפשר את הלחץ השווה מכול הכיוונים על התודעה שנמצאת במרכזו, אחרת לא תתרחש לה קריסת הכוכב, אלא פיצוץ הכוכב, כלומר סופרנובה.
כלומר, בסוף התהליך למודעות עצמית ונצחיות של התודעה, מתרחש מה שמכונה קריסת כוכב.
במידה והלחץ לא יהיה שווה, הכוכב יתפוצץ מה שמכונה סופרנובה, במצב כזה התודעה לא מימשה את יעודה.
במידה והלחץ הכדורי יהיה שווה על התודעה, הכוכב יקרוס כלפי פנים ויעלם, מה שיהפוך את התודעה לישות אנרגטית חופשית ועצמאית שמודעת לעצמה ולעצם קיומה, האחראית הבלעדית לעצמה, שאינה מושפעת מאנרגיות אחרות ביקום ונצחית, והיא תישאר כך גם לאחר היעלמותו של היקום, אנרגיה זו נחשבת לאנרגיה ניטראלית נקייה, שהצליחה לממש את יעודה ביקום ולהביא את עצמה למצב הצבירה.
מסקנה: כוכב כמו בן האנוש מורכבים מהתודעה והגוף, שהוא הכלי, שהוא האמצעי.
הכלי מאפשר לתודעה את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי ואת המעבר שלה למודעות עצמית ונצחיות, במידה והיא תבנה את עצמה באופן המתאים לביצוע המשימה.
לסיכום: המטרה שלשם כך כוכבים נוצרים בהרכב ובצורה שהם נראים, כלומר בצורה כדורית, יוצרת את התנאים המתאימים ליצירת לחץ משקלי שווה, לחץ שמתועל לכיוונה של התודעה הנמצאת במרכזו של הכוכב, כשבתהליך ארוך כשבתחילת היווצרותו של הכוכב הוא אינו מגובש, ובתהליך של התקררות הוא מתגבש, הוא יוצר לוחות טקטוניים שמתקשים בתחילה במעטפת החיצונית של הכוכב, שהולכים ומתקשים לכיוון מרכזו של הכוכב, מצב זה יוצר לחץ שווה על המעטפת החיצונית על התודעה, וכשמגיע השלב והלחץ המתאים, מתאפשרת קריסתו של הכוכב כלפי פנים.
כלומר הכלי ששימש את התודעה נעלם, הרכבו נוטרל, מה שמשאיר את התודעה חופשייה, תודעה חופשית מהכלי והיא ישות בעלת מודעות העצמית ונצחיות.
כול זאת במידה והכוכב בנוי באופן הכדורי המתאים, כי במידה ולא כך הדבר והלחצים אינם יהיו שווים בגלל שהתודעה לא בנתה את עצמה כראוי מסיבה כזו או אחרת הכוכב יתפוצץ, כלומר תתרחש לה תופעת הסופרנובה, ואז התודעה לא ממשה את יעודה באמצעות הכלי הכדורי שלה, ולכן היא לא תהיה מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
המסר במאמר: לכוכבים יש מהות ויש להם מטרה בחייהם ובמותם, כמונו בני האנוש.
מהות ומטרת החיים היא לשם מימוש המודעות העצמית והנצחיות מבחינה תודעתית.
 

אין תגובות: